Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 09:41

Vind die smoothies veel lekkerder als fruit alleen. De lekkerste smoothies heb ik nog gedronken in Zuid Afrika, die waren echt magisch lekker haha. Sinaasappel vind ik ook wel maar krijg er vaak maagzuur van helaas dus eet ze niet erg vaak. Wil vandaag even iets gaan uitproberen met banaan, kiwi en youghurt.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:16

Haha ik ook, eet ook niet echt veel fruit.

Tijdje geleden had ik banaan en appel gebroneerd, maar beiden is weinig sap dus ook iets van yoghurt doorgedaan. Was opzich wel lekker maar kon er bijna een lepel in rechtop zetten, zo dik haha :+

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:23

Goedemorgen!

Smoothies zijn idd lekker! :9
Ik eet ook erg weinig fruit, maar zo met n smoothie drink ik t zo weg!

Heb nog een filmpje van de wedstrijd gisteren,

Ga zo mn spullen pakken en dan de lange reis naar t Zeeuwse land maken.. :)
Vanavond gezellig bijkletsen met vriendinnen met kadotjes etc. Beetje Sinter/kerst.. :))

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:40

Leuk filmpje!! Ze hebben er ook echt plezier in, leuk!

... Misschien moet ik binnenkort ook eens wat neerzetten...?

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 11:01

Gaaf filmpje! Vind het wel een grappig gezicht, zie je zo'n "groot" paard en dan sjeest er een haflinger door de ring en met succes!
Gefeliciteerd!

Smoothies zijn idd erg lekker, moet ze ook maar weer aans maken binnenkort :j

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 11:17

Dapnik, wat een heftig nieuws zeg! Sterkte :(:)

Faringo, ohhh wat een leuk kerstpakket :D lekker smoothies!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:59

Miiejs schreef:
Pff wat een ellendige dat zeg... eerst heel de tijd in een soort roes gezeten, nog niet echt beseffend dat het
vandaag voorbij zou zijn... vanmiddag nog mooie foto's gemaakt.
Maar toen ze de trailer in ging begon ik het toch echt wel heel zwaar te krijgen.
Ben tot het einde bij haar gebleven, haar geknuffeld, kusjes gegeven en haar gerust gesteld,
het ging heel mooi en rustig.

http://farm9.staticflickr.com/8215/8270 ... 9c48_b.jpg

Wat een ontzettend mooie foto!! Fijn dat het mooi en rustig ging, al blijft het natuurlijk een verschrikkelijk iets. Heel veel sterkte!
:(:)

Kiddokids: haha leuke outfit!

Sita_ schreef:
Viet schreef:
Ik zeg altijd, het gemis wordt nooit minder je kan er op den duur alleen mee omgaan en het een plekje geven.

Precies.. :j

Ik denk, en huil stiekem, nog elke dag om Shania... Toen ze ingeslapen werd was t eerste liedje wat ik hoorde 'Let her go' van Passenger. En elke dag hoor ik dat liedje wel meerdere keren, maar hoor t ook de laatste weken elke keer als ik in de auto zit naar les of wedstrijd.
Kan nu mn tranen wegslikken, maar in t begin gingen de sluizen volledig open... :o

Het is volgende week 2 maanden geleden, maar ik zie haar nog elke nacht opnieuw neervallen na de spuit... ;(
Bah.. Heb nu echt weer even n momentje.. -O-

Ik krijg soms nog steeds de tranen in mijn ogen als ik denk aan mijn vorige pony.. En dat is alweer 8 jaar geleden..

Sienna Welkom!

Sita: Gefeliciteerd met de behaalde prijzen! Netjes! Wat een klein, schattig hoofdje lijkt Willy te hebben op die foto trouwens. Die van mij heeft echt een mega hoofd!

Dapnik: Bah, dat is schrikken zeg van je stalgenoot! Sterkte!

Faringo: Dat is inderdaad nog wel een leuk kerstpakket.

Sita: Leuk spring filmpje. Lijkt een enthousiaste combinatie zo samen.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:46

Jeeeeh mijn bak is ontdooit! Wij gaan straks dus weer even rijden, is een week geleden!

