[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:42

Ja sorry, ik zie het nu ook :n

Is Divergent er al op DVD? Heb vakantie en wat er op TV komt is toch waardeloos, dus dan heb ik mooi wat te kijken :)

Kim_97

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:42

Woehoe pagina 150 alweer! *\o/*

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:46

Geen idee, ik kijk alles via internet XD

http://www.quizlet.nl/stories/142022/the-wolf-v2/
Hier heb ik mijn verhaal even opgezet tot ik wat verder ben, daarna misschien ook op bokt.

Proloog is klaar, hoofdstuk 1 pas een klein stukje maar dan hebben jullie een beetje een idee :)
Ben benieuwd wat jullie vinden!
-let niet op de andere verhalen, die zijn oud en niet geweldig lol-

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:46

SuperAssie schreef:
Westhof schreef:
Het is al een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, maar wat ik me ervan kan herinneren vond ik deel 3 het minst spectaculaire deel. Ben wel benieuwd naar de film. Maar ach, Josh Hutcherson maakt voor mij alles weer goed :P

Gewoon doen Tamara!

Ik had t over Divergent :')
THG kijk ik juist wel enorm uit naar de komende 2 films!

:)) Heb je de trailer gezien van Mockingjay part 1? Hij is zoooi mooi <3

Westhof schreef:
Ja sorry, ik zie het nu ook :n

Is Divergent er al op DVD? Heb vakantie en wat er op TV komt is toch waardeloos, dus dan heb ik mooi wat te kijken :)

Komt de 20e geloof ik!

Westhof schreef:
Het is al een tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen, maar wat ik me ervan kan herinneren vond ik deel 3 het minst spectaculaire deel. Ben wel benieuwd naar de film. Maar ach, Josh Hutcherson maakt voor mij alles weer goed :P

Gewoon doen Tamara!

Precies :9 :9 :9

SuperAssie schreef:
Als ze ze verfilmen wil ik deed 3 echt niet zien xd
Wat een roteinde zeg x'D

Ik twijfel of ik het verhaal hier op bokt zal zetten(bij UK), weet niet of het wel zo populair zal zijn haha.

Ben wel benieuwd, je hebt al een paar lezers hoor!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:47

Ja de trailer is gaaf he!
En bedankt, als jullie t willen volgen kan ik jullie steun goed gebruiken, ik ben soms nogal een luie schrijver :')

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:50

Tamara dat herken ik ook! Ik rij met Mia elke dag 2 KM buiten, heen en terug naar de bak. Maar alleen is ze zo verschrikkelijk braaf. En zodra er meerdere paarden bij zijn word ze zo onzettend druk van.. Zal wel een stuk gewenning zijn.

SuperAssie schreef:
Westhof schreef:

Gewoon doen Tamara!

Ik had t over Divergent :')
THG kijk ik juist wel enorm uit naar de komende 2 films!

Daar ben ik ook benieuwd naar :))

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:52

Ik ben nu al benieuwd hoe het verder gaat tamara! O:)

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:53

SuperAssie schreef:
Ja de trailer is gaaf he!
En bedankt, als jullie t willen volgen kan ik jullie steun goed gebruiken, ik ben soms nogal een luie schrijver :')

Jahaa :))
Ik vind je verhaal tot nu toe erg leuk!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:55

Thankyou! En Kim je kan de eerste vreselijke versie ook lezen die daarop staat, moet je even via mijn profiel zoeken :')
Zal ongeveer dezelfde lijn volgen, alleen dan met wat toevoegingen en aanpassingen(met name de naam van de hoofdpersoon lol).

Kga nu mn bed in, nog lekker een uurtje lezen denk ik en dan morgen werken, dus misschien morgen avond een nieuw stuk :)
Ik hou jullie op de hoogte iig!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:59

Ik ben ook benieuwd naar het vervolg Tamara :D

Ik denk dat het inderdaad gewenning is Marrit. Voor nu vind ik het gewoon belangrijk dat Wes en ik elkaar goed leren kennen. Dat ik weet wat ik van hem kan verwachten buiten en dat hij ook weet wat hij van mij kan verwachten en wat ik van hem vraag. Die basis vind ik erg belangrijk, de rest komt later wel. Doe het lekker rustig aan. Als dat eenmaal vertrouwd is komt de rest van wat ik wil (met anderen naar buiten, alleen naar buiten, draven, galopperen enz.) vanzelf :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:01

Ik ga je verhaal volgen Tamara! Lees hem morgenavond even, ben nu nog te gaar en moe om na te denken. Gaat weer eens lekker hier thuis, spanning loopt weer op en ik ben het zo onwijs zat. :\ Uitleg mag gerust opgevraagd worden in PB, wat mij betreft mag iedereen het weten hier in dit topic, maar je weet nooit wie er verder meeleest.
Gelukkig heb ik sinds vandaag een baantje bij de Mc en ik heb er zoooooo'n zin in! :):)

