Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, kan er uren naar kijken. Iedere dag ontdekken ze weer iets nieuws. Wat gaat dat hard.bianca88 schreef:Yeaaah! ook ik ben 21+ (24) en heb een leuke haflinger merrie!
janouk schreef:even Janouk in paarse reis outfit:
Van Opa en Oma gekregen voor kerst vorig jaar. Ik vind het prachtig, Paul denkt er heel anders over
Vanmorgen lekker even rondje bos gedaan met de koets. Even de benen strekken en overgangen trainen draf/stap.
S_uus schreef:Mijn verdere bijlees actie is een faal vandaag, teveel aan mn hoofd.
.Madeira_ schreef:Vanmorgen wilde ik eigenlijk gaan springen. Nou Madeira ging een paar keer (bij de hindernis) flink aan de kletter, dus heb ik maar laten zitten. Vriendin was er en zij heeft me geholpen (even er zelf op gezeten, daarna ik een tijd gestapt en daarna weer gedraafd en er langs gegaloppeerd). Daarna liep ze zo, wazig foto, maar voor het idee [ Afbeelding ]
Dus goed kunnen afsluiten gelukkig
Siersma schreef:Ben net terug van een rondje met Marissa. Vriend ging mee op de fiets ernaast, voelde ik me toch wat zekerder door. Ondanks dat Marissa er dan een wedstrijd van maakt en bijna niet te stoppen is. Ze liep lekker, had de gang er lekker in. Ze liep alleen te klooien langs de grote weg, daar was een boer bezig zn schapen te voeren en die had een groot plastic zeil mee. Dat wapperde een beetje en dat was een beetje eng. Goed toegesproken en toen ging ze er dus wel langs. Volgende week ga ik dus weer alleen, en dan ook weer het bos in. Heb er nu al zin in, voelde zo goed straks dat het lekker ging.
Dat gaat vast goed.ELpatcho schreef:Hoe gaat het allemaal met jullie paardjes? Veel stil gestaan afgelopen weken? Of heeft iedereen nog gewoon kunnen trainen? Wij zijn nog steeds in een rustig tempo aan het trainen voor de M2, woensdag hebben we nog één M1 wedstrijdje staan. En dan hopelijk eind januari/begin februari M2 starten. We shall see!
Klasien schreef:Iris en ik hebben vanmiddag een buitenritje gemaakt. We zijn niet zo heel lang weg geweest, maar wel lekker kunnen stappen en draven. En de tunneltjes weer even geoefent, neem dat gewoon iedere keer even mee.
. En zeker als je nog wat kunt leren van haar! Met de caviakinders is gelukkig alles goed, maar was wel een zware bevalling hoor. 2 dagen later bloedde moeder af en toe nog een druppeltje na. Gelukkig is alles gewoon goed verder.Viet schreef:Ziek ziek! Lig al een Paar dagen Plat en word er helemaal gek van!
Ook al 48 uur niet gerookt zelfs!
48 uur niet roken is inderdaad geen goed teken
. Maar wel beter voor je lijf. Beterschap meis!! 
S_uus schreef:Wiek, thnx! Ik zit meer over Future's in haha.
Gelukkig zijn de cavia kinders goed te pas verder, wel lang nagebloed moeder caaf maar weet niet wat normaal is ?
Of krijg je al ontwenningsverschijnselen? 

ELpatcho schreef:Suus, als je morgen begint met nieuw werk is het echt niet vreemd om wat zenuwachtig te zijn hoor! Jammer dat je wat negatief voelt, probeer lekker tijd voor jezelf te nemen en te genieten van kleine dingetjes!
Viet en Yvank beterschap! hopelijk neemt je hoofdpijn wat af, hihi en viet er is niks negatiefs aan niet roken toch ?Of krijg je al ontwenningsverschijnselen?
misschien ben ik onbewust weer aan het denken 'ik kan dit toch niet ' terwijl ik wel wil en het heus wel kan.
Meestal als een ander voor mij opzadelt ligt het zadel er ook zo weer af om het over te doen

ELpatcho schreef:Ja inderdaad! Van die momenten dat je juist je kop nodig hebt, juist dan kan je ff helemaal niks. Of af en toe helemaal niks leuk vinden.. bah! Maar goed ik weet waar het vandaan komt, er is dit jaar een erg goede vriend van mij omgekomen...
Wat erg, als je er eens over wil babbelen kun je altijd een pm sturen!

Klasien schreef:Wiek3, ja ging prima hoor. Ik ga altijd midden op "mijn" rijbaan rijden, dan gaan ze niet zo hard om ons heen. Deze tunnels lopen gewoon horizontaal zeg maar, de snelweg loopt er overheen. Snappen jullie wat ik bedoel? Wij hoeven dus niet door een gat, want dat vind ik zelf eng met ijzers er onder, ben bang voor uitglijden.
Dat galmen vind Iris juist leuk! Raar paard haha!