Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:56

haha achja mando, het zou wel door de ouderdom komen :Y)

Klasien

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 22:13

Hier is het prima te doen met het water. Alleen voor het hek staat nog een plas, verder is de bak nu mooi. Het schuifbord er overheen en hij is perfect!

Ik heb Iris vanochtend "gelongeerd". Wij doen dat altijd zonder longe en dit keer had ik niets afgezet. Gewoon zo door de bak dus. Iris ging na 2 rondjes opwarmen volledig uit haar panty! Ze is 5 minuten bezig geweest met rennen, bokken en mij uitdagen haha geweldig om te zien. Volgende keer neem ik mijn camera mee :D
Morgen rijden, ben benieuwd of ze dan ook zo fanatiek is.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 22:25

Bij ons ook weinig last van het water, gelukkig 2 goede bakken :)

Balen dat je dag tegenviel Suus. Donderdag weer proberen er met frisse moed heen te gaan! :)

Ik heb anne vanavond lekker aan het halstertje gelongeerd. Liep wel lekker ruim en laag, dus waren al snel klaar. Morgen gaat mijn stalgenootje er weer op :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 22:26

Ik heb je ge-pmt mando maar dat had je al gezien.
Ik zit met een zieke hond thuis dus lees wel mee maar reageer niet overal op.
Morgen dierenarts, en rijles en dit en dat haha druk

goede pics Sita.
Heb Asra even gereden, wou hem vrij doen maar omdat het morgen zo druk is heeft ie morgen vrij.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:08

zoo, weer een drukke dag achter de rug!
nu 2 dagen lekker iets rustiger aan doen..

suus, jammer dat je geen fijn gevoel hebt, je klonk zo enthousiast! of gaat t niet over je eerste dagje op je nieuwe job?
klasien heeft iris gelongeerd, ik heb luxje vanmorgen maar even in de regen gereden..
en las iets over ijzers, hebben wij met shin ook veeeel problemen mee gehad, maar dat gaat nu redelijk, luxje staat lekker nog op blote voetjes!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 09:34

Ik zag toevallig gister een goeie oplossing voor met sneeuw en ijzers.(okay nu even mosterd na de maaltijd :+ ) Had een linkje van Janouk gekregen van Just Western, en die hebben een soort hoefschoen in het assortiment, maar dan van een soort stof. Het idee van een springschoen met een zooltje eronderaan vast. Iemand hier ervaring mee? Leek mij wel erg handig!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 09:37

@Faringo: Julie heet ik ;) Met mn haffie gaat het goed hoor, zware zomer gehad met veel blessure leed :( nu gaat het eindelijk weer goed en kunnen we weer wat gaan doen.

Ik ga even bijlezen...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 09:52

Goedemorgen!!

Oh ja dat was je naam, kon er echt niet meer op komen :o . Balen van de blessures maar gelukkig gaat het nu weer goed :-)

@Maessie, volgens mij heb ik inderdaad een banner van die hoefschoen voorbij zien komen. Geen ervaring mee maar het klinkt wel als een slim systeem.

Tjee Suus je hond ook nog ziek, het zit allemaal niet echt mee. Hopen dat het vandaag mee valt bij de DA en hij/zij snel weer opknapt.

Lisette 2 dagen wat rustiger, das ook wel eens lekker. Gisteren in de regen gereden, bah, het moet maar weer snel voorjaar/zomer worden.

Ik ben vanavond nog een avondje Storm vrij. Heb ik ook echt even nodig geloof ik, want voel me niet optimaal. Qua humeur slinger ik alle kanten op. Geukkig nog incl. vandaag 3 dagen werken en dan ben ik er heerlijk 11 dagen vrij.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 09:54

Goedemorgen! :)

Ik ben er nog hoor... alleen even niet veel gepraat op bokt.
Heb wel alles bijgelezen de afgelopen dagen maar ben de helft of nouja... bijna alles alweer vergeten.

