Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:24

Hee meiden :wave:

Ik ben weer terug na mn weekendje Zeeland, ben bij vriendinnen en mn ouders geweest..
Vergeef me het bijlezen voor een keertje! :o

Wilde nog wel even vragen aan Faringo of je nog interesse had in een kitten.
Ik heb namelijk de kans ze samen te kunnen plaatsen bij iemand. :)

En is Mies nog langs geweest? Hoe zou t met dr gaan?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:34

Sita als je ze met zijn 2tjes samen ergens kan plaatsen moet je dat maar doen hoor. Das voor de beestjes toch leuker als alleen ergens zitten! Bij mij heeft het geen haast dus dat komt wel een ander keertje.

Was het leuk in Zeeland Sita?

Heb Mies hier niet meer gezien de laatste dagen. Wilde haar al even een whats appje sturen om te vragen hoe het gaat.

Welkom Djuulsie (ben je echte naam alweer vergeten uit het haflingerdagboek :o ). Hoe is het met haffebeest?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:36

Nou ik ben er ook weer.
Het was helemaal niet zo leuk als ik dacht , alleen maar negatief .
Nou ja ik vind het iig heel moeilijk daar doorheen te prikken :\

Donderdag moet ik weer, en ik hoop dat ik er dan niet zo zenuwachtig van word maar het naast me neer kan leggen en niet persoonlijk opvat .

Yvank ik hoop dat dat uit de knoop halen helpt :(:)

Verder is me niet heel veel blijven hangen, mijn hoofd stroomt over.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:40

Ohw wat jammer Suus dat je er geen prettig gevoel aan over hebt gehouden. Wat heb je als negatief ervaren dan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:45

Oke prima! :) Dan zal ik het doorgeven... :)

Het was erg leuk in Zeeland!
Zaterdagochtend door gereden, was ik om 2 uur bij mn vriendinnen. Hebben we pepernoten tiramisu gemaakt voor savonds en daarna nog even naar dr paard wezen kijken.
Toen samen gegeten en op naar de andere vriendinnen waar we sinterklaas zouden vieren.

Was erg gezellig! Natuurlijk weer veel te veel te vreten :') Maar was superleuk! We hadden allemaal 2 kadotjes gekocht en dan gingen we een dobbelspel met opdrachten doen. Uiteindelijk ging ik naar 'huis' met een canvas schilderij van een zebra en een spaarpot. Heb echt gevochten om die canvas bij me te houden.. :)) Nou ja, nog een beetje nagezeten en uiteindeljk rolde ik half 4 mn logeerbed in.. :')

Zondag een dagje naar Brugge geweest met 2 vriendinnen, kerstmarkt enzo. Dus nog wat kadotjes geshopt. Was erg druk, maar gezellig!
's Avonds bij mn ouders geslapen en gisteren was ik niet al te fit dus heb ik een dagje bij mn moeder gebivakeerd. Even t dorp in geweest.
En gisteravond kwam mn broer nog ff op bezoek met de kids.. En vanmorgen alweer om 10 uur in de auto gesprongen en was om kwart voor 2 weer thuis :)

Dus.. Druk druk! :))

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:49

Klinkt als een zeer geslaagd weekend! Superleuk spel is dat dobbelspel. Speel het altijd met Sinterklaas en dit jaar gaan we het ook met kerst doen. Altijd weer een verassing waar je mee thuis komt. Dagje Brugge is altijd leuk. Ben er jaren geleden een keer geweest, maar vond het een leuke stad.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:23

@Suus: Balen zeg dat je met een vervelend gevoel thuiskwam. Als je zelf niet zo lekker in je vel zit komt het ook allemaal extra aan. Hopen dat het alleen maar beter word!

@Sita: Klinkt als een erg gezellig weekeindje!! Brugge is super, jaren terug ook eens geweest, wil er echt nog een keertje naartoe!

Zal eens even een rondje badkamer doen, met schuurspons en sopje wel te verstaan.. ~~}>

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:32

Nou ik ging er juist heel positief heen! Daarom vond ik dit zo'n negatieve draai :\
Haha lekker schrobben!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:46

Nou, kweenie of ik mijn haar leuk vind, is wel kort en weer blond maar niet zo blond als dat ik blond zou willen
Nouja... volgende keer beter, heb toch al verkering. _O-

Zonnebank, verdorrie geen zonnecentrum in Drachten te vinden, op het ene adres zat er niets meer en die andere was gesloten tussen 12.00-15.00 en daar stond ik natuurlijk om
13.10 yeahhhhhhh

Ben echt balend naar huis gereden, heb het ook helemaal gehad vandaag.
Bleghhhhh

Jammer Suus, had ik gemist waar je ging werken, mag per pb hoor
Oh kom ook ff mijn badkamer doen... _O-

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:54

Haha je kan er altijd zelf nog een verfje over heen gooien om het lichter te krijgen.

Oh die zonnebankactie zou mij ook zomaar kunnen gebeuren. heb ook vaak pech met dat soort dingen. Zou ook stevig de pest in hebben dan.

