Mandy, leuke filmpjes... maaruh er spookte me maar 1 woord door me hoofd tijdens het kijken.. waardoor k toch anders naar je filmpjes keek.. maargoed.. het is je eigen hoofd..
Wat een ontsettend mooi gebaar suus. Want Elviera was ook drachtig toch?
Ik hoop dat je tegen die tijd Elviera een mooi plekje hebt gegeven en ruimte kan maken voor een nieuw paardje, met een nieuwe start.
Manderyntjuh
Geplaatst: 01-10-10 09:13
Citaat:
Nathalie: maaruh er spookte me maar 1 woord door me hoofd tijdens het kijken.. waardoor k toch anders naar je filmpjes keek.. maargoed.. het is je eigen hoofd
Jep i know me Cap!
farahtjuh
Geplaatst: 01-10-10 10:27
halli hallo
heb je filmpjes ook even bekeken grappig hoor, perriot de nieuwe bonfire maar ja idd je cap, buiten heb ik altijd mijn cap op maar thuis in de bak heb ik het meestal niet me les wel maar training niet, tja het is en het blijft toch je eigen beslissing
hier weer druk aan het stage lopen de hele fabriek is al om kwart over 11 vrij en wij inkoop en 3 van het magazijn pas om 4 uur saai hoor, hoop dat het vanavond beetje droog is nog even 3 paardjes rijden
Een cap heeft voor en nadelen, je kan je nek breken door een cap, je kan je nek niet breken door een cap. Het is maar net hoe ongelukkig je valt...
Ik heb gisteravond foto's gezien van mijn wedstrijd. Wauwie wauwie, ik heb een mooie merrie De foto's staan nog niet op de hoofdcomputer, dus daar moet ik nog heel even op wachten... Maar ik ze jullie showen als ze op de hoofdcomputer staan
jSophiaF
Geplaatst: 01-10-10 12:13
wat dacht je van je neusbotje, als je cap niet goed vast zit. vind het echt ondingen. En rij daarom ook niet op alle paarden met een cap. Heb meer vrede met een bodyprotector, terwijl die ook noet de volle 100% bescherming bied.
Zondag ga ik foto's maken in Snowworld te Landgraaf. Kenzo , onze troetelbeer ( sint bernard ) is soort masscotte voor de winteropening van Snowworld. is wel vroeg me bedje uit, maar ach, zolang we maar lol hebben. Als alles goed is mogen we ook met de hond de piste op, dat gaan leuke plaatjes opleveren.
Ik heb eigenlijk alleen met springen cap op en bodyprotector met cross en wedstrijdspringen.
ik vind die cap ook ondingen ik rijd al 11 jaar zonder cap..alleen als ik zou gaan springen haal ik hem weer uit de kast. maar aangezien Amor en ik allebei er niks aan vinden aan het springen dan zou ik hem waarschijnlijk nooit dragen. het is inderdaad wel veiliger dat weet ik maar ze zitten mij echt niet lekker.
ach vind het vreselijk zo'n ding op me hoofd, heb het gevoel dat me hersenen gaan koken... als ik me niet veilig voel op een paard doe ik een cap op...
Ik heb zelf dus het probleem dat ik heel snel oververhit raak. Pfft... dat klinkt zo stom... Maargoed. Dan zou ik dus ook wel willen dat ik zonder cap 'mag' rijden. En in de bak doe ik dat dan dus ook wel eens als het echt heel warm is. Anders dan zit ik echt als een zombi op Mara. Dan zonder cap heb ik het alsnog warm... maar niet dat ik helemaal over kook...
Hier moeten mijn dochters cap en bodyding aan en anders is het geen paardrijden zo simpel is dat... Kitzbi is echt een super lieve pony die doet geen vlieg kwaad maar toch..
Nee ik taal er helemaal niet na.. ik kom er niet op omdat ik geen kracht heb in mijn arm... helaas.. Ik geniet van die meiden als ze in draf door de bak gaan of in galop dat is gewoon super... ik hoop dat mijn oudste dochter volgend jaar wedstrijdjes wil rijden..
ben wel beetje zenuw wachtig voor morgen dan namelijk met iefke naar ermelo toe voor het subli cup kampioenschap
joopiexx
Geplaatst: 01-10-10 17:54
Suus, wat een super lief kaartje zeg! Mooi en ontzettend lief van haar!
Gail; heb je topic gezien, mara ziet er goed uit! Staat ze nou nog op dat kunstof beslag?
Mandaryntje; Staat Pierrot ook in zoetermeer?
Ik rij nooit meer zonder cap. Ik heb maar 1 paar hersenen, en ook al raken ze een beetje oververhit, dan zet ik hem toch op. Zelfs met warm weer. Heeeeeeeeel soms speel ik vals maar ik kan me niet herrinneren wanneer het voor het laatst was.
Whiee morgen naar Kootwijk! Ik post misschien wel even hoe het is, heb een nokia E72 dus kan internetten tegenwoordig
supersupersuper trots op cup !!!! ging zo goed dat we aan het eind een klein sprongetje voor het eerst met iemand erop hebben gemaakt, hij vond het leuk joh ! echt zooooooo blij, ik ga gelyk goed het weekend in helemaaal trots hahah
Nathalie83
Geplaatst: 01-10-10 19:37
Ik rijd zelf ALTIJD met cap. Na 2 keer flink te zijn gevallen en daarna zag hoe mijn cap eruit zag was ik zo blij dat ik hem droeg, dat ik nu zelfs niet meer smokkel.. Geen cap, geen paardrijden. Heb nu ook zo nu en dan een body aan (ligt aan paard en activiteit)
Met Marena gaat het allemaal super lekker En bij Pien weer op Balou gereden hij pakt het allemaal zo lekker op woensdag les met hem, dan gaan we in de les aan de slag met het zadel heb er zin in