[HK] Haflingerklets

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:39

Arlando, dat fel paars setje wil ik ook wel zien! Tenminste, dat is zeker met bandages.. ik wil liever peesbeschemers.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:56

joopiexx schreef:
Nathalie is zo'n borstverbreder een stuk dat je ertussen kan zetten?
Ben erg benieuwd hoe dat werkt, want mijn deken is aan de voorkant iets te krap voor het mooie, maar een maat groter is het gelijk zo'n jurk zeg maar.

Ja klopt. Ik zit dus met het zelfde.. Ik ga het morgen ff proberen.. Ik zal ff laten weten of het werkt.. Ik ben namelijk bang dat dan heel de deken achterover gaat schuiven.. Maar we zullen het zien Tong uitsteken http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=26430

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 00:40

woeps ben hier al tijdje niet meer geweest, sorry daarvoor. heb komende week tentamens, toetsen die 3 uur duren, heb zowel wiskunde als statistiek dus dat is even flink blokken.

welkom aan alle nieuwelingen hier!

zo'n borstverbreder zal voor de meeste haffies wel handig zijn denk ik Tong uitsteken bij Daan redt ik het bij mn winterdekens wel maar mn regendeken is voor het mooie wat te smal van voren.

Ik heb ook setjes, waaronder ook rose Haha! wij hebben het geluk dat heel veel kleuren mooi staan op hafjes!

_ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:48

hehe heb ook al dat probleem met zn brede borst, dan komt er nog bij dat hij wel errug dik is eigenlijk..
Ik heb nog geen 1 setje, heb wel een rose dekje, ik vind trouwens dat bijna alle kleuren op een haffie kunnen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de rijfoto was van de eerste keer dat hij bij ons thuis was dus nog niet het toppunt van ontspanning Knipoog
ik kan op dit moment niet rijden omdat ik een ongelukje heb gehad met longeren en nu met mn vingers ingespalkt zit(al 2,5 maand Verdrietig!) maar nog een week of 6 te gaan dan mogen de pinnen uit mn vinger en dan hoop ik toch snel terug het zadel in te kunnen kruipen hoor!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:59

_ingrid_ schreef:
hehe heb ook al dat probleem met zn brede borst, dan komt er nog bij dat hij wel errug dik is eigenlijk..
Ik heb nog geen 1 setje, heb wel een rose dekje, ik vind trouwens dat bijna alle kleuren op een haffie kunnen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de rijfoto was van de eerste keer dat hij bij ons thuis was dus nog niet het toppunt van ontspanning Knipoog
ik kan op dit moment niet rijden omdat ik een ongelukje heb gehad met longeren en nu met mn vingers ingespalkt zit(al 2,5 maand Verdrietig!) maar nog een week of 6 te gaan dan mogen de pinnen uit mn vinger en dan hoop ik toch snel terug het zadel in te kunnen kruipen hoor!

dat is niet zo mooi
sterkte

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:55

Ben er wel benieuwd naar Nathalie, als het werkt ga ik eens kijken of er ook eentje bestaat met gespen.

Pijnlijk ongelukje dan zeg _ingrid_, en leuke fotoos!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:08

Nou die borstverbeder vond ik dus echt serieus helemaal niks :S
Om te beginnen was het eigenlijk alweer teveel verbreed.. Daarnaast valt echt heel het model van de deken weg (mijn deken is iets geplooid rondom de hals) en hij zakte bijna meteen scheef aan de voorkant :S
Heb hem er dus vrij snel alweer tussenuit gehaald.. Heb dus nu maar wat extra antiklit op haar borst gespoten.. en het schuurplekje neem ik dan maar voor lief.. Zolang het niet erger wordt tenminste..

@ Ingrid Veel sterkte met je vingers!! Enne heerlijke haf heb je zeg Lachen ook een ouderwetse zo te zien Haha!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:32

Ik heb wel weer wat foto's van Nora haar zwangere buikje Tong uitsteken Ik weet nu 99,9 procent zeker dat ze drachtig is want ze wordt nu wel erg dik en ik weet 99,9 procent zeker dat ik vanmorgen het veulen heb gevoeld Haha!

