[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jo_Shakira

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:36

nee ik heb geen foto maar ik maak er wel even een vanavond
en dan plaats ik hem wel even

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:39

Is goed, dankje!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:13

Jolanda, ik zeg ook nergens dat het temaken had met het wel of niet koudbloed zijn van het paard, maar het uiterlijk/zelfhouding van het paard...

want in de eerste proef had mijn stalgenoot 191 en in de 2e proef had ze 178... Uiteindelijk kreeg ze van de jury van de 2e proef te horen dat ze bij haar nooit een wp zou rijden, omdat haar paard ietsje achter de loodlijn liep.. Maar dat was echt minimaal..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:24

Ik stel alleen een feit vast, zoals ik hem heb ervaren.

Maar met de stelling die je net hier boven zet, bevestig je precies wat ik al net zei in me vorige post. En ik heb alleen de koudbloeden als voorbeeld genomen, maar ook zowel alle andere rassen hebben hier last van.

Mijn vorige post is totaal niet aanvallend bedoel.
Ik kan jullie boosheid goed begrijpen, maar of het iets zal veranderen in de toekomst, denk het niet.

Dit is ook een van de redenen waarom ik met Donna niet meer start, omdat Donna voor de loodlijn loopt, als zij op de loodlijn loopt, dan ben ik me paard aan het stikken, maar ach ze willen graag zien dat het paard met het hoofd op de loodlijn loopt, of ze dan stikt of niet maakt niet uit, terwijl je paard dan wel netjes in de ontspanning loopt.
Donna loopt met training op L nivo en als we goed doortrainen is de M ook nog haalbaar bij haar, maar rijden voor promotie zal er voor ons niet in zitten, puur omdat ze niet volgens de regeltjes van het KNHS aan de teugel kan lopen.

Wat ik hiermee wil duidelijk maken, leg je bij de oordeel van de jury neer, maak je er niet druk om, wedstrijd meer of minder eer je , je promotie bij elkaar gereden heb, elke wedstrijd is weer een ervaring voor je paardje en jezelf, haal je leermomenten eruit , en met opgeheven hoofd naar je volgende wedstrijd toe werken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:36

ik weet zelf ook best dat ik er niks aan kan verandere. Was het maar zo :P

Ik zie dit ook als een leermoment, maar dat had ik ook al voor de wedstrijd gezecht... Het is alleen zo jammer als het zo oneerlijk gaat, want dat is nergens voor nodig. Al helemaal als het zo krom is dat ze zecht dat we zo moo hebben gereden...

maargoed... oliebol happens, gebeurd is gebeurd... Ik heb verder lekker gereden en er volgens mij mooie foto's aan over gehouden :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:28

Zooo ik geloof het nog steeds niet.. maar angel was braaf bij de tandarts :9 !
Echt niet normaal.. ze vond het wel spannend en ze was een beetje zenuwachtig.. maar dat snap ik want het was haar eerste keer :o . Ze was super braaf.. echt geen kick! De tandarts zei ook al .. jeetje ze is echt braaf voor de eerste keer.. Hij meost zijn eigen haflinger altijd verdoven .. Echt ben zo trots op Angel! <3
Het was wel nodig. En hij vroeg ook of ik rijproblemen had en dat heb ik verteld wat me opviel... en hij hoop dat het nu voorbij is want de linkerkant waren haar wangen al wel open.. Dus het was wel nodig.
Vandaag heeft ze lekker een daagje rust want hij zei dat het beter was even geen bit in vandaag.. Dus morgen ga ik het weer rustig proberen ;)

Mocht trouwens ook voelen voordat hij haar ging behandelen.. Voelde echt zo apart aan! En toen hij klaar was mocht ik ook even voelen wat nou het verschil is. Dat is echt gaaf om mee te maken zeg!
Ga het nu ook echt bijhouden want het scheelt heel veel hoorde ik. En zo duur is het niet! :D

Ga zo even rondjes rijden met de auto! Heb geen zin meer om te lessen.. maar nog ff en dan mag ik op voor mn rijbewijs :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:02

Fijn, hopelijk zijn de rijproblemen nu ook verleden tijd.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:05

zo alles bijgelezen maar even geen tijd om te reageren ! ben zo moe kom net thuis van school...

