[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grietsjuh

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:28

En ik zag ook nog een knappe beebie voorbij komen :D

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:29

grietsjuh schreef:
Oow dat is idd dichtbij Avalon! Ik heb nog nooit op Marloes gezeten.. Kon niet vanwege mijn operatie! Dus ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat. Buitenritje zal wel bijna volgend jaar worden dan haha ;)

Ze is verder ook niet zadelmak oid of dat wel? Maggy is wel verkeersmak, kijkt niet op of om van auto's of andere enge dingen. Dus ik denk dat het voor mij in de nazomer misschien wel lukt. ;)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:30

crossmonster schreef:
Stravero schreef:
@ De niet-blijvers: Aub, blijf uit ons topic en ga iemand anders vervelen. Het baasje van Daims weet het zelf vast wel beter oké ;)

Pleintje, ik reageerde op deze asociaal arrogante opmerking ;)

Pardon :? Volgens mij ben jij hier de associaal arrogante - persoon, om zo een gehechte/samengekomen haflinger huiskamer topic binnen te komen en meteen je mening te geven :=

@ Freya: Ach, ontzettend leuke foto's :j

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:33

Avalon_ schreef:
grietsjuh schreef:
Oow dat is idd dichtbij Avalon! Ik heb nog nooit op Marloes gezeten.. Kon niet vanwege mijn operatie! Dus ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat. Buitenritje zal wel bijna volgend jaar worden dan haha ;)

Ze is verder ook niet zadelmak oid of dat wel? Maggy is wel verkeersmak, kijkt niet op of om van auto's of andere enge dingen. Dus ik denk dat het voor mij in de nazomer misschien wel lukt. ;)

Als jullie dan toch gaan en ik mag ooit weer rijden... nodig mij dan ook ff uit :+ Ik woon ook een half uurtje verderop! haha

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:33

Reageer niet zo fel op mekaar, laten we het gezellig houden.....

grietsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:18

Jah hoor ze is wel zadelmak! Er reed altijd een meisje van 9 op! Nu wordt ze op stal ook gewoon gereden! Alleen tegen de tijd dat ik weer mag rijden is het al bijna eind zomer! Vandaar dat ik zei zal wel volgend jaar worden ;)
Is goed Laura dan nodigen we jouw ook uit!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 23:34

dat is bagger dat je zo lang moet wachten!!!!

Ik moet ook wachten... Over 3 weken mag ik weer...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:00

Zo jullie gaan hard! Waarom mag je er zo lang niet op rijden Grietsje? Is ze drachtig?

@muppetmayo: leuk filmpje, gaat goed toch? Ik zie er niks verkeerds aan hoor. Hij lijkt mij helemaal niet zo sloom.

Kwam op stal, waren er mensen die zeiden dat 1 van de haflingers (die van mij dus) zo vreselijk last had van de dazen! Ja, vertel mij iets nieuws... Maar goed, het was dus blijkbaar zo erg dat ze de helft van de tijd heeft rondgedraafd in de wei. Ik kan nu een vliegendeken kopen bij de welkoop (die ik wss daarna toch niet meer ga gebruiken omdat die goedkope dekens schuiven) of ik kan haar elke dag van top tot teen inspuiten met veerust (hoewel die bus na 2 dagne ook al bijna op is). Wat doen jullie tegen die k*tdazen?

Ankie was vandaag weer heeel snel, heb nu ff gevoeld hoe hard ze gaat als ze op haar allersnelst ging. Ze gingen er ff vandoor }:0 , ze vonden de duinen met die hysterisch enge fietsers en konijnen net ff te veel worden. Ik ben er iig achter dat 2 groene paarden voor het eerst in de duinen niet een optimale combinatie is :D. Maar goed, we gaan er morgen weer tegenaan, en dan hopen dat we dan wat een fijner tempo aan kunnen houden 8-)

@freya: echt een popje is het! Ze is al heel tam zie ik? En ze kan ook al hoeven geven?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:05

@hinke, ze heeft een operatie ondegaan en de wond moet genezen eer ze weer mag rijden.

wat ik doe tegen dazen??

Bremsen brense, dat werkt veel beter dan vee rust. Is ook wel wat duurder. 22 euro. Maar het werkt echt heel goed :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:10

zohey wat gebeurde daar nou paar pagina's terug :?
Zulke gesprekken zijn nieuw bij de haffiekletsters.. Ken ze ook niet eens trouwens.. nouja.. is alweer voorbij volgens mij..

