Anseltje schreef:Zal ik eens fotos van mij en vianne, van vroeger tot nu met rijden plaatsen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anseltje schreef:Zal ik eens fotos van mij en vianne, van vroeger tot nu met rijden plaatsen

Kyrseltje schreef:hallooo!
Zo ben weer terug uit Friesland!
An, super gafe foto's! Jullie zijn erg vooruit gegaan, ben benieuwd als ik jullie weer zie rijden!
Die foto die moon ook laat zien is errug mooi!
Kyrseltje schreef:hallooo!
An, super gafe foto's! Jullie zijn erg vooruit gegaan, ben benieuwd als ik jullie weer zie rijden!
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Zal ik eens fotos van mij en vianne, van vroeger tot nu met rijden plaatsen
Anseltje schreef:Moonie, zal ik foto's van vianne en mj plaatsen.. Durf ik eigenlijk niet, want het rijden op de foto's ziet er echt bagger uit..
Anseltje schreef:okeej heb ff de tijd. want dit gaat ff duren
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:hallooo!
Jah heh, die moet ze uitvergroten!!
Hoe wast in friesland??
Heb ook een buitenrit gemaakt op een fjordje!
Kyrseltje schreef:Friesland was erg leuk!Heb ook een buitenrit gemaakt op een fjordje!
heb je ook foto's gemaakt ?? Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Moonie, zal ik foto's van vianne en mj plaatsen.. Durf ik eigenlijk niet, want het rijden op de foto's ziet er echt bagger uit..
Dit wil ik hier dus niet meer horen!! na deze foto's

Monica_86 schreef:Anseltje schreef:okeej heb ff de tijd. want dit gaat ff duren
Heb nog de hele avond
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Friesland was erg leuk!Heb ook een buitenrit gemaakt op een fjordje!
Superheb je ook foto's gemaakt ??
Hoest nu met Snoepie??

Kyrseltje schreef:Jaa heel veel!
Zal zo wat plaatsen
Goed, er is gelukkig niks meer aaan de hand

altijd schrikken! stomme k*tkoliek 

veeel lol gehad zo te zien
, weltrusten allemaaaal
Naomi_Haffie schreef:ikga naar bed, weltrusten allemaaaal