Ik heb een paar pagina's bijgelezen, niet alles. De mennerij gaat super bij mij! IK heb woensdag donderdag vrijdag en zondag lekker gemend.. 2 keer een buitenrit gemaakt en de andere keren in de bak gereden, het ging allemaal super! Ben echt trots op mijn kerel! Gisteren ook weer buitenrit gereden, met nog 3 mensen van stal, was een gezellige boel, en hij deed het echt super! Vandaag ga ik het weer proberen, en zo probeer ik zijn conditie een beetje op te bouwen... Ik denk dat hij woensdag een dagje rust krijgt, anders word het wel heel veel..
heeej allemaal wat vinden jullie hier van is wel geen haflinger maar wel koudbloed ook
Nathalie83
Geplaatst: 06-07-09 12:32
Peelie schreef:
Nathalie83 schreef:
Hoe ver gaan ze het water wel niet in
Niet veel verder dan dit, dan worden ze losgekopeld en komen het water weer uit en de boot vaart verder. dan worden ze aan de andere kant van de trailer gezet zodat ze de boot weer uit het water kunnen trekken. is echt gaaf om te zien. ze staan echt te dribbelen van mogen we al mogen we al
Monique gaat over op Tinkers Ik heb ook een zwaar diepe liefde voor tinkies.. heb alleen nog steeds geen kunnen vinden om te kunnen verzorgen wel weer 2 op het oog
Ik wil ook bosritjes maken maar we moeten nog even op stal blijven ivm virussen en het ziet er hier naar uit of het elk moment kan gaan regenen. Nouja ik ben toch aan het werk dus als het vanaaf maar weer droog is
Ben benieuwd naar de foto's Ik heb zonet weer een toenadering gedaan om oa tinkies te verzorgen ben benieuwd Straks ga ik ff met een vriendin naar Nora en Avalon. al ook weer eens foto's maken Ava is inmiddels alweer bijna 3 mnd.. gaat echt snel man!!