Gister weer bij Avalon geweest.. jeemig zeg.. begint nu echt een hengst te worden :? ze stonden nog op stal omdat het noodweer zou worden die nacht ervoor.. nou normaal meelopen kon ie ineens niet meer.. leek wel of ie ineens bedacht had om hackny te zijn ofzo.. echt maaien met die voorbenen de hele tijd.. en echt hoog ook! recht vooruit. had zweet op de rug staan toen we bij het land aan kwamen..
Les met Athosja ging weer super!! Ze begint nu echt te lopen! heerlijk is dat :P maar met het echte werk beginnen ook de protesten te komen :P zal eens kijken of ik woensdag wat kan laten filmen :D
Zo ga ik nu ff de was ophangen :P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:10

@peelie; ah okee, niet gelezen ;)

Ik ben niet helemaal fan van veerust, behalve dat het ontzettend chemisch is (het begint te knetteren als ik het op de vacht spuit, en ik kan niet meer normaal inademen als ik aan het spuiten ben := ) werkt het ook nog eens matig! Ze had er nog steeds last van. Die bremsen brense werkt wel goed? Kan je dat bij de welkoop kopen? Er is hier nl alleen een welkoop op ameland.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:12

ow vet!!!!!!!!!!!!!! Je zit nu op Ameland!!! gaaaaaf!!! waar zit je precies!! ben daar ook jaaaren op vakantie geweest!! grandioos eiland :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:15

Ja ;) Ballum zit ik nu! Powny staat bij seelon (oid). We vermaken ons hier wel met de paarden. En ook belangrijk, ik heb hier internet!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:18

ow vet :D ik zat altijd in Nes. Ging daar ook altijd minstens 1 keer per vakantie de duinen in met een rit :D
Seelon zeg me niks..
Ow en als je de kans hebt, moet je echt bij de paardenreddingsboot gaan kijken!!! dat is echt gaaaaf om te zien!! (zoekt ff een foto..)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:21

Ja daar gaan we ook zeker naar toe, hoewel ik het al honderd keer gezien heb :D Het blijft leuk ;)

Ik ga naar bed, ben doodop!

Nathalie83

Afbeelding Afbeelding

Nathalie83

haha idd blijft leuk :P
Trusten en veel plezier met de paardjes daar :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:22

Peelie schreef:
@hinke, ze heeft een operatie ondegaan en de wond moet genezen eer ze weer mag rijden.

wat ik doe tegen dazen??

Bremsen brense, dat werkt veel beter dan vee rust. Is ook wel wat duurder. 22 euro. Maar het werkt echt heel goed :)

Bremse bremse werkt hier dus totaal niet... Atex ook niet.. Deet ook niet...
Beetje jammer, heb nog niks gevonden waar ze wel van weggaan...

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 06:48

_Laura__ schreef:
Avalon_ schreef:

Als jullie dan toch gaan en ik mag ooit weer rijden... nodig mij dan ook ff uit :+ Ik woon ook een half uurtje verderop! haha

Doen we, zou wel hardstikke leuk zijn ! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:21

Hinke schreef:
@peelie; ah okee, niet gelezen ;)

Ik ben niet helemaal fan van veerust, behalve dat het ontzettend chemisch is (het begint te knetteren als ik het op de vacht spuit, en ik kan niet meer normaal inademen als ik aan het spuiten ben := ) werkt het ook nog eens matig! Ze had er nog steeds last van. Die bremsen brense werkt wel goed? Kan je dat bij de welkoop kopen? Er is hier nl alleen een welkoop op ameland.

Dat weet ik niet, maar bij ieder andere willekeurige kleinschalige ruitersprotzaak kan je het eigenlijk wel kopen. Ik heb het op veel parden gebruikt en het werkt echt heel erg goed.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:23

Nathalie83 schreef:
Afbeelding Afbeelding

:oo Hoe ver gaan ze het water wel niet in :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:30

hai mensen... pff zware week gehad..
hoe ist met jullie?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:39

@ Nathalie: Woow, mooie foto's :j

@ Vief: Jaaa hier alles goed volgens mij!! :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:43

waarom heb je een zwaare week gehad rose?

Hier gaat alles redelijk. Ik mag niet klagen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 08:58

begrafenis gehad en ziek geweest.. barstende koppijn elke keer.. en nu toch gaan werken en nou ben ik misselijk... pfff bah