Komt mijn bijleespost (quoten ging helaas niet zoals ik het wilde dus dan maar zo
)
@ Mando: Superleuk, die foto’s van de schriktraining. Hij is volgens mij niet echt onder de indruk he? 
@ W_B: Welkom! En ook leuke foto’s!
@ Suus: Lastige keuze inderdaad met je andere paardje. Het is altijd zo afwachten hoe ze uitgroeien en of ze wel zo groot worden als beloofd. Maar ook moeilijk om de keus te moeten maken. Je weet inderdaad niet al te snel watvoor mensen je in de kuip hebt en of ze hetzelfde met het beestje omgaan als jij. Als je de mogelijkheid hebt zou ik ervoor kiezen om hem zelf in te rijden en daarna pas te verkopen. Zo kan men ook onder het zadel testen en je weet ook wat beter waarvoor het paardje geschikt is en wat eventueel moeilijke punten zijn.
Ook superleuk dat er iemand uit de zware tour op Asra heeft gereden. Ik vind dat ook altijd leuk om te zien hoe een ander er toch weer meer uit weet te halen
En hoe was je eerste werkdag?! 
En wat een idioot verhaal van je haflingerveulen die je hebt verkocht. Heeft ze die serieus gewoon al weggehaald en bij haar op stal gezet? Het moet niet gekker worden, waar haalt men de brutaliteit vandaan?!?!
@ Viet: ondertussen al wat opgeknapt?
@ Yvank_ : Klinkt ook allemaal niet best. Vervelend ook dat je zo lang moet wachten voordat je meer weet. Hopelijk kun je het nog een beetje volhouden?
@ Kiddokids: wat een bijzondere foto! Mooi hoe zo’n beestje dan de rust heeft en de liefde he. Leuk!
@ Mikkiej: Lastig met Stich, met het staken. Is het echt iets van de laatste tijd? Of doet hij het vaker?
@ Mando: gefeliciteerd met je contractsverlenging! En een lekker stukje taart! 
@ Maessie: ondertussen al wat gehoord van je sollicitatie? Wachten duurt dan lang he.
@ Marry22: Ik ben ook een Zuid Hollander zou zo snel niets in de buurt weten wat aan jouw eisen voldoet. Dag en nacht op het land is in deze regio heel moeilijk. Zeker als je wil dat je paard heel blijft en niet verzuipt in de blub!
@ Wiek3: Leuke foto’s! Lekker kriebelen aan t paardje haha. Doet Anne ook vaak met der neus.
@ Yvank_: Woh dat klinkt niet best zeg! Hopelijk heeft de fysio je goed kunnen helpen en heb je nu minder last!
Ik heb vanavond nog eventjes gereden. Het ging echt superduper!! Ze was volledig los aan beide kanten. Linksom buigen vind ze altijd moeilijk en dat ging nu ook heel goed! En galop ook weer veel beter! Wilde lekker zakken en dan voel je haar zoooo veel meer vanachter komen. Het wordt dan een compleet ander paard! Heerlijk! Ik stapte dus ook met een grijns van oor tot oor af. Paar weken geleden sprak ik wel anders, haha. Hopelijk kunnen we dit voortzetten!