Al beter Viet?

En suus gister een rotdag gehad?

Zag ook gave spring foto´s voorbij komen weet alleen niet van wie :+

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:30

maessie schreef:
Ik zag toevallig gister een goeie oplossing voor met sneeuw en ijzers.(okay nu even mosterd na de maaltijd :+ ) Had een linkje van Janouk gekregen van Just Western, en die hebben een soort hoefschoen in het assortiment, maar dan van een soort stof. Het idee van een springschoen met een zooltje eronderaan vast. Iemand hier ervaring mee? Leek mij wel erg handig!

Die heb ik ook gezien! Alleen ik vraag me af hoe snel dat slijt in combinatie met ijzers..

Leuke foto's van Willy sita! Ziet er keurig uit.

Succes vandaag Suus met je drukke dag! Ook met je zieke hond :(:)

Ik heb verder alles bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen.. Sorry!

Hee mies! Hoe gaat het met je? Gelukkig ben je er weer :) met mij gaat het wel wat beter, lief dat je het vraagt!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:31

Ej heeft trouwens ook een nieuwe rubberen hoefschoen in hun assortiment zag ik.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:39

Fijn dat het wat beter gaat viet!

Ja het gaat wel... heel onwerkelijk nog en verveel me nu al rot iedere avond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 12:51

Kan ik me voorstellen :(:)

Mooie fotos van Willy!

Succes vandaag suus!

Wij krijgen 2 zeer lieve mooie kittens :+: *\o/*

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:09

Specifiek ras Yvank?

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:26

Goedemorgen, hoe gaat het met iedereen? Miiesj voor jou een extra dikke knuffel :(:) Moet vast een leeg gevoel geven zo'n gemis. Weet je al of je naar een nieuwe pony gaat uitkijken?

Gelukkig lopen mijn paardjes alleen in de zomer op ijzers en zijn ze des winters lekker blootvoets, maar wel handig als die hoefschoenen zouden werken!
Hier heeft het land het lang gehouden maar nu is het toch een flinke blubber zooi, gelukkig is onze bak keurig droog en kunnen ze daar in staan. Zodra het weer wat droger wordt, of het gaat vriezen kunnen ze in het andere weiland. Zolang ze die niet ook kapot lopen. Haha dat van die modderspetters op je broek herken ik maar al te goed Siersema!! :P

Suus jammer dat je werkdag tegenviel! Morgen weer? Hopelijk gaat het dan beter! :) Even inkomen!
Dapnik ook aan een nieuwe baan begonnen? Je zou bijna niks merken van de crisis :P iedereen hier heeft een nieuwe baan!

Ik heb vanavond wedstrijdje met mijn haf! Lang geleden, dus ik heb er weer echt zin in!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 13:48

Fijn dat je je weer wat beter voelt Viet!

Goed weer wat van je te horen Mies!! Kan me voorstellen dat je nog flink van slag bent en niet goed weet wat je met je tijd moet.

Fijn dat je paardjes lekker los in de bak kunnen Elpatcho. Vanavond een wedstrijdje, das altijd leuk, zeker als het een tijdje geleden is.

Yvank krijgt 2 kittens!! Leuk joh, 2 van die kleintjes in huis.

Heel herkenbaar trouwens die modderspetters. Die vind ik ook regelmatig op mijn broek terug haha.

Zo heb even pauze, was me een partijtje druk op het werk vanmorgen. Had extra werk omdat 2 collega's vrij zijn. Heb het gelukkig af nu, dus vanmiddag hoop ik wat rustiger.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:12

Yvanka, wat leuk 2 kittens! :D

Viet, fijn dat je weer wat beter met je gaat.. :)

Mies, :(:) ik kan me voorstellen dat je je rot verveeld 's avonds..

