Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ik zie suusie
SmeeJ schreef:Suuuus, heb je foto's van gj?
Anseltje schreef:Haaa suus
lotteluvah schreef:
of dees.
Wie kent deze haf wie gaat voor de koelkast?
lotteluvah schreef:Fijn dat het zo goed gaat met as!
Wat voor paard?
biancailona schreef:hoi suus,
sorry bianca is druk met de foto's. Fijn dat asra goed liep en de expo leuk was
Anseltje schreef:Zozoo suuss.. een dressuurpaard uitbrengen? versta ik het nou goed, suus en dressuurpaardJe zal vast wel met dat beest gaan springen?
anders ga ik lachen
![]()
neeh grapje.
vind het super leuk voor je
eneuh, ik wil fotos van jou!
biancailona schreef:ik typ altijd zelf
Anseltje schreef:bianca, nu ben je echt zo'n nuchtere kloot
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Zozoo suuss.. een dressuurpaard uitbrengen? versta ik het nou goed, suus en dressuurpaardJe zal vast wel met dat beest gaan springen?
anders ga ik lachen
![]()
neeh grapje.
vind het super leuk voor je
eneuh, ik wil fotos van jou!
hahaha ja ik en een dressuurpaard, ik hou wel van dressuur maar het hoeft van mij nie allemaal zo precies bla bla bla.. niet op de kakmanier haha.. dressuur is tenslotte de basis van het springen en ach miskien tover ik um wel om tot veelzijdig hahaha
ik heb wel foto's van gister van expo, is wel moeilijk want je moet op het juiste moment schiete he
en als dat allemaal door gaat met dat peerd komen er zeker foto's .
punt alleen is dat pa heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk doet altijd over ik en bijrijdpaarden die ik aangeboden krijg, kon er laatst 2 bijrijden in beckum gewoon alleen verder in beckum dan waar as woont en zelfs daar deed hij moeilijk over
dus stel het gaat door hoop ik vurig dat die man um bij scholten wilt zette of dat as bij die kerl op stal kan.
zal zo gesprek van kyrene en mij hier ff droppe
Anseltje schreef:Dat hoop ik ook voor jou manLijkt me wel leuk zo'n paardje voor jou. Maar euh, ik bedoel fotos van as
En ja, foto's maken is niet altijd even makkelijk
Anseltje schreef:Ik ga er ff vandoor, ben er over uiterlijk 2uurtjes weer. Want ga ff met cait naar stal en kliniek. ciao ciao
knabbelgirl schreef:ze is recht achter een ander paard tegen elkaar aan gaan trappen, nu loopt ze aan het ene been kreupel en aan het andere been een wond
suusiejj schreef:
suusiejj schreef:ff een quote uit het topic over lente van jou en je haf:xClaudia schreef:ik ben zelf 1.58 me Haflinger is nog niet uitgegroeid en ik ook niet (13 jaar), me haflinger (drika) wordt pas Begin juni 2 en ze is al ongeveer 1.30Als ze haar hoofd normaal houdt is ze net zo groot (klein
) als mij
![]()
ik hoop dat ze rond de 1.65 / 1.70 wordt
HAFxGEK schreef:
dat vind ik nou het toppunt van lelijkheid
Naomi_Haffie schreef:weet je waar ik super trots op ben
aan t begin van t jaar, kreeg ik haffie never op een volte, wat ik ook deed,![]()
en nu kan ik het zonder de teugels met alleen m'n zit en benen