Donderdagavond ben ik eindelijk weer wezen sporten, heerlijk was goed voor me

Moesten ook zonder handschoenen, dus de echte kempo techniek.. Ik blijf dat gewoon lastig vinden, maarja.
2x trapte iemand mij, die probeerde ik af te weren, maar dat moet met je vingers half gebogen, maarja.. Anne deed het met haar hand open, dus klappen die vingers zo half dubbel

stomkop

Deed gister wel beetje pijn als ik erop drukte, en nou staat ie beetje scheef.. maar ik heb zo het idee dat mijn rechterhand vingers ook gwoon scheeff zijn

zal zo wel ff foto plaatsen..
&ja, we hebben ook veel uitwijkingen moeten doen, dus als iemand trapt dat je dan over de vloer heen 'duikt' en dan weer omhoog komt. Dus dat je heeeeel diep door je benen gaat, en dan heel snel weer omhoog gaat. En dat is zoo zwaar voor je bovenbeenspieren

die stonden erna ook echt te trille

En toen moesten we een bepaalde draai kunnen, waarbij je als het ware in kleermakerszit komt te zitten, maar net iets minder 'vast' met die beentjes, dus dat je er zo weer uit kon draaien. En mij luktw het

(ja voelde me best lenig toen

)
Toen heb ik ook maar paar x spagaat gedaan, was nu toch warm

Maar 1x schoof mijn broek onder mijn knie dubbel, dus mn knie is nu blauw

(vrijving en ik knalde best hard op mn knieën

)
En gisterochtend had ik nog geen spierpijn, maar zo gauw ik meer liep en weer ff ging stilstaan begon ik mn benen echt te voelen. Ik was toen die middag ook nog met vriendin naar de pony's geweest, heb toen fotos van haar gemaakt.. En ging tooen ook paar x door mn knieën voor het foto-effect.. En echt ik voelde me net een oudwijf

En suuz en miep maar lachen toen

En toen was ik met die hond daar aan het spelen, ik liet hem springen over de hindernis heen, maar 1x sprong ie tegen mij op.. En daardoor knalde ik echt hard tegen die staanders aan

auch, dat deed toen goed pijn, en had ook net mn camera in mn hand

gelukkig is daar niks mee

maar anne het nou wel een bonk van blauwe plek op dr rechterheup en zelfs spierpijn in dr rug

Dus ik ben benieuwd hoe het dansen vanavond zal gaan..
Okeej en dan ff 2foto's van mn hand

heb best vieze vingers zie ik net

kwam van de paarden af

En fotokleur is ook, ik heb gewone handen net zoals iedereen, dus niet schrikken
rechterhand, met lichte scheve vingers
linkerhand met die scheve vingers
mn middelvinger voel ik wel als ik mn vingers zo buig..