Ik stel alleen een feit vast, zoals ik hem heb ervaren.
Maar met de stelling die je net hier boven zet, bevestig je precies wat ik al net zei in me vorige post. En ik heb alleen de koudbloeden als voorbeeld genomen, maar ook zowel alle andere rassen hebben hier last van.
Mijn vorige post is totaal niet aanvallend bedoel.
Ik kan jullie boosheid goed begrijpen, maar of het iets zal veranderen in de toekomst, denk het niet.
Dit is ook een van de redenen waarom ik met Donna niet meer start, omdat Donna voor de loodlijn loopt, als zij op de loodlijn loopt, dan ben ik me paard aan het stikken, maar ach ze willen graag zien dat het paard met het hoofd op de loodlijn loopt, of ze dan stikt of niet maakt niet uit, terwijl je paard dan wel netjes in de ontspanning loopt.
Donna loopt met training op L nivo en als we goed doortrainen is de M ook nog haalbaar bij haar, maar rijden voor promotie zal er voor ons niet in zitten, puur omdat ze niet volgens de regeltjes van het KNHS aan de teugel kan lopen.
Wat ik hiermee wil duidelijk maken, leg je bij de oordeel van de jury neer, maak je er niet druk om, wedstrijd meer of minder eer je , je promotie bij elkaar gereden heb, elke wedstrijd is weer een ervaring voor je paardje en jezelf, haal je leermomenten eruit , en met opgeheven hoofd naar je volgende wedstrijd toe werken.