Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiek3

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:14

Josie en ik vandaag (qua make-up was ik een tikje overdressed voor op stal haha, maar kwam van mn werk).

Afbeelding

Afbeelding

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:17

Mando gefeliciteerd met je verlenging!

Ik ben heeeel benieuwd hoe Suus het heeft gehad!

Leuke foto's wiek :j

En welkom nieuwe! :)

Hier nog steeds :r helaas..

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:18

Inderdaad, Suus hoe was je werkdag? :)

thnx Viet. Jij voelt je nog steeds slecht vandaag? :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:19

Gefeliciteerd mando!

Beterschap viet :(:)

Pfff ik ben bijna dood vandaag bij fysio geweest :')

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:31

Wat zei de Fysio yvank?

Ja nog steeds klote! Al 3 dagen niet bij mijn paarden geweest. De laatste keer dat dat gebeurde is twee jaar geleden! Blegh. Gelukkig worden ze goed verzorgd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:39

Mn wervels stonden scheef. Daardoor waren mn tussenribspieren helemaal vast komen te zitten en daardoor had ik het dus steeds zo benauwd! Verder waren alle spieren vol knopen en alle aanhechtingspunten aan mn hoofd zateb vast als die daar op drukte overleed ik bijna van de hoofdpijn :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:53

Dus je wordt uit de knoop gehaald.
Mooi

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:56

Zo dat is niet mis yvank! Hopen dat je hoofdpijn ook minder wordt nu!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:58

Jeetje Yvank, wat een hoop problemen in je rug/nek. Gelukkig wordt je zoals Mando al mooi omschreef 'uit de knoop gehaald'. Hopelijk gaan de klachten nu verdwijnen.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:43

Komt mijn bijleespost (quoten ging helaas niet zoals ik het wilde dus dan maar zo ;) )

@ Mando: Superleuk, die foto’s van de schriktraining. Hij is volgens mij niet echt onder de indruk he? :P

@ W_B: Welkom! En ook leuke foto’s!

@ Suus: Lastige keuze inderdaad met je andere paardje. Het is altijd zo afwachten hoe ze uitgroeien en of ze wel zo groot worden als beloofd. Maar ook moeilijk om de keus te moeten maken. Je weet inderdaad niet al te snel watvoor mensen je in de kuip hebt en of ze hetzelfde met het beestje omgaan als jij. Als je de mogelijkheid hebt zou ik ervoor kiezen om hem zelf in te rijden en daarna pas te verkopen. Zo kan men ook onder het zadel testen en je weet ook wat beter waarvoor het paardje geschikt is en wat eventueel moeilijke punten zijn.
Ook superleuk dat er iemand uit de zware tour op Asra heeft gereden. Ik vind dat ook altijd leuk om te zien hoe een ander er toch weer meer uit weet te halen 
En hoe was je eerste werkdag?! :D
En wat een idioot verhaal van je haflingerveulen die je hebt verkocht. Heeft ze die serieus gewoon al weggehaald en bij haar op stal gezet? Het moet niet gekker worden, waar haalt men de brutaliteit vandaan?!?!

@ Viet: ondertussen al wat opgeknapt?

@ Yvank_ : Klinkt ook allemaal niet best. Vervelend ook dat je zo lang moet wachten voordat je meer weet. Hopelijk kun je het nog een beetje volhouden?

@ Kiddokids: wat een bijzondere foto! Mooi hoe zo’n beestje dan de rust heeft en de liefde he. Leuk!
@ Mikkiej: Lastig met Stich, met het staken. Is het echt iets van de laatste tijd? Of doet hij het vaker?

@ Mando: gefeliciteerd met je contractsverlenging! En een lekker stukje taart! :D

@ Maessie: ondertussen al wat gehoord van je sollicitatie? Wachten duurt dan lang he.
@ Marry22: Ik ben ook een Zuid Hollander  zou zo snel niets in de buurt weten wat aan jouw eisen voldoet. Dag en nacht op het land is in deze regio heel moeilijk. Zeker als je wil dat je paard heel blijft en niet verzuipt in de blub!

@ Wiek3: Leuke foto’s! Lekker kriebelen aan t paardje haha. Doet Anne ook vaak met der neus.

@ Yvank_: Woh dat klinkt niet best zeg! Hopelijk heeft de fysio je goed kunnen helpen en heb je nu minder last!

Ik heb vanavond nog eventjes gereden. Het ging echt superduper!! Ze was volledig los aan beide kanten. Linksom buigen vind ze altijd moeilijk en dat ging nu ook heel goed! En galop ook weer veel beter! Wilde lekker zakken en dan voel je haar zoooo veel meer vanachter komen. Het wordt dan een compleet ander paard! Heerlijk! Ik stapte dus ook met een grijns van oor tot oor af. Paar weken geleden sprak ik wel anders, haha. Hopelijk kunnen we dit voortzetten! :D

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:27

hoi hoi meiden!
ik heb vandaag geen tijd voor een uitgebreide bijleesactie,
heb van vanmorgen half 10 tot vanaaf 21 uur gewerkt, lang maar heel erg gezellig! we hebben al kerstdiners op het werk deze week..

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:57

Lijkt mij ook pijnlijk Yvanka! Hopen dat het dan straks klaar is en je hoofdpijn minder is!