Sienna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:39

Mmh smooties is ook helemaal mijn ding. Enkel met fruit want met groenten vind ik dat absoluut niet lekker. Verder eet ik wel graag fruit, vooral appels, bananen, druiven en clementines.
Leuk filmpje! Jouw bijrijdster rijdt haar echt heel netjes en vooral vriendelijk. Leuk team precies. Breng jij de paarden dan uit in dressuur?

Veel plezier Klasien! Hier het geluk dat onze bak vrijwel continu berijdbaar is, zelfs met dat vriesweer.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:48

faringo, leuk pakket! ik krijg komende week mijn pakket, wij hebben tot nu toe altijd wel grote leuke pakketten gehad, dus ben benieuwd! al vind ik het al lang leuk dat we wat krijgen, dus ook al is t niet echt nuttig ben ik alsnog happy haha!

sita have fun! zeeland is voor jou wel even de andere kant van nl op ofnie!
Klasien, ik heb vanmorgen ook weer kunnen rijden, heerlijk in de zon en in de wind!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:04

Bedankt allemaal!

Sita wat een leuk filmpje, hij heeft flink het tempo erin zitten!

Ben vandaag ferrari wezen rijden, verlaat verjaardags cadeau, was echt heel erg leuk.
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:55

Heb een nieuwe verslaving....smoothies maken haha. Zit nu aan nummer 3 haha. Verder 2 nieuwe truien, een vest, een winterjas en nieuwe schoenen gekocht. Oh ja en een blouse. Mezelf lekker verwend haha

Goed te horen dat er weer lekket gereden kan worden in ontdooide bakken.

Leuk filmpje sita. Willy doet het echt keurig! Veel pleziet in zeeland.

Wouw dapnik dat zijn heel wat meer pk's dan normaal. Supergaaf kado joh!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:56

Dapnik (echte namen onthouden zit er bij mij niet in hoor ;) ), wat een origineel kado! Ik zou graag eens op een circuit willen racen, lijkt mij helemaal geweldig! Alleen als ik verder niemand op de baan is hoor, ben als de dood dat ik een ander iets aan doe...

Sita veel plezier in Zeeland met sinterkerst vieren!

Iris en ik hebben weer even gereden. Half uurtje voorwaarts neerwaarts, alleen stap en draf. Ging best fijn! Morgen hopelijk een buitenritje :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:16

Echte naam is Daphne of Daph :)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:41

Hmmm smoothies vind ik ook echt heerlijk. Maar na een week smoothies maken ben ik het beu om ze te maken en stat dat apparaat weer een jaar in de kast :p.

Sita: leuk filmpje van het spring parcours zeg! Wat is Willie een lekker dier.

Klasien: Hier was de bak gisteren ook prima, maar het begon gewoon keihard te regenen. Dus weer niet gereden...

Daphne: Wat een gaaf cadeau! Ben je er mee op een circuit geweest of op de openbare weg?
Circuit rijden is wel heel gaaf :D, geeft echt een adrenaline kick! Zal eens kijken of ik nog een foto van mij op circuit kan vinden haha.

Hierbij alvast een fotootje die ik jullie gewoon niet kan onthouden haha. Lola met haar kroost. En wat is ze een goede moeder, vindt alles best zie je wel :p.

Afbeelding

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:47

Hahaha gevonden. Was wel erg warm in de zomer met een helm op :p. Mijn autootje, Toyota Starlet :). Op dat moment nog helemaal standaard, maar scheuren kan ie! Iemand anders is met m'n auto 2e geworden. Op een paar milliseconden na degene die 1e was met zijn Starlet turbo (veeeel meer pk's dan mijn auto). Maar mn vriend heeft al een andere motor liggen dus over een tijdje kunnen we nog harder crossen haha.

Afbeelding

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:51

Wat leuk die cavia's, echt schattig! Ik heb vroeger eens per ongeluk een nestje gehad van 2 stuks :) zo schattig!

Ik lig even een uurtje op bed, moet zo naar een verjaardag maar heb heel de middag bij de winkels gelopen voor kerst enz. Dus weer last van mijn rug..

Vandaag heeft een stalgenootje op Anne gereden. Wat deed ze het goed! Ging heeel netjes sjouwen, heerlijk! Nu ist morgen mijn beurt weer haha :j

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:55

Ohhh Paulien, ik zou ook wel ff willen gaan liggen. Was ik eigenlijk ook van plan totdat er ineens bezoek voor de deur stond. Altijd leuk natuurlijk, maar ben best moe. Vanmiddag ook wat in de stad rondgelopen en ook rug en buikpijn (ongesteld -_-). Vanavond gezellig naar de verjaardag van een vriendin. Heb er veel zin in om haar weer te zien :).