Fijn dat Vrouwke ijzers heeft! Ze loopt er dus al beter mee? Laten we hopen dat die ellende eindelijk is afgelopen, jullie gingen net zo lekker! -O-

Dat met "Divergent, de nieuwe THG" is echt irritant. Maar zo werd ik wel gelokt 2 jaar geleden. Ik zag dat ergens bij een reclame en we zouden net op vakantie gaan en dan wil ik dus wel wat lezen. Heb toen Inwijding/Divergent gekocht en gelezen. 2 jaar later is hij opeens populair :')

Voor de nieuwelingen trouwens, Peggy is een beetje verbrand in de oven. Vanbinnen is ze net zo goud als jullie Haflingers :P
Nee grapje, ik had altijd een Haflinger (Abby, zie profiel), maar zij heeft heel erg artrose. Lang verhaal, ze is nu met pensioen maar toen zat ik hier al een tijdje. Van de meiden hier mocht ik gelukkig blijven :+: Vandaar dat ik het altijd over Peggy (bruine KWPN, 17 jaar, Z2, leasepaard) heb ipv over een Haflinger. :')

Waarbij het rijden trouwens best goed gaat! Al weer beter dan op deze screenshot, ze gaat echt lekker de laatste tijd omdat ik eindelijk streng ben geworden. :D

Afbeelding

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:11

Ik ken je verder (nog) niet Pernille, maar wil je toch even sterkte wensen in deze situatie :* Wel fijn dat je een baantje hebt! Mooie manier om je gedachten even te kunnen verzetten.

Wat een leuke paarden heb je trouwens. Die manen van Abby :~ Fijn ook dat het rijden met Peggy goed gaat!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 08:32

zo ff bijlezen zoals altijd na het weekend ! :P

Leuke foto's Deborah ! <3
Faith: Welkom terug ! :D Proficiat dat je naar L1 mag overgaan ! Kan het dat we elkaar op instagram zijn tegen gekomen ? ^^
Fabiène: Wow ! zo netjes !!
Tamara W: Leuk deken ! Zeker die roze accenten maken het af *D
Mignonne: Zo leuk dat het goed is gegaan naar het grote enge bos }>
Noa: Welkom terug :D Was het leuk in Kreta ? :) &&. Beginnen jullie zo snel terug met school ? :0 Wel veel succes gewenst !
Tamara : Hopelijk is het lek in je stal al gemaakt :/
Tamara W: Blij voor jou dat het zo goed ging met wes.
Noa: Zo spijtig van die kopers ! staan er al nieuwe kandidaten gepland ? Wel hééél mooie foto's , zeker nummer 2 :j
Mignonne: Wow zo lang mijn poep zou al pijn doen :D _O-
Tamara: Zo leuk dat je schrijft zal het zeker eens lezen !
Pernille: Wow mooie bijleespost ! Welkom terug ^^ Mijn nieuwe stal bevalt mij zeer goed ^^ Gaat zo cute zijn het veulen van Peggy ! *\%/*
Jup Jup hier ook zeer grote fan van The Hunger Games! kan gewoon niet wachten tot de films van het 3de deel uitkomen , der gebeurt zo veel in !
Tamara W: Zo goed dat het telkens beter gaat met Wes ^^
Kim: Fijn dat vrouwke al beter loopt door die ijzers ! :)

Zondag Tara gereden :) nou van benen te moeten geven was er geen sprake ! Met opstappen was ze ongelofelijk lastig en had zo'n voorgevoel dus hup aan de longe. Vanaf ik losliet Bam 4benen in de lucht zitten bokken enz .. Ok blijkbaar heeft ze het in haar bol gekregen _O- Dus ff laten lopen aan de longe dan erop gegaan en het rijden ging nog zeer goed zeker met dat er nog 2 andere paarden waren (1 ervan een hengst van 3jaar die eens zijn kuren toonde) dus was wel nog blij , in de galop wel nog 1 keer gebokt maar direct aangenomen en hoofd naar boven gehouden :) Als het nu al zo is omdat het een beetje frisser is .. Dat belooft voor deze winter :') _O-

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:08

mooie bijleespost Pernille!!
Nordsvensk schreef:
Ik hou juist vam fantasy verhalen :))

Ik ook :D

Westhof schreef:
Wauw, wat een bijleespost Pernille! Ook hallo trouwens :wave:

Hier ook een The Hunger Games fan! Van zowel de boeken als de films. Divergent ken ik van naam, maar ik heb de boeken nooit gelezen en de film nooit gezien. Als ik jullie zo hoor moet ik daar ook snel aan beginnen :) Kronieken van de Onderwereld vind ik ook super :j

Ik heb ook een Mac! In het begin kon ik er totaal niet mee overweg. Ik was Windows gewend en dan is een Mac toch wel heel iets anders. Maar nu ik er eenmaal aan gewend ben wil ik niks anders meer +:)+

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal, Tamara.