Mijn badkamer mag je ook doen hoor ;-) (heb daar echt zo'n hekel aan)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:04

Ik heb er dus ook echt een bloedhekel aan ;) Maar goed heb een heerlijk bijtend goedje voor de doucheramen om de boel te ontkalken, even laten intrekken, afspoelen, afdrogen en ze blinken weer als een spiegel! Scheelt de helft!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:09

En hoe heet dat goedje ;-). Klinkt zeer interessant haha.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:30

maessie schreef:
Ik heb er dus ook echt een bloedhekel aan ;) Maar goed heb een heerlijk bijtend goedje voor de doucheramen om de boel te ontkalken, even laten intrekken, afspoelen, afdrogen en ze blinken weer als een spiegel! Scheelt de helft!

Vast iets van HG? :))

Er staan ook foto's online van Willy tijdens de jumping! Vet gave foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:32

Dat zijn zeker mooie foto's.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:33

Ik denk dat ik de 2e ga laten afdrukken, vind die echt gaaf!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:37

Ja die tweede klopt alles aan en ze staan er allebei prima op!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:39

Hoihoi, ben er ook weer even.

Mawssie: badkamer schrobben heb ik een vriend voor _O- . Hij is heel opgeruimd en schoon, terwijl ik meer een sloddervos ben en een hekel heb aan soppen. :o Geloof dat ik het schoonmaakgen mis.

Sita: Leuk weekend gehad dus, veel vreten hoort bij deze tijd van het jaar. Werk je dr volgend jaar wel weer af haha. Wat een babyhoofdje heeft Willy, echt schattig.

Suus: Wat jammer dat het tegenviel, je had er toch een goed gevoel over van tevoren? Zou me niet te veel zorgen maken voor donderdag, gewoon zien wat er komt.

Yvank: jeetje, klinkt niet best. Kan je fysio er wel wat aan doen?

Welkom aan alle nieuwelingen, het groepje word steeds groter zo. Gezelli.

Kiddokids: Wat een supermooie foto. Paarden kunnen heel veel doen met mensen. Een vriendin van mij heeft een opleiding gedaan, therapie met paarden. Haar fjord is er echt supergeschikt voor, is heel er mensgericht en rustig. Je kan echt merken dat het de mensen helpt waar zij mee werkte. Hoe het precies zit weet ik ook niet hoor, heb me er verder niet in verdiept.
Lastig met die ijzers. Is het geen optie om hem zonder te zetten, vooral in de winter?

Ik heb vanmiddag ook nog even gereden, ging super. Voelde echt superlekker, Maris was ook braaf. Op het gedram van harder willen na, maar dat doet ze toch altijd en je went eraan. Is het bij jullie ook zo vreslijk nat? Bij mij is het land helemaal zompig en op sommige stukken ligt een laag prut, niet leuk meer. In het bos was het ook uitkijken, zo nat op veel stukken. Gelukkig ken ik het bos goed en weet dus precies waar ik rustig aan moet doen.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:45

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:46

Fijn dat Maris braaf was met rijden. Drammen raak je inderdaad wel aan gewend op den duur.
Bij ons is alles ook klets hoor. Weitjes zijn doorweekt, paddocks staan met plassen water en omdat de manege nog deels in aanbouw is kun je maar beter kaplaarzen aan doen, want nog lang niet overal is er bestraat en liggen er dus dikke plassen. Buiten rijden gaat nog wel hoewel sommige stukken berm ook net een moeras zijn. Gelukkig zijn de rijbakken wel goed. Leve de agterbergbodem.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:48

Dat merk heb ik inderdaad wel eens van gehoord. Ga het zeker onthouden.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:09

Gelukkig ben ik dus niet de enige die zich door de prut moet worstelen := . Laarzen aan en gaan inderdaad. En er dan op je werk achterkomen dat er dus wel modderspetten op je broek zitten _-:( . Altijd leuk die Nederlandse winter. NOT.

Ik heb trouwens het idee dat het gras zelfs nog een beetje groeit, tis toch winter of wat! %)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:38

Welkom Djuulsie! :)

Hele gave foto’s Sita, 2e is inderdaad super mooi om te laten afdrukken! Klinkt als een heerlijk weekend :D !

Suus :(:) he meis.. wat vervelend dat ’t zo moest uitpakken.. hopelijk gaat het donderdag allemaal wat soepeler/leuker.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:01

Heb gelezen maar ben het alweer kwijt. :+

Vandaag voor het eerst gewerkt op nieuwe baan, daarna naar Nikita en nu ben ik kapot. Gelukkig morgen pas om 1 uur beginnen.

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:35

Pfoeh, paar dagen niet achter de vaste computer gezeten, wordt het me vergeven als ik afgelopen 7 pagina's niet bij ga lezen?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:37

Welnee denk je dat wij dat altijd doen, ik lees, vergeet wat ik gelezen had, post en vergeet weer wat ik gepost heb _O-