pfff. ben weer terug van Mara.... Ze was vervelend... Ze was heeel erg druk, en ze liep alleen maar te gillen naar de andere paarden, echt dramaties. Ze was zooo hard in haar mond, echt niet leuk...
Lanita
Geplaatst: 23-09-10 13:47
Oh dat is lastig... Volgende keer is Mara vast braver.
grr zit ik net lekker op pierrot een buitenritje te maken... gaat het keihard regenen =( .... zijn we weer terug op stal, is het droog en gaat de zon schijnen.. haha
Ik heb vroeger altijd zelf geschoren, dit jaar laat ik het lekker doen. Don is 2 jaar achter elkaar niet geschoren, heb wel verdovingspasta gehaald voor alle zekerheid, ze kan nog al heftig reageren, dus die gaat ze mooi krijgen zaterdag ...
Vandag zou ik les rijden op pebbels en donna rijden, maar ben bekaf, ga zo alleen even mesten en knuffelen met die twee en dan weer naar huis. Vandaag poging 1set dag zonder sigaretten en dat valt zwaar, heel zwaar, heb me volledig op me werk gestort dat ik om rond 3 uur gewoon compleet instorte, echt zo'n cup a soup momentje.
Nibbit blijft zolang het kan ongeschoren, hij heeft er echt een super hekel aan, dus hopen dat hij dun in de vacht blijft. Waarschijnlijk zowieso voor de hengstenkeuringen gaat hij optijd kaal, zodat hij weer mooie vacht heeft daar!
Ja dan zou ik ook gelijk scheerapparaat erover heen halen, deden we vorig jaar bij Nibbit ook. Hij zweette zich echt kapot Nu heeft hij zijn mooiste vacht, helemaal glimmend en met super veel appeltjes, krijgt hij altijd van de deken?
Morgen ga ik nieuwe winterdeken voor Nibbit halen! En heb ook nog leuke dekjes gezien, en hoofdstellen en halsters
gisteren was donna na goed half uurtje werken ook zeiknat. maar ze gaat onder een dunne regendeken als ze kaal is, anders staat ze weer dr box uit te zweten ...
ja, mara stond al onder regendeken, maar het was zooo warm... niet goed voor der. Als ze geschoren is gaat er ook weer regendekentje onder zonder voering. Dat is zat voor der... 1 oktober gaan ze weer snachts op stal bij ons, en bij jullie?
donna en pebbels staan alleen overdag paar uurtjes buiten. Donna staat sinds 16 juli snachts al binnen ( was toen noodgedwongen) voordeel dat haar vacht nog niet echt lang is, maar helaas wel dik.