Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lotteluvah schreef:stoute suus!
We moeten een keer afspreken met moon!

suusiejj schreef:lotteluvah schreef:stoute suus!
We moeten een keer afspreken met moon!
tja maar ik kan ook negeren![]()
ja moeten we doen.. zit nu lekker aan een biertje, me een tropisch strand te verbeelden

lotteluvah schreef:waha. Ik ga zo lekker ff in de tuin zitten. Bootjes kijken

lotteluvah schreef:Zo gaat dat wel ongeveer ja
Mijn eigen moet er weer in
Wou twee weken geleden nog ff afscheid nemen en iedereen een fijne vakantie wensen enzo, internet kapot
En de volgende dag gingen we meteen op vakantie, maar nu doet internet het weer en wens ik jullie alsnog een superfijne vakantie!
Ik doe weer mee!
HVJ ALLEMAAL

Hoe wast op vakantie?
We hadden een vet mooi huisje dat helemaal vol stond met antiek enzo en een flinke tuin er achter
En de buurman mocht mijn ouders geloof ik wel want we mochten zijn privemeer de gehele vakantie zo vaak als we wouden gebruiken om te zwemmen e.d. Heerlijk! De rivier op nog geen 200 meter achter het huisje waarin we uiteraard ook nog hebben gezwommen en gevaren met de boot die we mee hadden (motorbootje
) We zijn uiteraard ook weer eens een dagje naar Parijs geweest. Voor de derde of vierde keer van m'n leven de Eiffeltoren beklommen, uiteraard ook naar Tati geweest en de Notre Dam in geweest. Het was echt een geweldige vakantie, met veel zon, shop en zwemplezier! Ik vond het alleen jammer dat we dit jaar geen ruines hebben bezocht.. Dat vind ik altijd zo interresant..
Ik mag volgend jaar waarschijnlijk ALLEEN op vakantie! Mensen dan ben ik pas 15
Hipsie de hip!
Ga ik gewoon een week in nederland op vakantie en de andere week op het huis passen
Jasia schreef:Little Suuuuuusieee![]()
Vietjeee? Hoe ist nu met Lot? Wat heb je eigenlijk nog met die verzorgster gedaan..?
MARLYN![]()
Hoe wast op vakantie?
Lot gaat super weer
alleen nog een beetje druk.
Ik ga naar beneden
Misschien kom ik zo nog ff maar anders alvast welterusten

lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Nou vandaag naar horse plaza geweest (van Horselover)
Wat een ^%$#& winkel. Wel leuke dingetjes hoor maar ZOOOOOOOOOO duur. Echt erg!! Dus morgen naar Divoza, want moet echt een nieuwe rijbroek (zitten 2 gaten voor me knieen).
Yvet wil meee

Echt vet mooi! Alleen staat niet op Beauty
Très adorable
?