Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noaxhorses schreef:Ik heb geen enkel verstand van rijlaarzen![]()
Vannochtend Starwien gereden dat ging goed, daarna tandarts dat was vies en net even bij de boer van de stalling geweest en een deal gesloten:
Vanavond rond half 7 komt hij met een van zijn arabische merries die hij gebruikt als dekmerrie, ze is een arabier , vos van rond de 20 jaar met de naam Gin ( Zeg: Djinn) en dat word voorlopig het weidemaatje voor Starwien, hopelijk klikt het tussen hun. Voor dat de boer komt zorg ik dat ik Jens gereden heb en dan ga ik rijdend naar stal toe ( 20 minuten ) ik erop, boer en mama ernaast. En dan de komende tijd staat Jens daar tot hij verkocht is maar ik denk niet dat dat nog heel lang duren gaat
Westhof schreef:Gefeliciteerd Naomi
Noa, de hoefsmid heet Leon Jacobsen.
Nou, hij heeft dus naar Wes' hoeven gekeken en het eerste wat hij zei was: "Ik wil geen andere hoefsmeden afvallen, maar dit is niet goed". Nou, toen wist ik genoegHij staat voor op hoefijzers en die ijzers zijn veel te kort. Bovendien zitten bijna alle nagels los. Ook is de ene hoef steiler dan de andere hoef vanwege een voorkeursstand en zijn zijn zolen erg dun, waardoor ik moet oppassen met harde ondergrond en stenen. En nog wat dingen, maar die kan ik me niet eens herinneren
Gelukkig is dit alles wel goed te verhelpen. De hoefsmid zei wel dat ik hem niet lang meer zo door kon laten gaan voordat er problemen ontstonden. Heb dus meteen een afspraak gemaakt. Volgende week komt hij Langs om Wes' hoeven eens goed aan te pakken. Gelukkig ben ik er dus nog op tijd bij!
Naomi_Haffie schreef:Voorproefje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En het zadel ( is een voorbeeldfoto )
[ Afbeelding ]
faithjee schreef:dit is wel een stuk beter haha![]()
wat zit je netjes in galop!![]()
in draf val/zit je naar achter, maar volgens mij is dat ook de foto moment
Edit: ik heb niks gezegd, in je filmpje zit je ook zo netje
faithjee schreef:Super noa! maar dat wist je al!!!
naomi, Gefeliciteerdmooie foto's en jaloers op zadel! wou ook graag een bruine tekna, heb nu sinds week een bruine hopfner dus is ook super fijn!
tamara, hopelijk komt het goed mijn zijn hoeven!
JA marrit! wil ze graag met meer kwaliteit zien haha
---
ik had vandaag les ging zo perfect!![]()
![]()
linker galop gaat nog wat lastig, maar ze was ontspannen en zonder getrek en gehang.
ben benieuwd hoe het zaterdag op wedstrijd gaat!
ApolloPaard schreef:Een slang, wat gaaf!
Noa, Jens ging toch weg? Wel super dat het rijden goed gaat =)
En gevellie Naomi! Trotssss & wat een gave foto's zeg! Knappe haffffiiiee =)