@ Paulien, je bent gewoon nog een beetje onzeker, daardoor raak je een beetje in paniek enje wilt te snel. Het gaat goed komen, net als Wig_love ook zegt. Zodra je scheef op je paardje gaat zitten, gaat zij haar verplaatsen onder het gewicht van de ruiter te komen.
Goed met trots gaan zitten en je benen en heupen goed lang houden. Is makkelijker gezegt dan gedaan. ( ik heb er nog steeds moeite mee, en nu zeker, nu ik al meer dan een jaar last van me rug heb, mijn houding is totaal vergriept, moet opnieuw leren zitten op een paard )
wat ook wil helpen, als iemand bij je in de bak is, als je rijdt en je er telkens aan helpt herrinneren om recht te zitten en je benen lang te houden.
@ Silfie, Wesley vind ik ook een mooie en stoere naam ...
@ Peelie, praat me er niet van, een naam voor me veulie, ik krijg er nachtmerries van, hahahaha Maar ik ben er nu eindelijk na 10 maanden zoeken uit. Heb mooie naam voor een hengst en voor een merrie.
En nee ik verklap ze nog niet, pas als de kleine geboren is, zal ik alleen die naam vertellen...
Peelie schreef:En ze hebben nog steeds niet door waar de namen staan.
HAHAHA IK BEN DUIVELS!!! HAHAHA

Ik heb ze gevonden met het bijlezen , zeer hippe namen ...
@ muppetmayo , wat super dat Daimy zo braaf is ... een super peerd
Stravero schreef:@ Gail: Ik herken het

Mijne die neemt een mond vol water, loopt ie naar mij en storttie 'm leeg

Zo mag ik altijd mee genieten van haar hapje zemelen, dan krijg ik ook een hapje van haar en zit dan helemaal onder, incl me gezicht want dan krijg ik een kus.
silfie35 schreef:ow gatver.... ik ben al bang voor een dooie muis, en helemaal als ie nog leeft....
Dan had je niet 2 weken geleden bij mij thuis moeten zijn, hahahaha bij ons in de voliere hadden we een nest met muizen zitten ( in nu voor 95% uitgeroeid ) en liepen denk ik wel een stuk of 25 - 30 volwassen muizen over me voeten toen in het nest ontdekte
Peelie schreef:Zie je nou wel je bent af en toe net een meisje! Vind je het gek dat ze je aanzien voor een vrouwenlijk geslacht!

Hahahaha, sorry silfie ... maar vind het wel een grappige opmerking van peelie
Mystique04 schreef:Mystique's veulen is in aantocht, we verwachten het vannacht of morgennacht.
Ze is erg onrustig en is veel in de stal te vinden, terwijl ze normaal altijd buiten is!!
Spannend , hou ons op de hoogte ...
Nathalie83 schreef:Ow get.. Dan heb ik toch liever muizen.. Die zijn nog best schattig

Als jer 25 - 30 stuks in de rondte ziet rennen zijn ze niet meer zo schattig