Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silby schreef:Ik zat te twijfelen om een eczeem deken op te doen maar dat is dan wellicht niet nodig?
Flicka12 schreef:Ah wat zonde voor z'n mooie manen!![]()
Bij ons op stal staat er een al een paar weken met exceemdeken.
Heb een paar jaar geleden een haflinger gereden die had echt heeel erg last van zomerexceem, die schuurde z'n hele hoofd, manenkam en staart open
Flicka aan de longe vanmiddag
[ [url=m/4E70Un.png]Afbeelding[/url] ]
janouk schreef:Flicka12 schreef:Ah wat zonde voor z'n mooie manen!![]()
Bij ons op stal staat er een al een paar weken met exceemdeken.
Heb een paar jaar geleden een haflinger gereden die had echt heeel erg last van zomerexceem, die schuurde z'n hele hoofd, manenkam en staart open
Flicka aan de longe vanmiddag
[ [url=m/4E70Un.png]Afbeelding[/url] ]
Ik verbaas me telkens dat mensen met longeren een dekje onder de longeersingel doen............waarom? naar mijn idee zit het alleen maar in de weg en ik zie geen voordeel![]()
Waarom Flicka heb je een dekje onder je longeersingel?
silby schreef:Ja daarom, en ze staan al zo lang onder dek vind ik dan...
En stel dat het wel van de deken komt dan is het toch ook niet fijn om nooit zonder te kunnen staan?
Longeer foto ziet er netjes uit!
Ik heb Amino gisteren voor het eerst met de kaptoom gelogeerd![]()
[ [url=m/jRUyFL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NW58MX.jpg]Afbeelding[/url] ]
janouk schreef:Dus toch iets stuk gegaan. In december hebben Paul en jouw man nog naar jouw koets gekeken, omdat er een hard knal was in jouw wagen in jouw rondje. Maar ze konden niets raars vinden. Blijkbaar toen je lager kapot gegaan. Balen zeg. Ik hoop dat het lukt om alles voor elkaar te hebben voor het weekend
silby schreef:Een handig trucje om de maat van de mond te meten,je neemt gewoon een ouderwetse houten pollepel, stopt die voorzichtig in de mond, zet streepjes naast de mondhoeken,en meet daarna tussen de streepjes...
Heeft hij zijn mondhoeken ook stuk dan na het rijden?
plutolover schreef:Ik ben vabdaag achter gekomen dat zelfanalyse 13.5 te klein is... Nu moet ik zoek naar een bit van 14,5..
Myler heeft helaas geen 14,5...
Leuk zo pony met grote mond...
Geen idee wat voor bit ik nu wil...
plutolover schreef:Foto's zijn niet duidelijk
Maar dit is een correctie bit maar 13,5.
[ [url=m/nvzl1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OZYV0W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel had ik keer begrepen dat en stang bit een maat groter moet zijn.
Dus morgen pas ik mijn myler bit level 1. Eens zien of ik verschil zie.
Want dan ga ik miss voor de level 2. Als je daarmee op wedstrijd mag..