Sjemira schreef:Marga:
Daphne wat bedoel je met vanuit de OP toch? Heb geen idee wat dat betekend hahaha
Daphe :
Openingspost

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie83 schreef:haha niet helemaal kaalbeentjes, baard, oortjes en neusjes
mooi strak op de keuring
En klopt iddhij had al voor de weet ik veel hoeveelste keer het zadel op, maar vandaag de eerste keer dat hij het niet als een gevaarlijke tijger beschouwde
Sjemira schreef:Marga:
@Nathalie: ohh ik ken dat gevoel, heerlijk. Wat is puk leuk zeg, hoe oud is tie?
@Maxilover: dus dat zadel wordt hem niet. Dat hij zo braaf is buiten, heerlijk. Waarom heeft ie Vitamine E met seleen?? Ik heb nl. mijn oude haf dat ook moeten geven: tegen stijfheid.
Ik vond je verslag heerlijk om te lezen.
Maxielover schreef:Hoi, nee dat zadel gaat het niet worden, wordt de Cheyenne denk ik ! Zeker heerlijk dat hij zo braaf is buiten.... Heb het geluk dat hij een heerlijk relaxt en rustig karakter heeft, echte koudbloed ! Al heb ik er zelf ook hard met hem aam gewerkt dat hij niet meer schrok van tractors, vrachtwagens, e.d.Max krijgt vit. E en Selenium ook tegen stijfheid, om de afvalstoffen in de spieren goed af te voeren om verzuring te voorkomen. Het helpt goed ! :d