Ik heb vanavond weer buiten gereden met Wes en het gaat steeds beter. Hij liet zich minder afleiden, stond netjes stil wanneer dat moest en was goed onder controle te houden. Morgen gaat mijn vader mee met de fiets en kunnen we wat langer :)

Fijn dat het steeds beter gaat met buitenrijden :)

Kim_97 schreef:
Vrouwke heeft zaterdag voor ijzers gekregen liep voor meteen een stuk beter! Achter loopt ze nog wat kort en rechtsachter een beetje stijf.
Vrijdag laat ik mijn instructrice even naar haar kijken, ik ben benieuwd wat zij er van zegt.
Over 2 weekjes mag ik waarschijnlijk langzaam beginnen met opbouwen.
Vrouwke is heel wat spieren verloren helaas, dus ik hoop dat die er snel weer aankomen als we weer lekker aan de slag kunnen!

Goed dat het beter gaat! nog een beetje beterschap!!

SuperAssie schreef:
Als ze ze verfilmen wil ik deed 3 echt niet zien xd
Wat een roteinde zeg x'D

Ik twijfel of ik het verhaal hier op bokt zal zetten(bij UK), weet niet of het wel zo populair zal zijn haha.

gewoon doen :Y)

xLaraaj schreef:
zo ff bijlezen zoals altijd na het weekend ! :P

Leuke foto's Deborah ! <3
Faith: Welkom terug ! :D Proficiat dat je naar L1 mag overgaan ! Kan het dat we elkaar op instagram zijn tegen gekomen ? ^^
Fabiène: Wow ! zo netjes !!
Tamara W: Leuk deken ! Zeker die roze accenten maken het af *D
Mignonne: Zo leuk dat het goed is gegaan naar het grote enge bos }>
Noa: Welkom terug :D Was het leuk in Kreta ? :) &&. Beginnen jullie zo snel terug met school ? :0 Wel veel succes gewenst !
Tamara : Hopelijk is het lek in je stal al gemaakt :/
Tamara W: Blij voor jou dat het zo goed ging met wes.
Noa: Zo spijtig van die kopers ! staan er al nieuwe kandidaten gepland ? Wel hééél mooie foto's , zeker nummer 2 :j
Mignonne: Wow zo lang mijn poep zou al pijn doen :D _O-
Tamara: Zo leuk dat je schrijft zal het zeker eens lezen !
Pernille: Wow mooie bijleespost ! Welkom terug ^^ Mijn nieuwe stal bevalt mij zeer goed ^^ Gaat zo cute zijn het veulen van Peggy ! *\%/*
Jup Jup hier ook zeer grote fan van The Hunger Games! kan gewoon niet wachten tot de films van het 3de deel uitkomen , der gebeurt zo veel in !
Tamara W: Zo goed dat het telkens beter gaat met Wes ^^
Kim: Fijn dat vrouwke al beter loopt door die ijzers ! :)

Zondag Tara gereden :) nou van benen te moeten geven was er geen sprake ! Met opstappen was ze ongelofelijk lastig en had zo'n voorgevoel dus hup aan de longe. Vanaf ik losliet Bam 4benen in de lucht zitten bokken enz .. Ok blijkbaar heeft ze het in haar bol gekregen _O- Dus ff laten lopen aan de longe dan erop gegaan en het rijden ging nog zeer goed zeker met dat er nog 2 andere paarden waren (1 ervan een hengst van 3jaar die eens zijn kuren toonde) dus was wel nog blij , in de galop wel nog 1 keer gebokt maar direct aangenomen en hoofd naar boven gehouden :) Als het nu al zo is omdat het een beetje frisser is .. Dat belooft voor deze winter :') _O-

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:17

Mignonne snap niet echt wat je wil zeggen op mijn stukje ? :P

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:22

Gelukkig dat je het niet had onder het rijden lara, je zou gelanceerd worden ;p

ik heb morgen een fotoshoot :D

en heb een nieuw dekje en beschermers besteld voor de springlessen

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:30

Inderdaad Naomi ; ben blij dat ik op mijn gevoel heb vertrouwd :P

Oeeeh fotoshoot ! Laat maar snel foto's zien :D

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:31

Wat vinden jullie het mooist voor een haf van leer : cognac of donkerbruin? ben mijn zwart beetje beu gezien en ben van plan binnen een paar maanden een dressuurzadel aan te schaffen :)

faithjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:24

noaxhorses schreef:
Fijn Tamara dat het goed gaat met Andors hoeven!

