Is Divergent er al op DVD? Heb vakantie en wat er op TV komt is toch waardeloos, dus dan heb ik mooi wat te kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Westhof schreef:Het is al een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, maar wat ik me ervan kan herinneren vond ik deel 3 het minst spectaculaire deel. Ben wel benieuwd naar de film. Maar ach, Josh Hutcherson maakt voor mij alles weer goed
Gewoon doen Tamara!
Ik had t over Divergent
THG kijk ik juist wel enorm uit naar de komende 2 films!
Westhof schreef:Ja sorry, ik zie het nu ook
Is Divergent er al op DVD? Heb vakantie en wat er op TV komt is toch waardeloos, dus dan heb ik mooi wat te kijken
Westhof schreef:Het is al een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, maar wat ik me ervan kan herinneren vond ik deel 3 het minst spectaculaire deel. Ben wel benieuwd naar de film. Maar ach, Josh Hutcherson maakt voor mij alles weer goed
Gewoon doen Tamara!
SuperAssie schreef:Als ze ze verfilmen wil ik deed 3 echt niet zien xd
Wat een roteinde zeg x'D
Ik twijfel of ik het verhaal hier op bokt zal zetten(bij UK), weet niet of het wel zo populair zal zijn haha.
SuperAssie schreef:Westhof schreef:Het is al een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, maar wat ik me ervan kan herinneren vond ik deel 3 het minst spectaculaire deel. Ben wel benieuwd naar de film. Maar ach, Josh Hutcherson maakt voor mij alles weer goed
Gewoon doen Tamara!
Ik had t over Divergent
THG kijk ik juist wel enorm uit naar de komende 2 films!
Nordsvensk schreef:Ik hou juist vam fantasy verhalen
Westhof schreef:Wauw, wat een bijleespost Pernille! Ook hallo trouwens
Hier ook een The Hunger Games fan! Van zowel de boeken als de films. Divergent ken ik van naam, maar ik heb de boeken nooit gelezen en de film nooit gezien. Als ik jullie zo hoor moet ik daar ook snel aan beginnenKronieken van de Onderwereld vind ik ook super
Ik heb ook een Mac! In het begin kon ik er totaal niet mee overweg. Ik was Windows gewend en dan is een Mac toch wel heel iets anders. Maar nu ik er eenmaal aan gewend ben wil ik niks anders meer
Ik ben wel benieuwd naar je verhaal, Tamara.
Ik heb vanavond weer buiten gereden met Wes en het gaat steeds beter. Hij liet zich minder afleiden, stond netjes stil wanneer dat moest en was goed onder controle te houden. Morgen gaat mijn vader mee met de fiets en kunnen we wat langer
Kim_97 schreef:Vrouwke heeft zaterdag voor ijzers gekregen liep voor meteen een stuk beter! Achter loopt ze nog wat kort en rechtsachter een beetje stijf.
Vrijdag laat ik mijn instructrice even naar haar kijken, ik ben benieuwd wat zij er van zegt.
Over 2 weekjes mag ik waarschijnlijk langzaam beginnen met opbouwen.
Vrouwke is heel wat spieren verloren helaas, dus ik hoop dat die er snel weer aankomen als we weer lekker aan de slag kunnen!
SuperAssie schreef:Als ze ze verfilmen wil ik deed 3 echt niet zien xd
Wat een roteinde zeg x'D
Ik twijfel of ik het verhaal hier op bokt zal zetten(bij UK), weet niet of het wel zo populair zal zijn haha.
xLaraaj schreef:zo ff bijlezen zoals altijd na het weekend !![]()
Leuke foto's Deborah !![]()
Faith: Welkom terug !Proficiat dat je naar L1 mag overgaan ! Kan het dat we elkaar op instagram zijn tegen gekomen ? ^^
Fabiène: Wow ! zo netjes !!
Tamara W: Leuk deken ! Zeker die roze accenten maken het af![]()
Mignonne: Zo leuk dat het goed is gegaan naar het grote enge bos![]()
Noa: Welkom terugWas het leuk in Kreta ?
&&. Beginnen jullie zo snel terug met school ? :0 Wel veel succes gewenst !
Tamara : Hopelijk is het lek in je stal al gemaakt :/
Tamara W: Blij voor jou dat het zo goed ging met wes.
Noa: Zo spijtig van die kopers ! staan er al nieuwe kandidaten gepland ? Wel hééél mooie foto's , zeker nummer 2![]()
Mignonne: Wow zo lang mijn poep zou al pijn doen![]()
![]()
Tamara: Zo leuk dat je schrijft zal het zeker eens lezen !
