Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker smoothies! Miiejs schreef:Pff wat een ellendige dat zeg... eerst heel de tijd in een soort roes gezeten, nog niet echt beseffend dat het
vandaag voorbij zou zijn... vanmiddag nog mooie foto's gemaakt.
Maar toen ze de trailer in ging begon ik het toch echt wel heel zwaar te krijgen.
Ben tot het einde bij haar gebleven, haar geknuffeld, kusjes gegeven en haar gerust gesteld,
het ging heel mooi en rustig.
http://farm9.staticflickr.com/8215/8270 ... 9c48_b.jpg

Sita_ schreef:Viet schreef:Ik zeg altijd, het gemis wordt nooit minder je kan er op den duur alleen mee omgaan en het een plekje geven.
Precies..
Ik denk, en huil stiekem, nog elke dag om Shania... Toen ze ingeslapen werd was t eerste liedje wat ik hoorde 'Let her go' van Passenger. En elke dag hoor ik dat liedje wel meerdere keren, maar hoor t ook de laatste weken elke keer als ik in de auto zit naar les of wedstrijd.
Kan nu mn tranen wegslikken, maar in t begin gingen de sluizen volledig open...
Het is volgende week 2 maanden geleden, maar ik zie haar nog elke nacht opnieuw neervallen na de spuit...
Bah.. Heb nu echt weer even n momentje..
), wat een origineel kado! Ik zou graag eens op een circuit willen racen, lijkt mij helemaal geweldig! Alleen als ik verder niemand op de baan is hoor, ben als de dood dat ik een ander iets aan doe...
, geeft echt een adrenaline kick! Zal eens kijken of ik nog een foto van mij op circuit kan vinden haha.
. Op dat moment nog helemaal standaard, maar scheuren kan ie! Iemand anders is met m'n auto 2e geworden. Op een paar milliseconden na degene die 1e was met zijn Starlet turbo (veeeel meer pk's dan mijn auto). Maar mn vriend heeft al een andere motor liggen dus over een tijdje kunnen we nog harder crossen haha.
zo schattig!
.
wat idioot he!!