Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze was helemaal niet super druk gelukkig.
En hij heeft nu al dagen dat ie eerst 7min, lang galoppeert om vervolgens giga zijn best te doen. Hoe wordt dat zonder vachtje.
Alleen is ze al behoorlijk wat gewend en loopt ze ook al heel goed onder het zadel voor haar leeftijd 
Maar jullie foto's stellen me dan wel weer gerust
Chaos schreef:Ja, nou, die van mij is 4 en nog vrij groen. En ik kan hem redelijk handelen, maar hij loopt ook af en toe lesjes, en heb een verhuurder van 12..En hij heeft nu al dagen dat ie eerst 7min, lang galoppeert om vervolgens giga zijn best te doen. Hoe wordt dat zonder vachtje.
) Maar toen we van de winter twee weken niets konden behalve stapmolen en wei heb ik er daarna toch wel een paar keer naast gelegen toen we weer konden rijden. Ondanks dat ik hem de eerste dagen had gelongeerd..
en als het echt koud wordt (vriezen) dan ga je het ook wel merken dat ze erg fanatiek kunnen zijn.. 

? waar is dat 2e rondje aan de linkerkant voor ? 

zelfs bij friezen
wouterpaard schreef:Wel leuk die G!
Heb je ook helemaal een foto van geschoren taar, yvette? En lot heb je die ook weer kaal?
Mijn haf word er helemaal niet anders van, ook niet van weersveranderingen. Het enigste waar die anders van word is zijn hengstige merrie

Chaos schreef:Leo schreef:Ik herhaal mezelf nog maar een keer: willen jullie foto's uitsluitend in link plaatsen? Dit is geen verzameltopic!
Mag het dat niet worden dan?