Candace schreef:Weet jij hoe dat zit met omzetten enzo? Mag je het jaar dat je 18 word nog met de pony's meerijden? Of moet je dan al paarden starten?
Het jaar dat je 18 wod mag je nog bij de pony's uitrijden, daarna MOET je bij de paarden starten.
Starten bij de paarden mag je al vanaf je 12e, maar omdat ik al 18 was toen ik mijn startkaart aanvroeg heb ik voor paarden gekozen. Wat dus fout is gegaan en pony is geworden om een of andere rede...
Dan moet je je startkaart en coupons opstuuren naar de KNHS en er bij zeggen dat je het omgezet wil hebben naar paard. Dan gaan je wp's ook gewoon mee. Dan krijg je een nieuwe startkaart en coupons terug gestuurd..
Ik ga de mijne binnekort opstuuren...
Zo even naar de dokter... Blegh...
Ik was van een 3efase pil overgestapt op de nuvaring, omdat ik geen zin meer heb om te slikken, werd er onzorgvuldig mee en vergat er op een gegeven moemtn gewoon heel vaak een. Dat kan ik me niet veroorloven... Dus toen maar de nuvaring. Maar daar krijg ik zo'n hoofdpijn van... Dat was gewoon echt niet leuk. Ik heb ehm nu 3 maanden geprobeerd, en nu ga ik dus maar eens even overleggen wat we gaan doen... Ik wil niet meer slikken, maar ik wil ook geen anticonseptie die ik na 3 jaar gebruik mijn lijf eerst 1 of 2 jaar moet wennen zonder de hormonen en dat ik dan dus geen kinderen kan krijgen...
zucht... wat een gedoe...