Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
grietsjuh schreef:Oow dat is idd dichtbij Avalon! Ik heb nog nooit op Marloes gezeten.. Kon niet vanwege mijn operatie! Dus ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat. Buitenritje zal wel bijna volgend jaar worden dan haha
crossmonster schreef:Stravero schreef:@ De niet-blijvers: Aub, blijf uit ons topic en ga iemand anders vervelen. Het baasje van Daims weet het zelf vast wel beter oké
Pleintje, ik reageerde op deze asociaal arrogante opmerking
Avalon_ schreef:grietsjuh schreef:Oow dat is idd dichtbij Avalon! Ik heb nog nooit op Marloes gezeten.. Kon niet vanwege mijn operatie! Dus ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat. Buitenritje zal wel bijna volgend jaar worden dan haha
Ze is verder ook niet zadelmak oid of dat wel? Maggy is wel verkeersmak, kijkt niet op of om van auto's of andere enge dingen. Dus ik denk dat het voor mij in de nazomer misschien wel lukt.
Peelie schreef:@hinke, ze heeft een operatie ondegaan en de wond moet genezen eer ze weer mag rijden.
wat ik doe tegen dazen??
Bremsen brense, dat werkt veel beter dan vee rust. Is ook wel wat duurder. 22 euro. Maar het werkt echt heel goed
_Laura__ schreef:Avalon_ schreef:Ze is verder ook niet zadelmak oid of dat wel? Maggy is wel verkeersmak, kijkt niet op of om van auto's of andere enge dingen. Dus ik denk dat het voor mij in de nazomer misschien wel lukt.
Als jullie dan toch gaan en ik mag ooit weer rijden... nodig mij dan ook ff uitIk woon ook een half uurtje verderop! haha
Hinke schreef:@peelie; ah okee, niet gelezen![]()
Ik ben niet helemaal fan van veerust, behalve dat het ontzettend chemisch is (het begint te knetteren als ik het op de vacht spuit, en ik kan niet meer normaal inademen als ik aan het spuiten ben) werkt het ook nog eens matig! Ze had er nog steeds last van. Die bremsen brense werkt wel goed? Kan je dat bij de welkoop kopen? Er is hier nl alleen een welkoop op ameland.