Haha t is gewoon allemaal nieuw en onwennig voor me. Dus vandaar dat ik het er ook gelijk met hun over had. Hun kennen mij met Daims goed, en dan heb je het er snel over Gewoon ook omdat t allemaal al zo anders gaan door zijn kreupel en zwemmen enzo. EN voor mij is het ook het 1e jonge paardje.
als jij zegt dat jou paardje het aan kan, dan kan ie dat. ik zie alleen maar dat filmpje. waarom ben je onzeker? je rijd netjes je bent lief voor je paardje en hij is oud genoeg om ingereden te worden. als jij gewoon eerlijk tegen je beestje bent hoef je helemaal niet onzeker te zijn hoor.
hahahaha MM............ je hoeft nergens onzeker over te zijn.......... je doet het goed Daims heeft het gruwelijk naar zijn zin met je....... als jij een steek laat vallen, mag jij morgen je skiees aantrekken met uit het land halen.......
en voorlopig doe je alles met hem wat jij wil je kan safe buiten wandelen, je kan safe longeren, je kan safe een stukje rijden, je kan safe poetsen, je kan hem safe leiden......... je kan er dus alles mee.
En ik heb het je wel eens verteld......... maar ik ben niet zo heel veel paarden tegen gekomen met ZO een KOP erop maar jij doet het
en hij WIL het voor JOU doen....... voor mij doet hij niks hoor, en als hij het wel doet dan doet hij het omdat hij anders weet dat hij echt op zn sodeflikker krijgt, en dan kan hij me ook te snel af zijn......... getuigen mijn blaren
Dus, kortom samengevat je doet het goed je bent lekker bezig met het dier......... en over twee weken gaan we naar het strand
Lief van je Kim Ik weet dat het goed gaat (anders had ik allang liggen zandhappen ) , maar toch blijf ik er gewoon onzeker over (komt denk ik nog van de reigersburgh, ik reed geen wedstrijden, en met een oud paardje wat niet zoveel meer kon, dus ik kon niet rijden, mijn paard was te makkelijk, iedereen kon het daarop, enz enz enz enz) En met zo'n jong paard wil je het gewoon goed doen. Heb gelukkig echt super super begeleiding
Als ik het doe, doe ik het goed Haha nee zonder gekheid, ik werd gewoon verliefd op hem. Had een stuk makkelijker geweest al had ik een makkelijk paard uitgekozen
Ik ga denk ik van de week zelf maar eens een home made dazenvanger maken! Staat nu een tutorial op bokt. Alles wat ik uitroei is meegenomen
ohhh paulien dat kunnen we altijd overlegen of ze daar 1 supper paard hebben en meiden zat die je kennen dan en je kunnen helpen ik hoef ook geen race rit hoor
en paulien als ik er op kom kan jij er ook wel op met opstapje ik ben helaas ook niet de lichtste hoor en met z'n alle kunnen we dat makkelijk
Madeira zo zwaar ben je toch niet? Tillen we je er gewoon op hoor! Maar ze hebben een mega trap opstap ding daar, stond op de foto's. Dus erop kom je wel. En geloof dat er meer een rustig ritje wilde. Ikzelf ben bang voor grote paarden Dus gaat voor mij ook een goede zijn (en erg handig met mn lengte zoiezo )
ik wil best ff informeren anders en wij kunnen ons best aanpassen we kunnen met 5 mensen daar en rit maken opzich omdat ze maar 6 paarden hebben waar van 1 voor bergeleider natuurlijk
na mm en paulien zowiezo en brave weet niet wat macholover zou willen kwa rijden we kunnen met 5 mensen muppet wil mee gaan paulien mischien en ik zelf ook dus zouden er nog 2 mee kunnen dan
maar wil eerst gaan informeren ook op pagina 153 staat de link onder aan de bladzij
monique22, ik wil ook graag mee als het kan... Aleenik hou wel van hard gaan [L]
joopiexx
Geplaatst: 05-07-09 20:31
Leuk idee zo'n shire rit, maar ik vind het wel een beetje te ver weg en ik houd niet van hard gaan.. Daar ben ik nogal van afgekickt met mijn vorige pony.
Daarnet heerlijk gereden op Wenner, hij was erg braaf en heeft hard gewerkt. Met dit hele warme weer heeft hij wel wat extra verlofdaagjes gekregen want ik zag het niet zitten om te gaan rijden elke keer.. Btje virussen hier in de regio dus we kunnen ook niet naar buiten helaas.
na het zal en niet al te harde rit worden aangezien ik dat zelf ook niet trek
maar zal informeren wat mogelijk is is wel zo fijn als iedereen zich met elkaar kan vinden kwa rit natuurlijk ik hou zelf ook niet van race te bang om te vallen en wat te breeken muppet en paulien kunnen zich denk wel hier in vinden macholoverr zou je dat heel erg vinden dan
Lijkt me erg gaaf zo'n shire rit, alleen hard hoeft voor mij niet, die tijd heb ik gehad , hahahaha ( al heb vorig jaar nog op duindigt geraced met Donna, ahhaha, maar durf nu niet meer hard vanwege me rug )