Ja doe ik al een jaar lang, gebeurt alleen niks mee
nts19
Geplaatst: 18-08-11 10:54
hier is het loon ook altijd zo op.. hihi.
bedankt meiden.. ik vond het zo leuk om die foto te zien.. heb haar nu vanaf zaterdag niet meer gezien en dan kan je echt zien dat ze aan het groeien is. papa zei ze gaat angel voorbij.. ik zeg zo nou pap overdrijven is ook een vak! maar ze word inderdaad best groot al. en dikke nek zit erop! kan niet wachten hoe ze gaat uitgroeien!!
Net lekker de paardjes op het land gezet. allen stonden er al maar hij had de mijne in de bak laten staan. Peeps ging in draf op der vriendje af en kyr in volle galop Nog iets meer dan een week en dan gaan hun vriendjes weg naar andere stal. In stap loopt ze weer bijna helemaal goed, draf was echt nog heel erg kreupel. maar in 1 dag al goed vooruit
Net weer water in de hoefzak gedaan zodat verband nat blijft. Morgen mogen we het verband eraf halen ben benieuwd hoe het eruit zit. Smid zei dat het gat vanbinnen gewoon nog even groot is maar dat het op het gezicht al een heel stuk dicht moet zijn. Metacam gegeven en ze hebben lekker broodjes en lucerne op. Nu weer op de wei. Peeps nu overigens wel weer kreupel in stap , doordat ze er op heeft gelopen denk ik. zoiezo krijgt ze 2 maanden rust. Ook als ze na een maand alweer goed loopt, dan kan een maandje extra rust voor der hoefje ook geen kwaad. Morgen stukje met kyr wandelen.
Gaat dus wel iets beter met peeps, mooi En idd lekker laten rusten totdat ze er weer klaar voor is, heb je veel meer aan dan er te vroeg weer wat mee gaan doen!
Marit is gelukkig niet meer kreupel, ze zal gisteravond wel een tikkie gehad hebben. Heb dus lekker een rondje buiten gereden Ze was lekker aan het stuiteren.
jullie gaan wel heel snel allemaal. even een daagje slapen en kan niet eens meer snel bijlezen.
net nog bij me paarden geweest. vandaag niet veel gedaan. maxi lijkt gestoken door een wesp maar is in elk geval door een vreemt iets gestoken waar ze flinke alergiese reactie op heeft. heb nu spray om te zorgen dat de jeuk stopt en zit ook een soort ontstekings remmer in. dus ben benieuwt.