Nou ik kreeg gisteren een envelop, met een netjes briefje erin dat het is uitgezocht. Van de cat. C/D jeugd ben ik 4e geworden.
Daar kreeg ik een blauwe rozet voor en een bekerplaatje. Ik heb echt heel erg zitten lachen toen ik dat bekerplaatje eruit haalde
Want jongens: Ik-heb-geen-beker haha
Ik heb voor het springen 2e prijs, een rode rozet gehad en een beker zonder plaatje. Omdat die van mij al weg was. Voor de dressuur een verkeerde oranje rozet. Maar die is nu omgewisseld met een blauwe dus dat is prima.
Maar nu heb ik dus ook een mooi plaatje waarop staat; Ermelo 4e prijs B dressuur jeugd. Het plaatje heeft een mooi plekje gekregen hoor
haha In ieder geval bedankt voor de moeite, waardeer het wel ontzettend. Dat zal ik ook even mailen
ja beetje jammer dat het zo allemaal moest gaan...
Carliijn
Geplaatst: 04-11-11 13:53
Bailey_4ever schreef:
hahahaha
Komt de postbode net; een pakketje voor carlijn van zijtveld. Ja dat ben ik! Maar ik had niks besteld dus ik snapte er niet zoveel van. Maak ik het pakketje open: Zit mijn beker erin waar dat bekerplaatje op hoort hihi
hihi alles is hier dus compleet !
amazone77
Geplaatst: 04-11-11 15:18
TADAAAAAA!!!!!!
Met een beetje geduld komt toch alles nog goed. Een mooie afsluiter voor mijn korte maar o zo geweldige tijd met Willem. Margaretta dank je wel voor alle moeite,de beker en rozet is in een super staat aangekomen.
Ik hoop dat de mensen die nog op hun prijs zitten te wachten ook net als ik het nog binnen gaan krijgen.
Volgens mij reed ik naast die pony (geen idee of het dezelfde ruiter is, reden er 2 op) met de parade .
Elise_K
Geplaatst: 10-11-11 00:46
Mandarijn schreef:
Volgens mij reed ik naast die pony (geen idee of het dezelfde ruiter is, reden er 2 op) met de parade .
Klopt, twee (wat jongere, 15 jaar) rijden haar nu Een ukkie is het he? (1.33 klein )
Leuk om te zien dat ze nu met 18 jaar nog steeds L springen is. Nu nog even zorgen dat het ruitertje ietsjes handiger wordt (dit soort sprongen gebeuren nog wel eens ) en zij gaat hem ook nog wel naar het M rijden
Ik snap al waarom die foto zo'n rare sprong maakt! Dit is de bijrijdster van de nieuwe eigenaar, en die komt van manege niveau, die heeft voorheen enkel 40 cm pacoursjes gesprongen Ik snapput weer!