knabbelgirl schreef:vind ik ook, maar ik ga mijn zin niet doordrijven, en als moon aangeeft het liever niet te willen doen doe ik het niet
Nee idd, heb je helemaal gelijk in.

Monica_86 schreef:haha ben moeheb geen zin in discussie nu
Nope.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:vind ik ook, maar ik ga mijn zin niet doordrijven, en als moon aangeeft het liever niet te willen doen doe ik het niet
Monica_86 schreef:haha ben moeheb geen zin in discussie nu
knabbelgirl schreef:hee maar tjel,
rij jij eig ook of helemaal niet? aangezien jij geen paardengedeelte hebt
Monica_86 schreef:Trouwens babs waarom staat er maar 1 haf van jou in de collage? en heb je nie van alle foto's gestuurd
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Trouwens babs waarom staat er maar 1 haf van jou in de collage? en heb je nie van alle foto's gestuurd
Heb ik gedaan!er is er maar 1 in de collage
TjelleBieb schreef:knabbelgirl schreef:hee maar tjel,
rij jij eig ook of helemaal niet? aangezien jij geen paardengedeelte hebt
Oeh, jij vuile profielenkijker.
Euh nee, ik had voor 4/5jaar een verzorghaflinger (vond het meer me eigenknollie) Dolce.
En wegens omstandigheden heb ik daarmee moeten stoppen, en gezegd dat als ik Dolce niet meer kon rijden wegens iets, ik liever helemaal geen paardje meer wil rijden.
Geheel eigen keuze, zo denk ik er nou gewoon eenmaal over.
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Heb ik gedaan!er is er maar 1 in de collage
stuur dan ff van die andere 2 ook nog, die van yvanka moet er ook nog in
Monica_86 schreef:ik ga ff amber eten geven, dan naar bed... maar kom nog wel ff berichie posten nadat k amber heb gedaan... tosso
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Wie wil welk logo?
Meeste stemmen gelden!
1:
1Gitta
2Esmée
3Tjelsie.
4 Barbara
5
2:
1 Yvette
2 Emma
3Tanja
4 Karin
5 Monica
Babsie_Flash schreef:Naar jou?ga jij een nieuwe collage maken of de oude aanpassen?
lotteluvah schreef:Wie wil welk logo?
Meeste stemmen gelden!
1:
1Gitta
2Esmée
3Tjelsie.
4 Barbara
5
2:
1 Yvette
2 Emma
3Tanja
4 Karin
5 Monica
6 Yvanka
Jasia schreef:Hey
Pff ik zou eigenlijk 30 pagina's moeten bijlezen.. Maar daar heb ik even geen tijd voor..
Deze week werd mij even verteld dat ik morgen dus m'n boekenbeurt moest doen
Dus moest nog 2 boeken halen én lezen + verslag maken + boekenbeurt.. En dan had ik ook nog 6 ct's en ptb's deze week, daarbij kwamen ook nog pt's
Net m'n 1e boek uit en boekverslag gemaakt.. Moet nu m'n 2e ook nog doen, maar m'n ouders werken niet echt mee
Moet naar bédHoe kan dat nou?!
Dat wordt dus morgen héél vroeg op staan..?
Sorry sorry zeur zeur
knabbelgirl schreef:ik heb nog wel boekverslagen klaarliggenals je wilt