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:09

het gaat niet beter en ook niet slechter vanaaf om 8 uur ga ik weer ff heen

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:11

owh veel sterkte met elviera hoop dat het snel beter gaat !!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:23

je komt vaker tegen dat je denkt dat het goed gaat en dan lage punten rijden

maar daar raak je aan gewend
ik leg me de dag er al bij neer op naar de volgende ::P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:28

O wat rot zeg, jeetje!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:56

@ suus_elviera: Jeetje zeg, dat schiet niet op. Ik hoop dat er vooruitgang komt en geen achteruitgang. Hopelijk knapt ze snel wat op en komt ze er weer boven op. Ik duim voor jullie. Succes.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:12

jeetje suus.
Ik blijf duimen

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:18

succes met elviera zeg! ;(

Oooh ben zo trots op mezelf. na 17 lessen is mijn auto voor het eerst niet uitgevallen _/-\o_ _/-\o_
Elke keer dan heb ik hem net niet en dan val tie uit. elke keer ben ik te laat! En elke les gebeurde het gelukkig maar 1 keer.. maar vandaag eindelijk niet :D

Ga zo ff snel eten en naar angel. Ook al regend t keiharddd!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:52

Ik doe de opleiding werken leren voor verzorgende. Moet vanaf september tot eind januari vooropleiding op school en daarna 32 uur per week werken en 1 dag school. Maar heb nu een hele week stage op mijn werkplek. Moet alleen maar kijken vna hun en daar leer je ook van natuurlijk en is ook logisch. Vandaag 1e dagje gehad, erg leuk. Afdeling is licht dementerend.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:57

Peelie leuke foto's, je paardje loopt netjes, maar jij moet wel gaan letten op je houding. ;)
Je zit erg naar voren en je benen steken naar achteren waardoor je je poownie misschien wel eens zou kunnen prikken met je spoor. Kan momentopname zijn hoor maar viel me gewoon op. ;)

Wintec ziet er mooi uit op peeps! :D

Fijn dat Angel zo braaf was bij de tandarts! :)

Ik ben net even bij de poownie geweest, en heb m lekker binnengezet met zn vriendje. Het is zulk rotweer buiten, hij mist er niets aan als ie lekker binnen staat nu.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:47

Candace, ik heb rugklachten en ik had mara de dag ervoor zelf geschoren...
Ik had zo ontsettens veel last van mijn rug dat dit het makkelijkste was. Praat het niet goed natuurlijk... Maar alsnog...

In mijn proef heb ik er wel op gelet zoveel mogenlijk achterover te gaan zitten zeg maar. Tijdens het los rijden ging het mij er om dat ik zelf nog een beetje comfortabel kon blijven zitten. Naar mijn meming zat ik Mara verder niet in de weg...

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:07

suuus !
ik ben er voor je !
me pb staat altijd open heel veel sterkte wijfie !

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:36

R.I.P lieve lieve elviera zal je nooiet vergeten en je zit voor altijd in mijn hartje zondag werd ik gebeld dat elviera koliek had ik was meteen naar stal toe gegaan en zag toch wel dat het erg was ze kon niet meer op dr benen staan van de pijn toen doeke gebeld en zij meteen naar de kliniek toe komen daar aan gekomen bleek het nog erger dan we dachten er zat een draai in dr darm ze ging door alle pijn stiling heen zoo pijn had ze we hebben het 1 dag geprobeer maar geen voor uit gang de laaste wat we vandaag geprobeerd hebben is een naal in dr darmen waar het gas dan uit kon maar dat mocht ook niet baten toen de moeilijke beslising genomen zamen met de D.A doeke dat het genoeg was voor dr ze had zo veel pijn dat ze of morgen uit dr zelf zou overlijden dus hebben wij de beslising genomen lieve lieve trouwe elviera elliebellie ik zou je nooiet vergeten ik hou altijd van jou voor altijd in mijn hart
Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:49

Oh lieve schat, wat vreselijk erg.

Heel heel veel sterkte meis, met dit grote verlies :(:)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:56

suuss! Wat vreselijk! ;( Heel en heel veel sterkte toegewenst :+:

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:57

Ik heb het op msn al gezegt maar wil je hier ook nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je meisje

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 23:02

|( |( |( |(
kan niet stoppen met huilen

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 23:03

:(:)