Madeira is heerlijk slank!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
joopiexx schreef:Ze is inderdaad wel wat ronder nathalie!
Voor kerst gekregen van mn ouders![]()
We hadden er al 2 thuis van mn zusjes, maar nu heb ik er ook eentje..
Ze heet Tokepie, en ligt lekker warm tussen haar 2 nieuwe vriendinnetjes in.
Madeira_ schreef:Hahaha en mijn voeten schoten er steeds al uit in drafnou ja zou is proberen..
Peelie schreef:nou ik vind het er helemaal niet slecht uit zien.
Ik zou de volgende keer je beugels zeker 2 gaten langer maken... je zal merken dat dit in het begin heel vreemd zit maar daarna wil je nooit meer anders! Dan passen je benen ook veel beter in het zadel.
Ik ben van plan te gaan verhuizen met mara naar een weilandje met 2 stalletjes er op... Maar dan heeft ze geen weidemaatje... iemand di nog een leuk shetje weet. (liefst jong en speels) merrie ruin of hengst maakt niet uit!
dan heeft he toekomstige veulen namenlijk iemand om mee te spelen behalve mams natuurlijk
Madeira_ schreef:Naomi, ik wil over een halfjaar ofzo pas wedstrijdjes gaan doenen niet bij gehandicapten mensen haha. Erg ben ik he?
Madeira is heerlijk slank!
Madeira_ schreef:Hinke, te lange beugels is inderdaad ook niet zo'n pretje!
Naomi, ik weet de bakletters uit mijn hoofdmaar eerst nog even flink trainen hoor met Madeiraatje.
![]()
En zondag is ook prima hoor dat je komt
naomimak schreef:ik heb he took zo gellerd;p
Peelie schreef:nou ik vind het er helemaal niet slecht uit zien.
Ik zou de volgende keer je beugels zeker 2 gaten langer maken... je zal merken dat dit in het begin heel vreemd zit maar daarna wil je nooit meer anders! Dan passen je benen ook veel beter in het zadel.
Ik ben van plan te gaan verhuizen met mara naar een weilandje met 2 stalletjes er op... Maar dan heeft ze geen weidemaatje... iemand di nog een leuk shetje weet. (liefst jong en speels) merrie ruin of hengst maakt niet uit!
dan heeft he toekomstige veulen namenlijk iemand om mee te spelen behalve mams natuurlijk
Hinke schreef:Nathalie: Hoe kan je haflinger ineens drachtig zijn? Heb je hem bij de hengst gehad, of is het een ongelukje?
jump_girl schreef:een vrragje..
Kan je met een westernzadel springen?
Want wij hebben wel een vhz maar die knelt haar dus verschrikkelijk bij de schoft en gebruiken wij ook niet...
en nu begint het weer wat te kriebelen