Citaat:Prijs hoef je niet te geven... hij is onbetaalbaar . Het is nml het adoptieveulen van mijn KWPN merrie, die mede dankzij hem nu nog leeft.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Prijs hoef je niet te geven... hij is onbetaalbaar . Het is nml het adoptieveulen van mijn KWPN merrie, die mede dankzij hem nu nog leeft.
Alacairion schreef:Ik vind eigenlijk dat jullie best hoog taxeren in dit topic...
in werkelijkheid gaat het meestal rond de 1000 euro..
Zo vroeg iemand 1800 voor haar 2 jarige ruin omdat hij zo braaf was en al op M niveau liep.... hij was 1.45 en had niet echt n bijzondere afstamming. dan denk ik echt van
dat paard is op zn 7e compleet versleten en heeft nergens meer zin in. Voor mijn merrie hebben we 1300 betaald, ze heeft n goede afstamming, is 1.48 en dressuur is n eitje voor haar. dat is een redelijke prijs.....
Zoro schreef:Guccio: je zit er ver ondermet wat ik gekregen heb
An_J schreef:Pluimpje, ik vroeg wat mensen van hem vinden (sjiek, niet sjiek enz) ik heb nml geen idee. Er staat ook:Citaat:Prijs hoef je niet te geven... hij is onbetaalbaar . Het is nml het adoptieveulen van mijn KWPN merrie, die mede dankzij hem nu nog leeft.
Leo_ke schreef:Wat maakt het uit hoeveel je voor je haflinger betaald hebt?
Hoeft niets te zeggen over de kwaliteit van het dier. Ik heb Leo als jaarling voor 600 euro gekocht, maar voor mij is ze daarom niet minder
Sorry, maar vind het tegen elkaar opbieden hier een beetje kinderlijk overkomen