. Heb ze niet zelf, maar werk op een manege waar ze de stallen er vol mee hebben staan.
Op dit moment hebben 'wij' er 8. Gisteren toevallig twee nieuwe haflingers bij gekomen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Gisteren liep ze echt beroerd en ze blijft een dikke knie houden achter, toch binnenkort maar weer de dierenarts een keertje laten komen voor een vervolg checkup
Begon er weer wat vertrouwen in te krijgen, maar zo vraag ik me bijna af of ze de winter wel doorkomt.
Groot verschil met het andere hafje bij ons op stal, die blijft altijd heel blond en licht, Elin wordt gewoon vos in de winter, net als de meeste hier denk ik? 

Je kan m in principe ook volgen met de paarden van daar, dat maakt t iig al iets toegankelijker. Maar wel fijn dat je m natuurlijk gewoon lekker met Rowan kunt doen! Succes alvast met trainen
_Nelleke_ schreef:Ja het is echt een hoop geld, maar ik heb 2x een hbo-opleiding niet afgerond en ben al jaren aan het 'kijken' naar wat ik wil. Ik kon geen beslissing nemen en nu heb ik mezelf een schop onder m'n kont gegeven (13e maand van me werk hielp ook. haha!), want klagen dat ik een stomme baan heb kan ik als de beste, er iets aan doen is dan weer een 2e.

Ik vertrouwde hem sowieso wel met honden omdat die dat van veulen af aan goed kent maar ook toen we rustig aan het draven waren vandaag en er komt een klein hondje uit de bosjes en maar vlak achter hem aan blijven rennen en grommen... dan nog niets om geven echt een topper!!