Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Freya schreef:Van Donna heb ik wel veulenfoto's en dan gat tot 2 jaar en dan weer gat tot 6 jaar, daarna heb ik er genoeg.
Als ik naar Wahida kijk, kan ik gewoon niet bevatten dat ze in Donna dr buik heeft gezeten en dat ze daadwerkelijk van mij is.
Al hebben Nash en ik wel een beetje een slechte start gehad. Maar hij is wel leuk

Nu is ze niet zo dik, dus zal ik er wel onderuit steken 

Alleen soms zit ik te denken hem te verkopen, hij staat daar maar, en dat vind ik zonde. Aan de andere kant, de kans dat hij nu constand door verkocht word omdat hij nou niet een van de makkelijkste is, is er groot. Misschien een beetje ego dat ik het zeg, maar er zit een onwijs mooie kop op, en hele mooie gangen, mijn zijn karaker is gewoon niet zo... Mede doordat hij jong is en mede door zijn Mamma
Mara was ook zo'n 'klot.eknol' om het zo maar even te noemen. Hij zal dus ook nooit makkelijk worden (is mara ook nooit geweest en zal ze ook nooit worden) En daar ben ik dus een beetje bang voor, dat als ik hem wel verkoop, dat hij dan constand verwisseld van eigenaar, omdat hij zo in het eerste oogopslag zo leuk lijkt.
hahahaha
, ik weet niet hoe groot die nu is maar als die vrij groot wordt heb je vast een leuk paardje om te rijden later.
Zijn als komt ook iets hoger uit de borstkast dan je normaal gewend bent van haflinger, maar dat maakt hem jusit heel trots en stoer.
, jaarling hier is nu 1,46 waren haar zussen ook rond die leeftijd die zijn allemaal rond de 1,53/4 geworden
misschien lieg ik wel en is hij veel groter... Hij komt bij mij tot mijn schouder, en ik ben 1.65 a 1.68 ik zal er eens even een meetlindje bij pakken kijken hoe hoog ik uit kom
voor een haf wat groter wordt vond ik het vrij klein klinken ja

, al bleef de hengst klein en werden de merrie 1,50 + 
Niet dat hij daar mee zit.

Hier heb ik ook foto's van, alleen is het echt heel erg lastig om en een paard over een hindernis heen te krijgen, en foto''s te amken met een camera die traag werkt
de meeste foto's zijn dan ook van net na de sprong 

BRAAAVE BOLLE!
Lekker jo, zo'n soepel paard, heeeerlijk 
hihi