Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Hinke schreef:Tsjah dat heb je op een stal, iedereen denkt alles beter te wetenHet gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit. Gewoon niet naar luisteren en niet op reageren
Freya schreef:Bij de vorige eigenaar is dat inderdaad vast gesteld. Het is alleen te lang geleden, ze is nu 12 jaar en ze kunnen er nu niks meer aan doen.
Door dat te vroeg inrijden heeft ze ook enigsinds zwakke pezen, altijd vol met vocht. Behalve als ze met regelmaat, 6x in de week werkt.
Ze staat nu ook heerlijk met 4 volle benen op stal, na stappen is het wel weg gelukkig.
We kunnen nu zeggen dat ze vocht vast houdt vanwege de dracht, hahahaha alleen weet ik beter.
Ik heb altijd gezegt, als ik later zelf een veulen heb, ga ik het heel anders doen.
Wel spelen / werken <- grondwerk , en voor de sulky beetje werken, maar pas als ze 4 jaar zijn aanrijden, daarna op rust , bij een merrie eerst laten dekken en na het spenen pas verder inrijden, en bij een hengst , een volle zomer op rust en daarna verder inrijden, dan zijn ze goed 5 jaar als ze alles kunnen en lekker aan het werk kunnen.
MaaykeKramer schreef:ach jah heb je altijd ook de echte sport ruiters en die dan niet snappen dat in het bos hobbelen net zo leuk is enz ach hou je altijd!
zit nog steeds flink in dubio wat ik met mijn paardje moet doen!
zit gewoon stiekem naar andere paardjes te kijkenik weet het even niet meer :'(
Hinke schreef:Dus je gaat als het veulen van je haflinger 4 is, daar weer een veulen bij doen? Dan heb je drie paarden!
Madeira_ schreef:Weet je, het is niet echt een roddel dat over stal gaat.. Sterker nog: het is meer.. ken je dat meisje dat bijna blind is?? Zij heeft een eigen paard!! Hahaha. Maar ja.. je hebt altijd van die penny-meisjes die denken dat zij het allemaal wel even kunnen doen voor jouw... Neheeeee ik wil het gewoon zelf doen
Hinke schreef:Ja maar je woont in zoetermeer en dat is de randstadEen gewoon appartement is al duur. Of je moet naar duitsland willen verhuizen! Maar daar heb je dan weer geen werk
![]()
Lijkt me ook ideaal, je paard aan huis. Veel goedkoper en geen gezeik met stallen