Ze had veel te veel energie, en ze moet zaterdag op wedstrijd... Dus ga mijn handen nog vol hebben, en ik kan nu amper nog recht van rug pijn... Alles was vandaag heel eng. Zelfs een pownie die ze al ene jaar kent...
Marlis
Geplaatst: 22-11-11 22:25
Ja kyra oefent kunstjes haha de dikzak. Peep heeft best een dikke nek ja, terwijl ze niet in de spieren zit omdat ze veulen gehad heeft, blesurenen verhuisd is en nu kort loopt door dat haar hoeven snel slijten in de hit. Mn knappe merrie.
Jastiehorse: is een goede opfok hoor ik ben er erg tevreden over en kyra heeft het er ook super goed.
Soc heeft een leuk vriendje zeg. Jolige siska erg opstandig
Oef, mijn ondeugende maar meestal lieve Haffie Stefano =)
Chasey
Geplaatst: 22-11-11 22:58
Djuulsie, wat lief zo samen drinken. En knap vriendje hoor!
Arabiertje, mooie rij foto's. Ennehhh auch!
Edit, de haf boven mijn berichtje is ook erg leuk! Kijkt zo leuk naar achter.
Nathalie83
Geplaatst: 22-11-11 22:59
Ow wat schattige foto van Soraya met haar vriendinnetje
Marlis, heeft de stal waar Peeps staat ook een site? Volgens mij is het daar vet groot of nie? Ben wel nieuwsgierig Kyra krijgt ook al beste bos manen zeg!!
Paar mooie zomerse plaatjes voorbij zien komen... zomerrrrrr...
Oeh Siska energie explosie.. Ben je gevallen dan? kan de linkfoto niet zo goed plaatsen..
Vandaag Luna weer eens met bareback gereden Daarna nog ff plaatje geschoten in de mist
Zout nou eens op met die camera altijd!!!
Oeh wat loopt daar?!?! (de stal hond )
Chasey
Geplaatst: 22-11-11 23:23
Hahaha volgens mij is luna de camera zat! Wat een leukerd, zou er ook zo op willen springen met bareback pad. Heb je een fijne pad? Ik heb er ook 1, maar die van mij ben ik niet heel erg tevreden over.
Haha ja klopt zodra ik me tel(camera) voor me neus houd, gaan de oortjes naar achter alsof ze het weet
Ow ja echt! de fijnste pad ooit!! Dit is mijn 2e, eerst reed ik met dekje en dekensingel, toen een goedkope pad en tot slot toch besloten er wat aan uit te geven en nog steeds geen seconde spijt van gehad!! Deze is van Emiel Voest en gemaakt van tempur. En echt als je hier op hebt gezeten, wil je nooit meer anders
Nathalie: nee, niet dat ik weet. Er is een gewone stalling met 25 boxen en de hit actief waar 25 paarden in staan. Verder is er alleen een buitenbak en longeercircel en ondanks de 50 mensen is het altijd enorm rustig op stal.