Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Madeira_ schreef:Hey meiden. Kom net terug van stal, HUILEND. Ben heeeel erg teleurgesteld in mezelf
jump_girl schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=Gj2ALXTmtec
Hier zie je ook beelden net de dag voor hij een spuitje kreeg... Kan schokkend zijn aangezien als je goed kijkt op een foto bloed te zien is hij veel te mager is een niet kan rectstaan...
Ik heb m'n pony NOOIT verwaarloosd of te weinig eten gegeven! De veearts wist eerst gewoon niet wat te doen etc en toen vermagerde hij fel en de DA kwam haast dagelijks...
Ik weet dat het hier niet hoort maar wou het tog ffies plaatsen:D
@ Balou : vet joh ! Wat leer je je haf?
Madeira_ schreef:Madeira loopt achter en vooruit als ik wil opstappen met een krukje-- ik weet het ze is het niet gewend, ik ben ook echt niet boos op haar! Naomi komt me binnenkort ook even helpen![]()
Maar ik ben zo teleurgesteld in mezelf: waarom heb ik zo'n stomme knie waar ik steeds doorheen zak? Waarom kan ik niet gewoon opstappen zonder krukje? Grrr. Ik ging toen ook weer door mijn knie. Deed best wel pijn. Maar gelukkig niet zo erg als de vorige keer (moest ik weer paar dagen op krukken lopen).
Madeira_ schreef:Hiphopje, sorry voor mijn gezeik van daarnet! Want jij hebt is ook geen pretje! Vind het heeeel stoer van je dat je alsnog paardrijd (en zeker blijven doen zolang je gezondheid dat toelaat)! Volgens mij ga jij er zeker ook komen meis!