Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Madeira_ schreef:Weet ik eigenlijk niet.. Maar ik wil gewoon rijden! Nouja, als het niet zou kunnen oke.. Maar het kan wel! Onder het zadel is ze hartstikke lief en braaf en alles![]()
Moet gewoon iets vinden dat ongeveer 1 m hoog is, waardoor ikgelijk mijn been over haar heen kan slaan en niet eerst in de beugel moet. Ik ga dat wel oefenen met iemand anders. Het lukt mij gewoon niet met mijn knie.
Madeira_ schreef:Naomi, iemand hield Madeira al vast. Sterker nog; op ten duur stond iemand bij de beugel (ik ben altijd bang dat het zadel schuift) en iemand haar vast te houden..
Ik kan niet via de andere kant op stappen: dan moet ik met mijn 'slechte knie' kracht geven om op te stijgen.
Man, maak me zo zorgen, kan gewoon niet slapen
Madeira_ schreef:Hinke, neeeeeeeeeeeee nooit! En als ik zou stoppen met rijden omdat het zou moeten op 1 of andere reden, blijft Madeira bij mij!Moet wel iets heel ergs gebeuren (ik lig op sterven ofzo) als Madeira weg moet. En dan gaat ze terug naar Naomi, dan weet ik dat ze het goed heeft namelijk
![]()
Maar goed, ik hoop maar dat ik iets vind dat 1 meter hoog is ofzo, waardoor ik goed kan opstappen.