Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Suus die komt e rin hoor
knabbelgirl schreef:haay lieverds
Ik ben er heel even! Als ik thuis ben ga ik wel verder bijlezen maar voor hier is het even te veel.
Het is hier echt weer super geweldig leuk! En het is zo gezellig! we zitten met 2 buitenlanders(1 jongen) en 4 nederlanders. De jongen is net een vogelverschrikker
Katie gaat goed, hechtingen zijn eruit maar het wondje was nog niet mooi. Maar ze mag weer in de wei en die pony was geknog nooit zo gek gezien!
Ticcie schreef:Goeie morgen, Hafhuggers!
Weer enkele zware dagen achter de rug met Atlantic..
Ging normaal vandaag op wedstrijd, maar gister zag ie echt overal spoken en nog meer andere enge dingen dus daarom besloten maar niet op wedstrijd te gaan en gewoon vandaag op het gemak wat te rijden.. 'k Denk dat dat de beste oplossing is..
Oja, ik ga ook men kerstmust nog eens bovenhalen en leuke foto's maken van Ticcie voor kerstkaartjes (uiteraard met het nieuwe fototoestel)!
Hoe is alles hier nog? Heb veel bij te lezen, maar ben het jullie verschuldigd!
x
Roma_4ever schreef:
Kyrseltje schreef:Boeeehoeeee!
Yeey, ik mag dat paardje rijden! 3x per week, en daarvan is 1x les.
Eerst even in de bak gereden, toen een ander paard van stal gezadeld, en naar buiten gegaan. Het is echt een poepieEn ze zei als het goed gaat dat ik ook wedstrijden mag rijden
HAFxGEK schreef:Suus die komt e rin hoor
suusiejj schreef:HAFxGEK schreef:Suus die komt e rin hoor
neehee!!!
suusiejj schreef:nee echt niet gek
Anseltje schreef:Haa vietje!
Doeii gitt
Weetje viet, ik vind het super gaaf dat je je nieuwe hoofdstel hebt, vind het ook een super mooi hoofdstel.. maar geef mij maar zwart