En andere Tamara wat leuk dat het zo goed ging buitenn!

Met de kopers voor Jens ging het niet zo goed, Jens gedroeg zich als een draak... Hij heeft echt manieren nodig want zo lukt het nooit. Mocht een van jullie iemand weten die hem flink kan aanpakken en hem opvoed mag je me een pb sturen :)

Wel heb ik na 3 maanden wachten eindelijk de foto's van de fotoshoot met jens van begin mei, topic komt nog dus even een klein voorproefje :D

Afbeelding

Afbeelding

mooie foto's !!!

prow schreef:

Vandaag weer wedstrijd gehad en we hebben weer 3 winstpunten er bij en een eerste plaats! *\o/*
We mogen nu alweer L2 starten

Super goed! *\o/*

--
mooie bijlees post! ik ga hem niet quote haha
ziet er goed uit met peggy!

the hunger games deze vakantie ook gelezen, van dat andere nooit gehoord moet ik ook maar doen zie ik!

Kim_97 schreef:
Vrouwke heeft zaterdag voor ijzers gekregen liep voor meteen een stuk beter! Achter loopt ze nog wat kort en rechtsachter een beetje stijf.
Vrijdag laat ik mijn instructrice even naar haar kijken, ik ben benieuwd wat zij er van zegt.
Over 2 weekjes mag ik waarschijnlijk langzaam beginnen met opbouwen.
Vrouwke is heel wat spieren verloren helaas, dus ik hoop dat die er snel weer aankomen als we weer lekker aan de slag kunnen!

super!

Westhof schreef:
Mijn vader is nu telkens lopend mee geweest, maar dan kun je natuurlijk niet hele lange stukken rijden. Ik ken genoeg mensen die mee willen met hun paard. Vanavond gingen er ook twee meiden samen naar buiten die vroegen of ik mee ging, maar dat aanbod heb ik even afgeslagen. Wes is gewend om alleen naar buiten te gaan, dus daar wil ik me nu even op concentreren. De vorige keer kwamen we ook een ander paard tegen onderweg en daar werd hij behoorlijk druk van, terwijl hij alleen heel rustig is. Natuurlijk wil ik het op den duur wel proberen, want samen rijden is natuurlijk een stuk gezelliger :D

fijn dat zo goed gaat! linn is juist veel rustiger _-:(

SuperAssie schreef:
Geen idee, ik kijk alles via internet XD

http://www.quizlet.nl/stories/142022/the-wolf-v2/
Hier heb ik mijn verhaal even opgezet tot ik wat verder ben, daarna misschien ook op bokt.

Proloog is klaar, hoofdstuk 1 pas een klein stukje maar dan hebben jullie een beetje een idee :)
Ben benieuwd wat jullie vinden!
-let niet op de andere verhalen, die zijn oud en niet geweldig lol-

ik ga het zo even lezen!

Naomi_Haffie schreef:
Gelukkig dat je het niet had onder het rijden lara, je zou gelanceerd worden ;p

ik heb morgen een fotoshoot :D

en heb een nieuw dekje en beschermers besteld voor de springlessen

leuk! veel plezier morgen

xLaraaj schreef:
Wat vinden jullie het mooist voor een haf van leer : cognac of donkerbruin? ben mijn zwart beetje beu gezien en ben van plan binnen een paar maanden een dressuurzadel aan te schaffen :)

ik heb donkerbruin voor dressuur! ik vind cognac ook heel mooi, maar volgens mij best lastig alles bij elkaar te vinden op de juiste kleur!

en ik volg je idd op instagram :D

___
ik ga zo weer aan de gang voor de dekjes en vanavond springles, al helemaal zin in *\o/*

faithjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:28

pfff ik krijg mijn quote niet goed, omdat er zelf quote achter zet :?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:29

xLaraaj schreef:

Donker bruin :j

De zadelmaker komt hier donderdag ik zat er ook aan te denken om over te gaan op bruin tuig.. heb wel gistee een bruine cap besteld

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:35

Roooh moeilijk moeilijk want vind cognac ook wel heel mooi staan op een haflinger :P

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:45

Haha dan neem je die? :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:52

Mijn wedstrijd jasje is ook bruinig dus hoop dat de cap er bij past :) bruin zadel vind ik ook wel erg mooi maar ben bang dat er maar beperkte keuze is en ik heb ook geen mega budget ;p

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 11:58

oh oeeeps ik wou zeggen mooie bijleespost, en veel suc6 met je drukke haf :D