Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Paulusjuh schreef:@ mies: heel begrijpelijk.. Sterkte ermee en knuffel van ons!
@ elpatcho: succes!
@ madeira: dt is echt heel herkenbaar! Heb het 3 jaar geleden ook zo erg gehad dat ik bang werd en ben afgestapt. Ben toen in de andere bak er nog wel even opgegaan.
Vriendin heeft me toen heel goed geholpen en me aan de longeerlijn genomen... Wellicht kun je dat
Proberen?

De volgende keer maar even een bontje onder mijn zadel, er zit nu wat ruimte waar normaal vetjes zitten

hahahaha.... Meestal heb ik dat niet, maar ik ken jou nog wel
ArlandoO schreef:@Paulusjuh, jaaaaahahahaha.... Meestal heb ik dat niet, maar ik ken jou nog wel
Haha 
Citaat:Heb ook even in je profiel geneusd natuurlijk. Ik had het er met Clau wel eens over dat ik het idee heb dat ik jou al langer ken, van langer geleden oid. Nu zag ik in je profiel Chester, die ken ik ook! Heb daar een tijdje bij op stal gestaan bij Verduin. Kwam jij daar misschien ook vaker? Ik had toendertijd een shetlander, Joy!
ArlandoO schreef:Citaat:Heb ook even in je profiel geneusd natuurlijk. Ik had het er met Clau wel eens over dat ik het idee heb dat ik jou al langer ken, van langer geleden oid. Nu zag ik in je profiel Chester, die ken ik ook! Heb daar een tijdje bij op stal gestaan bij Verduin. Kwam jij daar misschien ook vaker? Ik had toendertijd een shetlander, Joy!
Ja! Ik heb heel even samen met Eva, Bandit gedaan![]()
En Elianne ken ik idd ook al heeeel lang![]()
Klein wereldje!
Ik stond naast Bandit (nouja, Joy stond ernaast). Is echt al jaren geleden maar ik herkende je toch. Clau zou het voor me vragen later zei ze, haha
Ik dacht al zoiets...
Grappig!
. Kleine wereld toch dat bokt dat jij en Paulusjus elkaar nog kennen van 'vroeger'.
Hihihihi....en ik ben bijna 3x zo oud! Leuk deze forum. Eigenlijk ben ik een Friesepaarden liefhebber maar sinds 10 jaar ongeveer (weet het niet meer precies) heb ik een Haflinger merrie genaamd Sariena (van de Sabrinahoeve). Zij is een hittepetitje! Superbraaf als ze je kent. Je moest bij haar echt een band opbouwen. Hoe kom ik aan een Haflinger?? Eigenlijk is het een triest verhaal. We hebben haar gepikt! ....ja ja, je leest het goed! Komt namelijk zo....., Ik ging verhuizen waar ik de stallen bij huis hebt en weide. Mijn oude stal die verhuurde ik. Om een lang verhaal kort te maken, na een paar maanden ging ik kijken hoe het bij me oude stal verkeerde. Ik ben me rot geschrokken!!! Het was winter en er stonden 2 Haffie's in 1 stal (3x3m), een shetje met veulen en nog 2 shetjes. Paardjes stonden tot de knieén te soppen, geen water en de tussenwanden en wandschotten waren van de honger opgegeten. En waren al bezig met de stutbalken! Wat bleek, na te hebben nagevraagd....? Ze kregen alleen een handje biks en de eigenaar zagen ze nooit. Sta je daar met je mond open!!! Heb de politie gebeld of ik de paardjes mocht weg halen en na een goed gesprek heb ik ze daar weggehaald. ALLE PAARDJES!