Marlis schreef:Gisteren hadden Anouschka en ik afgesproken in Rotterdam stad, met twee meiden waar we vroeger heel veel mee om gingen, van de camping. Wij lekker wat gegeten in de stad en daarna wat wezen drinken. Zitten Anouschka en ik weer samen in de tram naar huis, komen er toch twee rare mannen de tram in en voor ons zitten. Een van die mannen sloeg heel de tijd tegen een ijzeren paal aan waar het stopknopje op zit. De anderen ging opeens heel de tijd roepen k*nker hollander k*nker hollander k*nker bithes, heel de tijd door en daarna heel de tijd ook ik ga ze killen enzo. En naar ons kijken me ogen bijna uit me kop steke. Vond het zo dood eng he, ben op me hakjes naar de andere kant van de tram gerend keihard.
Zoo dat is ook schrikken.
Pebbels is ook wer kaal en die staat altijd braaf stil.
Die vind het heerlijk om geschoren te worden

Super dat je mara haar hoofd ook heb kunnen scheren.
Altijd fijn als iets wat normaal onmogelijk is toch lukt.
Liiisaaa schreef:Hmm lijkt me echt raar ofzo.. Gisteren had ik personeelsfeest en fietsde samen met vriendin naar huis, samen met een groepje jongens. En wij kwamen L'voorde binnen via een buitenwijk en daar wonen wel wat van die jongeren die je uitschelden & bekogelen met bierflesjes en voor je gaan staan zodat je niet verder kan fietsen etc, dan is het wel fijn dat je met een groep bent. Maarja als je in het centrum bent heb je nergens last van, daar is het vooral enorm gezellig!
Verstandig om dan met een groep te gaan
Bo zijn topicie.
[ITP] irish cob (je) word al een hele kerel