5 jaar is zelfs nog een jonge leeftijd en zeker voor een haf !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Ja! Maar namen hoor je met een hoofdletter te schrijven!![]()
Hilde_q schreef:mies: ik ben het helemaal met je eens.,.
5 jaar is zelfs nog een jonge leeftijd en zeker voor een haf !
Hilde_q schreef:nienke is met 5 ingereden
Hilde_q schreef:toen was ze pas uitgegroeit
girlchat11 schreef:Nou dan toch maar hier reageren kijken of ik me er tussen kan vringen en gezellig mee kan kletsen.
Ik heb ook een maffoJe kan er nu dus 15 pk van make
mieske schreef:Hilde_q schreef:toen was ze pas uitgegroeit
Ze groeien door tot hun 7de of 8ste meestal is mij verteld..![]()
Temptation was 175 toen ik hem kocht (3) en zal nu inmiddels al 6 zijn en is in de tussen tijd nog 2 cm gegroeid.. En nog steeds kan hij groeien..
girlchat11 schreef:Ok ik heb bijgelezen hoor. HAHA gezellig topic!
ok dus oof ecen voorstellen. Ik ben Gail en 15 jaar. Ik heb in juni 2 jaar mijn haf van 5 (bijna 6 in mei) we rijden dressuurmatig (zie profiel) en ze kan los 1.40 springen en onder de man 90. maar dat is omdat ik een scheiterd benUhm... tjah wat willen jullie nog meer van me weten??
Babsie_Flash schreef:Karin, ik las nog even van diegene die bij de jury schreef: de jury was helemaal niet blij dat ik op Donja er nog tussendoor kwam!!Vandaar de lage punten!! (slechts 174 punten) Erg he? Nu ga ik echt, doei!!
mieske schreef:_karin_ schreef:Ja zoiets lasik ook... ik snap er helemaal niks van! Echt dom gewoon!
Ik zal dr wel overheen gelezen hebben, maar wil toch nog even weten hoeveel punten jij hebt gereden met de wedstrijd..
Heb nou al zin in zaterdag not![]()
Babsie_Flash schreef:Ik ga weer aan het werk! Hallo Karin en dag!!
Doei Doei allemaal!
Babsie_Flash schreef:Karin, ik las nog even van diegene die bij de jury schreef: de jury was helemaal niet blij dat ik op Donja er nog tussendoor kwam!!Vandaar de lage punten!! (slechts 174 punten) Erg he? Nu ga ik echt, doei!!
Hilde_q schreef:ja weet ik maar zo ver uitgegroeid dat ze ingerreden kon worden
Persoonlijk vind ik 3-3.5 te jong maar dat ligt aan mij