love_shyboy schreef:ik meld me ookmaar aan :p ik ben Natalie, 13(byna 14) jaar oud, en sinds kort benik weer helemaal gek van hafjes! ik heb een tijdje een haflinger trauma gehad, door de manege war ik reed.. als beginner, reed net 3 maanden, moest ik op een haflinger, ging al bokken als het zweepje hem raakte, op het laatst bokte hij tegen het schot van de binnenbak, dat maakte veel indruk bij mij, dus ik was als de dood voor haflingers. nu verzorg ik op stal de Haflinger van een goede vriendin van ons, de haflinger heet Esprit, en is egt een schatje. door haar is de haf weer een van mijn lievelings rassen, en ik kan niet zonder haar. ik rij met haar meestal zonder zadel, met of zonder halster/teugels. ik krijg af en toe een lesje op haar van eigenaresse, altyd western, op de NH manier. ze is hel gevoelig, als ik mijn been tegen haar buik aanleg, gaat ze al draven. nu is dat nieteens meer nodig, als ik nu draf denk, gaat ze, als ze voelt datik uit evenwicht ben, stopt ze meteen. ik ben nu zelf ook opzoek naar een eige haflingertej. weet iemand er misschien nog 1?
heey
welkom

ik bne naomi mijn oom en tante hebben een hafligner fokkerij
ik ga ongevceer over 2 maanden matilla beleren en die gaan we dan verkopen meschein iets voor je...
moet je maar ff kijke op me profiel
ze is 5 jaaar
haar volle zus bianca van de sterm is 3 maal kampieon noord holland uterecht
matilla zelf is veulen kalpioen en jeugtkampioen geworden.