Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is nogal druk thuis en probeer mijn vrije tijd aan pony te besteden, dus nu snel even vanop het werk poging tot bijleespost!
Maar Formera vind springen erg leuk, als de sprongen in de piste staan van mijn zus dan is ze altijd erg zotjes om te rijden, als die er niet staan is ze veel slomer... En als ik een cirkel wil draaien dan denkt ze dat ze mag springen! Gekke pony! Misschien eens lief naar zus kijken of zij er eens mee wil springen, zal ze leuk vinden, met mijn dressuurzadel
Heb twee nieuwe broeken en een leuk bloesje! Nu nog korte laarsjes en kan de winter in
Daarna wou mama uitstappen. Heb haar doen op- en afstappen met een stoel, beter voor pony's rug maar ook voor die van mama! Daarna dat deken gaan halen, zie verhaal hierboven
Papa denkt dat ze misschien vergiftigd zijn, maar deze lag op de oprit, languit en er kwam bloed uit zijn mond. Ik hoop een klop gehad van een auto en de andere hoop ik dus op ouderdom, die was 12jaar ofzo...
. En wat een gedoe met zon deken, sommige mensen kunnen idd niet luisteren! Jammer dat het rijden dan wat minder ging, als je maar lol heb 
dat is iets katholieks dus dat hebben ze overal wel haha.
ze stonden je nog net niet uit te lachen.
wel jammer van je katjes zeg 
?
.
Geniet er van!
heb je een leuke dag gehad ?
!