SuperLiesje: Nog gefeliciteerd met je kleine man PeerAppel: Knappe Abby in actie! rb_1990: Gave foto die door het water! horsii: Hopelijk kun je Kyra snel verhuizen Mirandax_: Grappig gedaan met die neusriem Alanaa_: Gefeliciteerd!!! Leuke foto's van je eigen hafje littlesannie: Heerlijk in het solarium!
Pagina 9:
littlesannie: Leuk paard horsii: Ziet er echt als een super plekje uit! VeraPopeye: Leuke foto zo op de hei! MadelonSunny: Knappe hoor! Nordsvensk: Mia doet miep miep vrrroemmmm Silkaay: Hey Famke Mirandax_: Ze vind het blijkbaar erg leuk xkimmieejj: Ghihi wat lijkt je haf klein op die foto EmmyJoycee: Lieve foto
Pagina 10:
Marlis: Volgens mij heeft Peeps het wel naar haar zin op der nieuwe stekkie novito: Leuke foto's DaisyB94: Mooie sprong! Marlis: Wiieehhh vliegende Peeps!! maureen58: Wat een knapperd M_hartje_M: Lekker chillen in het zonnetje IsaCalixa: Leuke foto Josien62: Mooi tuig hoor!
Pagina 11:
rb_1990: Leuke foto's! _KaWi_: Daar is de ontzettend knappe Natif weer! paljaslaura: Staat haar leuk dat oranje littlesannie: Dat is echt een ongelooflijk gave foto! Pipvl: Mooie foto's hoor! Mijn haf heet officieel Alex maar ik heb het veranderd Ine23: Wat word Raven al groot zeg! Marlis: Lekker gereden zo te zien
Pagina 12:
AnneRekers: Heerlijk naar het bos geweest ladynaomi: Leuke foto's Alanaa_: Hahaha eigenwijsje tahorselover: Mooie foto! PeerAppel: Jeej gefeliciteerd met Abby! novito: Lekker door de sneeuw schuifelen
Pagina 13:
wendy1987: Knappe haf heb je daar horsii: Zeker iets om trots op te zijn! Peelie: Mara aan de springles Liisaaxo: Leuke foto's mandje: Lieve foto die eerste FD_horses: Leuke foto
Pagina 14:
knetterhard: Aquadraat heerlijk aan het genieten missannie: Zo! Wat een mannen op de 2e foto! Mirandax_: Lekker buiten gereden littlesannie: Goed nieuws! 120941: Leuk hafje PeerAppel: aaaahhhh cute!!!! Peelie: Leuke foto's
Pagina 15:
FahyaFemke: Lekker met de stuiterbal naar buiten Alanaa_: Hahah leuke foto Lekilove: Wat een knapperd!
Pagina 16:
Marlis: Dankje:D Leuke foto die in de spiegel! Peeps ziet er goed en tevreden uit normann_love: Leuke haf heb je daar!
Ik heb helaas niet zoveel foto's gemaakt van Angus de laatste tijd,teveel bezig met foto's van anderen hun paard te maken Dus dan post ik lekker nog 2 oude foto's
@evelyne Pagina 8: hihi jaa inderdaad lekker voor zowel paard als baasje met dit koude weer ga ik er gewoon lekker bijstaan Pagina 9: hihi dankje! Pagina 11: dankje! hadden echt zoveel geluk met de lichtval! Pagina 14: jaa inderdaad ben super blij!
Marlis wat heeft peeps een gave kleur deken! Ik hoop ook dat jullie kyra snel weer kunnen zien, lijkt me echt oliebol om je baby zolang niet te kunnen zien :/
@xkimmieejj: Dat is inderdaad redelijk klein ja Klein maar fijn zeg ik altijd maar! @Mariekyy: Leuke foto's! @Josien62: Mooi gedaan hoor! Ik wou dat ik dat kon maar ik kan alleen maar simpele vlechtjes maken
Het is heel makkelijk hoor. De haren splitsen en dan een hengsten vlecht zeg maar
Baileysdream
Geplaatst: 24-02-13 22:23
mag ik me weer melden met Dream? we hebben laatst een fotoshoot gehad waarvan ik nog een topicje moet maken. hier alvast twee foto's. zal vanaf nu dan weer gezellig meereageren
doe morgen even bijleespost! Mijn vriendje heeft ergens een allergie superzielig en duurt ff voordat we erachter gaan komen waarop hij reageerd. Hij stond eerst op zaagsel dus dat eruit gehaald en weer op stro. Nu afwachten of het beter gaat.