Haha is goed. Hoeft niet persee opfok te zijn een land met andere paarden is ook prima hoeven niet persee alleen veulens te zijn.
nts19
Geplaatst: 22-08-11 11:40
is goed! ik ga voor je vragen!
ga maar snel aankleden! pff mijn uitslag word met de seconde erger.. heb allemaal kleine bultjes op me voorhoofd.. en begin het nu ook op me wangen te krijgen.. ga woensdag eerst naar de dokter.. morgen zijn ze er helaas niet! Want vind het toch wel apart wat het nou is.
Bij mij op me werk hebben twee bewoners gordelroos, ben zo bang dat ik dat ook krijg is besmettelijk... :
nts19
Geplaatst: 22-08-11 11:48
pff dacht ff dat ik het had.. ging gelijk op google opzoeken.. maar het zijn gewoon minibultjes.. maar het is niet rood ofzo.. soort eczeem lijk het wel.. maar dan ook weer niet rood. het is heeeel apart!
djuulsie
Geplaatst: 22-08-11 11:56
Marlis schreef:
Bij mij op me werk hebben twee bewoners gordelroos, ben zo bang dat ik dat ook krijg is besmettelijk... :
zolang je geen rechtstreeks huidcontact hebt, valt t wel mee... (maar zal jij wel hebben of niet?)
nts19
Geplaatst: 22-08-11 11:58
even snel een lely spam! Ze is zoooo lief de laatste tijd! Erg van het kroelen en gezellig bij je staan. Meelopen als je door de wei gaat lopen. Ben zo gek op dr
Marlis
Geplaatst: 22-08-11 12:41
@Djuulsie Ja wij hebben wel huidcontact. Wij moeten ze natuurlijk wassen en toileteren etc. Maar dragen wel schort en handschoentje maar als nog je loopt wel met blote armen omdatje korte mouwen aan heb enzo dus vind het toc griezelig
@Liekjjje: Lely is echt leuk.
Tot nu toe twee opfokken in Zuid-Holland gebeld en beide zitten al vol. Iemand die ik ken van vmbo school heeft nu ook een veulen en die blijft bij har op stal in Maassluis waar ze ook een loopstal hebben. Ze gaat vanmiddag vragen voor me of er een plekje nog voor kyra is...
http://www.stalzwetsloot.nl/ deze heeft echt mijn voorkeur, de veulens gaan daar s'winters minimaal 7 uur naar buiten! http://www.devrijhoeve.nl/ en van deze opfok hoor ik ook hele goede verhalen (aantal exstalgenoten hebben hun veulen daar staan)
Ik wacht eerst vandaag nog even af. Iemand die ik ken van school die gaat vanmiddag bij haar op stal vragen of er nog een plekje voor Kyra is.... Wil der niet te ver weg
Veel plezier op stal. Ik straks als anous klaar is eerst naar 't einde toe kijken, ze hebben er binnenbak, buitenbak, paddock(s), stapmolen en land ben benieuwd. Anous is er wel is geweest ik niet. Maarja mocht het wat zijn dan zitten we nog met kyrtje.
Nee klopt, swinters staan ze verder ook niet buiten vanaar dat kyra dan toch naar een opfok of iets moet. Maar we moeten toch keuzes maken, hir blijven staan is ook echt niks. En peep ergens neer zetten waar de grond onwijs nat of blubberig is maar wel buiten komen is ook niks, ze krijgt dan gekneusde hoeven en dan is ze ookniet gelukkig. en mochten we dan nog wat tegenkomen wat geschikt is en waar ze wel een dagdeel buitenkomen is dat altijd nog een optie. Hier willen we ze niet laten staan iig.