Paulusjuh: Fijn dat het rijden zo goed ging! Is ook wel eens fijn :-) Lekker gevoel is dat he? :D
Stitch heeft een paar weken voor de masseur kwam veel gestaakt. (is dus ook de reden waarom de masseur kwam + tandarts, had haken op de kiezen) Dus je zou zeggen dat het over moet zijn.. Daarom vind ik het ook zo lastig..

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:08

Hmm blijft idd lastig. Misschien dt er toch net ff iets niet lekker zit? Komt de masseur binnenkort weer?

Jaaa voelt heerlijk! Zeker omdat we de laatste weken best wel wat stappen terug hebben gedaan, was een grote dip! Hopelijk nu weer een stijgende lijn :)

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:43

Ah kijk, dat is altijd fijn! Vind het zelf altijd wel uitdagend als het niet altijd goed gaat. Maar het is dan toch wel weer errug fijn als het weer de goede kant op gaat :D
Ja, de masseur komt binnenkort weer :) de 27e :) Dus dan zal ik haar eens vragen..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 07:30

Waarom een masseur en niet even een goede osteopaat. Die gaan net ff iets verder.

Gm trouwens.

Ik ben lekker vrij vandaag, moet zo naar de fysio (ja ook ik zit altijd in de knoop) en daarna gaat
de kapper weer een poging doen om er iets van te maken
Denk dat ik een zonnebankcentrum op ga zoeken en daar tot eind febr blijf wonen _O-

Moet Doos nog rijden en boodschappen doen.

ZOals altijd, heb ik weer geen bal aan mijn vrije dag.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:00

Goeiemorgen!

Wat een regenachtig dagje gisteren he. Iris had al vrij, die had 2 dagen achter elkaar gelopen, dat kwam mij wel goed uit!
Vanochtend fysio, daarna even longeren denk ik. Of vanmiddag longeren. Even kijken wat het weer doet.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:06

Ik heb gister lekker gereden toen het droog was :)
Mag vanmij wel heel de winter deze temperatuur zijn maar dan zonder regen en wind. Agh.. We hebben de kortste dag bijna gehad! Het is bijna Lente haha! :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:57

Goeiemorgen!!

Leuke foto's Wiek!

Yvank flink gemarteld door de fysio. Hopen dat dat een deel van de klachten gaat weg nemen en je je weer wat beter gaat voelen.

Verder veel gezien over fysio bezoeken en masseurs voor de paarden.

Iris lekker een een dagje vrij.

Paulusjuh lekker gereden zonder regen. Das best prettig zo op zijn tijd ;-)

Is het de kapper gelukt om wat van je haar te maken Mando en was de zonnebank lekker?

Lisette een erg drukke dag op het werk.

Ik heb gisteren ook een drukke dag gehad op het werk. Collega is ziek dus doe nu alles ff alleen. Daarna een etenetje van het werk gehad en toen nog even door naar stal voor een info avond op de bouw. Gingen verschillende verhalen de ronde (krijg je met grote stalling) dus was wel prettig om het even van de eigenaren zelf te horen. We duimen allemaal voor droog weer zonder vorst zodat ze aan de binnenbak kunnen beginnen :-). Zal wel niet gaan lukken nog deze winter haha, maar ja volgend jaar komt ie er wel. Verzorgster heeft Storm voor me gereden. Ze vond hem een beetje sloompjes. Geef 'm vandaag gewoon lekker een dagje vrij. Vriendin zet hem even buiten met zijn vriendje.
Nou ga maar eens aan de slag hier, heb genoeg te doen.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 10:33

Goedemorgen allemaal

Ja de regen was gister echt verschrikkelijk.. Maargoed ook nog kunnen rijden in het droge :)

Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt Faringo! Ik gok ook niet dat de binnenbak deze winter afkomt.. Er zijn altijd wel omstandigheden dat het niet afkomt. Maargoed, heb je een mooi vooruitzicht voor volgend jaar!

Mando: Tja een osteopaat zou idd beter zijn.. Maar het is niet mijn paard...

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:31

ik kom later terug

was net op stal King ze net beslagen ijzer lag er af..
dat is bij deze smid nog nooit gebeurd :( en kan hem dus niet vinden..
zat net sneeuwbeslag tussen..

schrrrr..
moest effe kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:35

Balen zeg van je ijzer!

Damella dr ijzer is ook los na 5 week -O- , kon daardoor vanmorgen in het donker met mn stijve beurze lijf :') haar ophalen en thuis neerzetten dat dr smid dr kan doen vanmiddag aangezien ik er neit ben :=

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:04

Balen zeg Yvank en Kiddokids! Das echt een nadeel van ijzers. Heb van de zomer ook een periode om de twee weken de smid moeten bellen voor losse of verdwenen ijzers.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:24

Super Esmée, gefeliciteerd! :D

Beterschap Viet, hoe voel je je vandaag?

Yvanka, pff heftig.. hopelijk heb je idd ook minder hoofdpijn enzo als hij je goed kan helpen.. :(:)

Hmm balen zeg van de ijzers! Madeira had alleen voor ijzers (ik geloof voor de keuringen? Kan dat?) 1 sloeg ze er af en we hebben de andere toen ook eraf gehaald.. Ze heeft ze immers verder niet nodig :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:51

Balen van de ijzers! Anne wordt vrijdag weer beslagen :)
Het is elukkig nog nooit voorgekomen dat ze er 1 verloren is!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 15:22

Hallo dames,

ik zou me hier ook graag melden. Ben 29 en heb een haflingerruin van 10