Pernille: Wow mooie bijleespost ! Welkom terug ^^ Mijn nieuwe stal bevalt mij zeer goed ^^ Gaat zo cute zijn het veulen van Peggy !![]()
Jup Jup hier ook zeer grote fan van The Hunger Games! kan gewoon niet wachten tot de films van het 3de deel uitkomen , der gebeurt zo veel in !
Tamara W: Zo goed dat het telkens beter gaat met Wes ^^
Kim: Fijn dat vrouwke al beter loopt door die ijzers !![]()
Zondag Tara geredennou van benen te moeten geven was er geen sprake ! Met opstappen was ze ongelofelijk lastig en had zo'n voorgevoel dus hup aan de longe. Vanaf ik losliet Bam 4benen in de lucht zitten bokken enz .. Ok blijkbaar heeft ze het in haar bol gekregen
Dus ff laten lopen aan de longe dan erop gegaan en het rijden ging nog zeer goed zeker met dat er nog 2 andere paarden waren (1 ervan een hengst van 3jaar die eens zijn kuren toonde) dus was wel nog blij , in de galop wel nog 1 keer gebokt maar direct aangenomen en hoofd naar boven gehouden
Als het nu al zo is omdat het een beetje frisser is .. Dat belooft voor deze winter
![]()
noaxhorses schreef:Fijn Tamara dat het goed gaat met Andors hoeven!
En andere Tamara wat leuk dat het zo goed ging buitenn!
Met de kopers voor Jens ging het niet zo goed, Jens gedroeg zich als een draak... Hij heeft echt manieren nodig want zo lukt het nooit. Mocht een van jullie iemand weten die hem flink kan aanpakken en hem opvoed mag je me een pb sturen
Wel heb ik na 3 maanden wachten eindelijk de foto's van de fotoshoot met jens van begin mei, topic komt nog dus even een klein voorproefje
mooie foto's !!!prow schreef:
Vandaag weer wedstrijd gehad en we hebben weer 3 winstpunten er bij en een eerste plaats!![]()
We mogen nu alweer L2 starten
Super goed!![]()
--
mooie bijlees post! ik ga hem niet quote haha
ziet er goed uit met peggy!
the hunger games deze vakantie ook gelezen, van dat andere nooit gehoord moet ik ook maar doen zie ik!Kim_97 schreef:Vrouwke heeft zaterdag voor ijzers gekregen liep voor meteen een stuk beter! Achter loopt ze nog wat kort en rechtsachter een beetje stijf.
Vrijdag laat ik mijn instructrice even naar haar kijken, ik ben benieuwd wat zij er van zegt.
Over 2 weekjes mag ik waarschijnlijk langzaam beginnen met opbouwen.
Vrouwke is heel wat spieren verloren helaas, dus ik hoop dat die er snel weer aankomen als we weer lekker aan de slag kunnen!
super!Westhof schreef:Mijn vader is nu telkens lopend mee geweest, maar dan kun je natuurlijk niet hele lange stukken rijden. Ik ken genoeg mensen die mee willen met hun paard. Vanavond gingen er ook twee meiden samen naar buiten die vroegen of ik mee ging, maar dat aanbod heb ik even afgeslagen. Wes is gewend om alleen naar buiten te gaan, dus daar wil ik me nu even op concentreren. De vorige keer kwamen we ook een ander paard tegen onderweg en daar werd hij behoorlijk druk van, terwijl hij alleen heel rustig is. Natuurlijk wil ik het op den duur wel proberen, want samen rijden is natuurlijk een stuk gezelliger
fijn dat zo goed gaat! linn is juist veel rustiger
SuperAssie schreef:Geen idee, ik kijk alles via internet XD
http://www.quizlet.nl/stories/142022/the-wolf-v2/
Hier heb ik mijn verhaal even opgezet tot ik wat verder ben, daarna misschien ook op bokt.
Proloog is klaar, hoofdstuk 1 pas een klein stukje maar dan hebben jullie een beetje een idee
Ben benieuwd wat jullie vinden!
-let niet op de andere verhalen, die zijn oud en niet geweldig lol-
ik ga het zo even lezen!Naomi_Haffie schreef:Gelukkig dat je het niet had onder het rijden lara, je zou gelanceerd worden ;p
ik heb morgen een fotoshoot
en heb een nieuw dekje en beschermers besteld voor de springlessen
leuk! veel plezier morgenxLaraaj schreef:Wat vinden jullie het mooist voor een haf van leer : cognac of donkerbruin? ben mijn zwart beetje beu gezien en ben van plan binnen een paar maanden een dressuurzadel aan te schaffen
xLaraaj schreef:Wat vinden jullie het mooist voor een haf van leer : cognac of donkerbruin? ben mijn zwart beetje beu gezien en ben van plan binnen een paar maanden een dressuurzadel aan te schaffen