Nou.. gisteren uit angst gewoon van mijn paard afgestapt (was ook erg druk in de bak). Ik weet hoe fout dat is, maar goed, ze is een paar keer aan de kletter gegaan vorige keren en ben toen netjes door blijven rijden maar nu durfde ik ineens niet meer... heb vanavond les, mijn instructrice heeft me er de vorige keer ook doorheen gesleurd, dus zou vast (hopelijk) weer goed komen..

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:31

Wat jammer dat je er bang van wordt!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 14:52

@ mies: heel begrijpelijk.. Sterkte ermee en knuffel van ons!

@ elpatcho: succes!

@ madeira: dt is echt heel herkenbaar! Heb het 3 jaar geleden ook zo erg gehad dat ik bang werd en ben afgestapt. Ben toen in de andere bak er nog wel even opgegaan.
Vriendin heeft me toen heel goed geholpen en me aan de longeerlijn genomen... Wellicht kun je dat
Proberen?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 15:21

Mies: Veel sterkte Y;( Dat verveel gevoel zal ook nog wel een tijdje blijven vermoed ik.

Madiera: Erg is dat he, angst. Ken het gevoel nu dus helaas ook. Vertrouwen moet dan weer helemaal terug opgebouwd worden. Maar je moet er wel weer op hoor. Al is het maar rustig in stap.

Yvanka: Wat leuk, 2 kittens. Zijn altijd zulke schatjes die kleintjes, totdat ze groot zijn ~~}> haha\

Elpatcho: Fijn dat je nog wat droogs heb, heb ik dus niet echt. Zijn wel stukken die iets hoger liggen, maar met de vele regen zijn die ook zompig geworden bij mij. Er liggen wel tegels in het schot dus ze kan wel droog staan, en dat doet ze gelukkig ook. Wat voor wedstrijd heb je?

Faringo: Is toch lekker als het druk is op je werk, gaat de tijd ook wat sneller. Wat doe je voor werk eigenlijk?

Suus: Weet je al wat je hond mankeerd?

Dapnik: Bevalt het op je nieuwe werk? Al een beetje gewend?

Net Marissa gevoerd, land begint nu wat op te drogen. Als het nou nog ff droog blijft een paar dagen...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:29

Werk op de klantenservice bij een uitgeverij. Best leuk maar niet mijn droombaan of zo. Wel leuke collega's en afwisselend werk dus dat scheelt een hoop. Tijd gaat inderdaad wel echt supersnel.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:37

Lekker bezig zijn is altijd beter dan niks doen. Bij mij op het werk is het nu echt rustig. Werk in de koog in de primera winkel. We wachten tot het volgende week vakantie is, dan is er tenminste weer wat te doen.

Ben nu aan het luisteren naar www.texelfm.nl Is ons eigen glazen huis, erg grappig om al die bekende te horen. Ze doen ook leuke spelletjes, zoals herken de stem. Zijn dan natuurlijk wel allemaal tesselaars. Ben nu aan het wachten tot het 16.00 is, dan gaat mn aangetrouwde neef 24 uur het huis in.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:46

Ja jullie zullen wel weer extra drukte krijgen door de oudejaarsloten :-). Moet er zelf ook nog 1 kopen, wie weet win ik wel haha.

Wat een leuk idee een eigen glazen huis op Texel. Zeker als je het merendeel van de mensen ook zelf kent.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:48

Ja, ze wouden het vorig jaar al maar lukte niet meer. Dit jaar op tijd begonnen en het is echt leuk. We kunnen ze ook op tv volgen via digitaal kanaal. Tis net echt haha.

Ik hoop dat het druk word met de oudejaarsloten, zou leuk zijn na 2 maanden bijna geen klanten.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 16:56

Wel erg leuk dat het via allen kanalen te volgen is.

Balen joh dat het zo rustig is. Dan zijn het toch wel hele lange dagen. Is het altijd rustig of pas sinds de laatste tijd. Hier (ok das een stad) is de Primera altijd behoorlijk druk.