Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:TjelleBieb schreef:Dat zadel ligt nu bij Marit thuis.
En ben er dit jaar januari/februari gestopt.
Huh ik kocht Pallie, zegt die man; dit is het zadel van dr moeder, maar ik denk dat je hiermee wel kunt rijden op dr. (paste voor geen meter, maar oké).
Ann, ik moet van de comp af van m'n ma. Kan het via sms?
TjelleBieb schreef:Doen wat je zelf beter vind meisje.
(Waar je jezelf lekkerder bij voelt)
En over dat stukje van Caitlin, daar zou ik helemaal niet boos om worden.
Ik deed Dolce ook véél meer dan dat Marit haar deed, die kwam even een peukie roken en kijken of d'r peerd er nog stond en weg was ze.
Anseltje schreef:Ik vind het ook gewoon laks van mij, ik weet dat cait mij graag helpt en vianne ook graag doet. En daar maak ik onbewust misbruik vanIk doe het niet met opzet, dat weet ik heel zeker!! maar heel onbewust denkje, Och cait doet vandaag.. dan kom ik niet
En dat vind ik zooo slecht van mij
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:Doen wat je zelf beter vind meisje.
(Waar je jezelf lekkerder bij voelt)
En over dat stukje van Caitlin, daar zou ik helemaal niet boos om worden.
Ik deed Dolce ook véél meer dan dat Marit haar deed, die kwam even een peukie roken en kijken of d'r peerd er nog stond en weg was ze.
Ik vind het ook gewoon laks van mij, ik weet dat cait mij graag helpt en vianne ook graag doet. En daar maak ik onbewust misbruik vanIk doe het niet met opzet, dat weet ik heel zeker!! maar heel onbewust denkje, Och cait doet vandaag.. dan kom ik niet
En dat vind ik zooo slecht van mij
Monica_86 schreef:en zoals je zegt Cait vind het hartstikke leuk, dus zij zal je er echt niet op aankijken hoor!
TjelleBieb schreef:Ik rook me peukie op en dan ga ik er écht vandoor.
Monica_86 schreef:naar school morgen tjel??
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:naar school morgen tjel??
Ja.
Eerste 2uur vrij.
Daarna heb ik 2uur(!!) les van me mentor (echt een klootzak).
Dan een uur pauze.
En dan wéér 2uur(!!) les van die mongool.
Aaaargh!
TjelleBieb schreef:Half3, GELUKKIG!
Maar ik ga naar bedjeeeeee!
Totmorgenochtend.
Anseltje schreef:Naja, laat ik het zo maar zeggen. Want jullie mogen het ook weten
Ik heb dus nog steeds elke donderdagavond sporten > kempo.
Ik ga er tegenwoordig met steeds minder zin naar toe, en ik merk gewoon dat ik het lichamelijk en geestelijk niet mee aan kan.
Net ook, krijg je een paar stoten die ik makkelijk kan ontwijken, maar als ik er niet helemaal met mn hoofd bij ben, heb ik 'm vol te pakken.
Dus heb paar trappen in mn ribben gehad, en klap tegen mn kop waardoor mn nek zoo doorkrakt.
Ik wil graag nog doorgaan, maar ik kan eigenlijk niet meer. Ofja ik kan wel, maar ik weet gewoon niet. Degene waar ik tegen moet sparren zijn allemaal jongens/mannen.
Deze sport is super goed voor me, maar ik weet het gewoon niet..
Ook voel ik me poedersuiker, omdat ik doordat die stomme pokkeschool en al die sporten tijd kwijt ben, en daardoor kan ik eigenlijk alleen maar in het weeknd naaar vianne. En daar baal ik zo vanDus ik denk dat ik maar op 'n donderdag ga stoppen, zodat ik meer tijd kan besteden aan school en vianne. Want ik vind het gewoon oneerlijk dat caitlin eigenlijk meer met mijn paard bezig is dan mij..
(en daar mogen jullie gerust boos over worden!!)
& ik heb ook geen zin om strxx een keer een blessure op te lopen waardoor ik een tijd hélemaal niet meer kan rijden.. of wat dan ook
Dus ik ga er denk ik maar mee stoppen, maar ik vind het wel kuutt..
En ik voel me gewoon kuutt nu
Naomi_Haffie schreef:gitt is weg
viéett welke maat heb jij voor lott ?