Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hihi vind ik dan.

op zich goed te doen, ik mag wel gebruik maken van de bak op mijn werk, zonder drainage, maar nooit mega-nat, en ook niet zwaar! geultjes graven werkt hier idd ook goed!
haha ja vage foto, sorry
Heel veel succes morgen meis! En heel sterkte met de verkoop.. blijven moeilijke dingen! 
Ik zelf heb hier wel hele fijne pijnstillers liggen maar die krijg je
Madeira_ schreef:Suus, ’t gevoel dat ze trager is is denk ik inderdaad omdat ze ruimer beweegt. Soms is ze wel echt even traag maar wat been erbij loopt ze weer superhaha ja vage foto, sorry
Heel veel succes morgen meis! En heel sterkte met de verkoop.. blijven moeilijke dingen!
Welkom WB!
Viet & Yvanka, dikke knuf voor jullieIk zelf heb hier wel hele fijne pijnstillers liggen maar die krijg je
alleen op doktersrecept.. misschien morgen even de dokter bellen vragen voor iets sterkers?
Lieve foto Kiddokis!

, hij kan King natuurlijk niet mee nemen, maar dan komt hij toch over een tijdje nog een keer mee? Als je merkt dat je daarmee iemand zo ontzettend gelukkig kan maken voor even. Heel mooi 
.Dapnik schreef:Nikita ging 2 jaar geleden ook vaak stilstaan en niet verder willen, die zat toen vast in der rug. Die is toen losgemaakt door een osteopaat. Paarden gaan niet zomaar dwars doen, er zit altijd een rede achter.

)
Ik heb vanochtend ook gelijk maar even gereden, het was gelukkig droog, denk voor het hier ook weer begint te regenen..
Gaat helemaal goedkomen!
Helemaal gezien de crisis tegenwoordig.
Maar ik weet het, wachten duurt lang! Vooral als je iets graag wil weten. Hopelijk wordt je aangenomen!
. Verzorgpaardje staat in Drunen. Waar kom jij vandaan dan marry22?