Fijn dat je stalgenootje op Anne gereden heeft. Ze heeft haar vast losgewerkt voor je voor morgen :p

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:58

leuk sita..
king heeft ook al 2 oefenparcours gesprongen..
maar schrik toch wel dat je in de B 90 cm moet springen
om te starten zo hoog :( king had effe iets kleiner moeten zijn

gaaf zo de cavia's wiek

leuk verjaardags kado zo effe in een ferrari crossen

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 21:02

Ohh fijn he, die maandelijkse kwaaltjes haha.

Haha ja hoop dat ze morgen net zo fijn is! Stalgenootje heeft Z gereden dus is wel iets handiger dan mij met sommigen dingen. Maar komt vast goed! :)

Mn instructeur vertelde dinsdag, die heeft ook wel eens een haflinger uitgebracht, dat hij eens een 3 kreeg voor verzorging. Hij verhaal gehaald enzo. Zei de jury: ja de manen zijn niet gevlochten! Dus hij dat dat niet hoeft bij hafjes etc. Zegt ze later.. Ja en ik heb het gewoon niet zo op haflingers, ik hou er niet van. Maar dat durfde ze niet zwart op wit te zetten ;) wat idioot he!!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 21:19

Noujaaaa zeg. Vind dat weer zo belachelijk. Ik vind dat persoonlijke smaak niet zomaar mag meespelen bij het beoordelen van wedstrijdkandidaten. Qua rijstijl zal er wel wat over te zeggen zijn wat een jury mooi vindt om te zien. Denk aan bepaalde houding van de ruiter ofzo. Maar volgens mij klooien een hoop juryleden maar wat aan als ik zo langs de zijlijn mee kijk naar de ruiters. Een hoop teugelgetrek dat wordt gezien als nagefelijk lopen e.d. en daarover wordt dan weer niks gezegd. Maarja, de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk he haha.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 21:34

Haha ja dat is zo, haha. Maar vond jet zoiets idioots! Tuurlijk, rijtechnisch valt iets over te zeggen per persoon maar 'jou type paard staat me niet aan' slaat echt alles !

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 21:36

ja dat slaat alles idd

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 22:05

nou ik heb het dus een keer gehad met schrijven bij fnrs proeven..
ze was helemaal laaiend van shets... die kregen ook hoge punten..

zo belachlijk

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 07:52

Het is en blijft een jurysport.
Ik had een instructrice die gewoon tegen me zei... jij zal altijd harder moeten werken met je haf dan als je op een kwpn-er had gezeten ze schieten in alles te kort en dat moet je op andere punten compenseren.
Tja...

Leuk die ienimieni cavia's... altijd zo schattig he dat jonge spul.

Wiek, herkenbaar hoor .. ben er ook altijd 2 dagen beroerd van en het lijkt wel hoe ouder je wordt hoe erger het wordt. Ik wil in de overgang.. whahahaha

Ik ben gisteren met Marin naar de kerstmarkt in Harlingen geweest, het was zoooooo druk maar zo leuk. Vooral toen het wat donker werd en al die kraampjes met lichtjes.
Heb leuke kerstkadootjes kunnen scoren voor mijn ouders en mijn tante. Daar gaan we 1e kerstdag naartoe.
En 2 heerlijke colsjaals.
Gezellig gegeten bij de pizzaria.... en toen ik thuis was had ik het wel gehad hoor.
Moest even met mijn ouders naar Veendam en daar ook nog rond gesjokt en toen Mando gereden
dus mijn dagje was wel weer klaar.

Vanochtend schriktraining op stal. Voor Mando de 5e keer geloof ik dus die staat alleen maar aan de paraplu's te vreten en geintjes uit te halen.
Maar het is weer een ochtendje lol met je knol. Altijd leuk.

Vanmiddag doe ik helemaal niets, laatste weekje werken en dan verplicht 1,5 week vrij.

Geniet van jullie zondag, hoop dat ik iemand vind die foto's wilt maken straks .. is altijd leuk.