dlientjuh schreef:nu hebben we dus een nieuwe opdracht
"territorium"
wat voor ideeen krijgen jullie daarbij?![]()
Iemand in een kooi

Mja, tjelsie wat een ontzettend grappig mailtje naar je moeder

Heb je trouwens geen rijfoto van jou op dolce?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:nu hebben we dus een nieuwe opdracht
"territorium"
SmeeJ schreef:dlientjuh schreef:nu hebben we dus een nieuwe opdracht
"territorium"
Iemand in een kooi.
Mja, tjelsie wat een ontzettend grappig mailtje naar je moeder.
Heb je trouwens geen rijfoto van jou op dolce?
xLariss schreef:Tjell, Hoelang geleden is ehet precies dat jij met dolce bent gestopt.
Volgens mij heb ik dat zadel hier liggen, is het een bruin zadel?
Jasia schreef:Hey
Pff ik zou eigenlijk 30 pagina's moeten bijlezen.. Maar daar heb ik even geen tijd voor..
Deze week werd mij even verteld dat ik morgen dus m'n boekenbeurt moest doen
Dus moest nog 2 boeken halen én lezen + verslag maken + boekenbeurt.. En dan had ik ook nog 6 ct's en ptb's deze week, daarbij kwamen ook nog pt's
Net m'n 1e boek uit en boekverslag gemaakt.. Moet nu m'n 2e ook nog doen, maar m'n ouders werken niet echt mee
Moet naar bédHoe kan dat nou?!
Dat wordt dus morgen héél vroeg op staan..?
Sorry sorry zeur zeur
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Tjell, Hoelang geleden is ehet precies dat jij met dolce bent gestopt.
Volgens mij heb ik dat zadel hier liggen, is het een bruin zadel?
Dat zadel ligt nu bij Marit thuis.
En ben er dit jaar januari/februari gestopt.
Monica_86 schreef:ANNE!!!!
Monica_86 schreef:vervelende situatie anne!
Maar snap het wel, je moet ook tijd voor jezelf overhouden en dan moet je gewoon keuzes gaan maken. En de dingen die je dan het minst leuk vind daar moet je dan mee stoppen meis, je kunt altijd later weer beginnen, wanneer je weer meer tijd hebt!
xLariss schreef:Weltrusten!('L)
SmeeJ schreef:Ann ik je het gezegd op smn meid.
Tjelsie, ziet er vet uit.
Anseltje schreef:Naja, laat ik het zo maar zeggen. Want jullie mogen het ook weten
Ik heb dus nog steeds elke donderdagavond sporten > kempo.
Ik ga er tegenwoordig met steeds minder zin naar toe, en ik merk gewoon dat ik het lichamelijk en geestelijk niet mee aan kan.
Net ook, krijg je een paar stoten die ik makkelijk kan ontwijken, maar als ik er niet helemaal met mn hoofd bij ben, heb ik 'm vol te pakken.
Dus heb paar trappen in mn ribben gehad, en klap tegen mn kop waardoor mn nek zoo doorkrakt.
Ik wil graag nog doorgaan, maar ik kan eigenlijk niet meer. Ofja ik kan wel, maar ik weet gewoon niet. Degene waar ik tegen moet sparren zijn allemaal jongens/mannen.
Deze sport is super goed voor me, maar ik weet het gewoon niet..
Ook voel ik me poedersuiker, omdat ik doordat die stomme pokkeschool en al die sporten tijd kwijt ben, en daardoor kan ik eigenlijk alleen maar in het weeknd naaar vianne. En daar baal ik zo vanDus ik denk dat ik maar op 'n donderdag ga stoppen, zodat ik meer tijd kan besteden aan school en vianne. Want ik vind het gewoon oneerlijk dat caitlin eigenlijk meer met mijn paard bezig is dan mij..
(en daar mogen jullie gerust boos over worden!!)
& ik heb ook geen zin om strxx een keer een blessure op te lopen waardoor ik een tijd hélemaal niet meer kan rijden.. of wat dan ook
Dus ik ga er denk ik maar mee stoppen, maar ik vind het wel kuutt..
En ik voel me gewoon kuutt nu
TjelleBieb schreef:Doen wat je zelf beter vind meisje.
(Waar je jezelf lekkerder bij voelt)
En over dat stukje van Caitlin, daar zou ik helemaal niet boos om worden.
Ik deed Dolce ook véél meer dan dat Marit haar deed, die kwam even een peukie roken en kijken of d'r peerd er nog stond en weg was ze.