Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:zouden jullie als je nieuw setje nemen, bandages of peesjes erbij doen ?
TjelleBieb schreef:Doen wat je zelf beter vind meisje.
(Waar je jezelf lekkerder bij voelt)
En over dat stukje van Caitlin, daar zou ik helemaal niet boos om worden.
Ik deed Dolce ook véél meer dan dat Marit haar deed, die kwam even een peukie roken en kijken of d'r peerd er nog stond en weg was ze.
Monica_86 schreef:Ik heb wilhelmina pepermunten
Anseltje schreef:Dank je wel voor jullie 'ompraten'. Dit doet me erg goedMaar ik voel me gewoon belabberd.
Zal denk ik wel moeheid zijn, maar bah.. Het ging ff goed met mij, maar nu weer iets minder..
Ik ga het er van het weekend nog gewoon met pa over hebben, wat het verstandigst is, want vianne verkopen wil ik voorlopig niet!!Daar doe ik mezelf alleen maar pijn mee..
En vianne btw ook, want dat is een 'eenspersoons'paardje, nu dan voor mij en cait.. dus tweepersoons
maar laat ik het zo zeggen.. Niet iedereen kan er opstappen en mee rond rijden, zoals bijv. sammetje op stal.
vianne heeft een verleden gehad en daardoor heeft ze opnieuw vertrouwen van een mens nodig, en ik wil het haar niet aandoen om dr weg te doen...
bedankt voor jullie steunik waardeer het erg
En nu ben ik dan maar ff mn laatste deeltje engels leren
Naomi_Haffie schreef:gitt is weg
viéett welke maat heb jij voor lott ?
TjelleBieb schreef:LOOOOOOOOOOL!
Me moeder zit in Egypte met d'r tante (ze zijn eigelijk even oud, en me moeder ziet er meer als GOEIE vriendin zegmaar, kunnen écht heel goed met elkaar opschieten.)
En nu lopen ze ons elke avond te mailen, en afentoe te bellen.
Heb ik dit terug gestuurd:
Hallo'tjes!
Zoals de titel al zegt:
"zijn we alweer...worden jullie er al gek van??"
Volgens mij missen jullie ons meer, dan wij jullie.. hehehe.
Maargoed, mooi dat alles daar zo mooi/leuk/lekker/geil/opperbest whatever is, wrijf het er vooral nog in joh. (LOL)
Ik rij hier elke morgen rond een uur of 8 in de kou en motregen naar school toe.
(Niet alleen ik, WIJ ALLEMAAL! lol.)
Maar zoals ik al zei, mooi dat jullie het daar leuk hebben
(Gelukkig is dat maar voor even, jaja dat was Chelsea op haar evils)
Tot overmorgen, en owja.. vergeet niet een slof voor mij (Chelsea dus) mee te nemen, want ik ga dood van de nicotinegebrek.
SNUIFSNUIF! MOET NICOTINE!
Wij hebben btw vandaag(donderdag) ook héééééééérlijk gegeten met oma.
Krieltjes, met grote stuk kip en bak sla met gekookte(whatever?) peren, YUMMIE! smullen maar.
Nou, tot in de pruimen tijd!
xChels.
Monica_86 schreef:godsamme wat ben ik ook een klungel
Ik stoot altijd me tenen aan de tafelpoot, kast, deurpost ofzo
of me kop ofzo![]()
lotteluvah schreef:Achter:
1.
2.
Wordt het 1 of 2?
Voor op de borst:
Trui wordt lichtgrijs of donkergrijs (foto) met witte opdruk.
Prijs trui: 15 euro
Prijs opdruk: rond de 5 euro
lotteluvah schreef:
Let niet op mij
Monica_86 schreef:MAAARRRRrr viet lijkt me slim om het klaar te hebben voor 28 dec zodat iedereen ze dan mee naar huis kan nemen, zodat er geen verzendkosten ofzo bijkomen
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Wie wil welk logo?
Meeste stemmen gelden!
1:
1Gitta
2Esmée
3Tjelsie.
4 Barbara
5
2:
1 Yvette
2 Emma
3Tanja
4 Karin
5 Monica
6. Hilde
Girlgamer schreef:Hallo![]()
Nou ik ben benieuwd, ik ga dadelijk toch gewoon voor het zadel kijken. Ik ben nu echt heel erg aan het twijfelen, maar we zien wel.
TjelleBieb schreef:Mogeûh.
Ben ff peukie roken en dan moet ik alweer gaan.
Ben om 3uur weer back.
Ondertussen ff bijlezen, nu.
kekaro schreef:hahahaha
halooeee dientjeee
dlientjuh schreef:ik hoop ook dat de staking zo erg word zodat we naar huis mogen