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:57

op welke dag zit je dan???

En wat ik er nu uit begrijp is dat er nu 3 haflingers drachtig zijn. en zo dik vind ik har niet... daar kan die van jou nog wta van leren van die van mij ;oo Tong uitsteken

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:04

Wouw Ingrid, je hafje is volgens mij echt donker! Wat mooi is dat! Mooie haf heb je! Mag ik vragen hoe groot hij/zij is? Beterschap met je vingers trouwens! Ach gut

Nou het zijn maar 3 foto's geworden Verdrietig hmm jammer. Toch plaatsen of niet?

Privéles ging aardig goed. Madeira is beetje schrikkerig, maar het is niet zo dat in 1x er vandoor gaat ofzo hoor. Haha!
Echt een lieverd! Ze ging ook mooi aan de teugel lopen enzo (is niet zo moeilijk bij haar maar toch) en lekker proesten (is volgens de instructrice -rijdt zz haha voel me dan zo slecht vergeleken met haar maar kan er veel van leren natuurlijk- teken van dat ze zich ontspant) Lachen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:11

plaats ze gewoon... ik ben nieuwschierig!!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:18

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:24

nou ik vind het er helemaal niet slecht uit zien.

Ik zou de volgende keer je beugels zeker 2 gaten langer maken... je zal merken dat dit in het begin heel vreemd zit maar daarna wil je nooit meer anders! Dan passen je benen ook veel beter in het zadel.

Ik ben van plan te gaan verhuizen met mara naar een weilandje met 2 stalletjes er op... Maar dan heeft ze geen weidemaatje... iemand di nog een leuk shetje weet. (liefst jong en speels) merrie ruin of hengst maakt niet uit!

dan heeft he toekomstige veulen namenlijk iemand om mee te spelen behalve mams natuurlijk Tong uitsteken

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:40

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:41

Hahaha en mijn voeten schoten er steeds al uit in draf Tong uitsteken nou ja zou is proberen..

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:42

Madeira_ schreef:
Hahaha en mijn voeten schoten er steeds al uit in draf Tong uitsteken nou ja zou is proberen..

whaa oke;p
hakken meer naar beneden dan;p
al sik enit vergeet zal ik morge vraagen of tilly en john me willen brenge naar jouw en me ouders halen dan;p

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:44

Peelie schreef:

En wat ik er nu uit begrijp is dat er nu 3 haflingers drachtig zijn. en zo dik vind ik har niet... daar kan die van jou nog wta van leren van die van mij ;oo Tong uitsteken

Ongeveer 211 kan 2 meer of minder zijn.. Voor haar doen is ze echt super dik! Normaal gesproken steekt haar buik amper uit..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:46

had je de foto van die van mij gezien??? Dis zit op de foto op 150 dagen en die is echt supuer super super mega!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:46

Nathalie83 schreef:
Peelie schreef:

Ongeveer 211 kan 2 meer of minder zijn.. Voor haar doen is ze echt super dik! Normaal gesproken steekt haar buik amper uit..

na ik vind er ook niet dik
ik heb ook al een keer gehad dat we dachten dat dulsenea drachtig was
ze was dik
drachtig gescant
ze was al 2 weken te laat niks voor haar
en toen litten we der weer scanne en toe bleek dat ze niet drachtig was
maaR vet;p

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:49

HIHIHI!!!

Iemand nog een grasmaaier voor me?? :p

Ik was gistere naar het kerstgala bij mij op school maar er was echt niks aan Verdrietig

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:53

Ja had je foto gezien.. Ik zal ff een voor en nu foto plaatsen..

AfbeeldingAfbeelding

ze reageert ook vaag op vreemde paarden.. Deed ze eerder ook nooit.. Mmm het zou wel een teleurstelling zijn zeg als ze toch niet drachtig blijkt te zijn...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:55

ze is wel wat ronder geworden maar niet veel...

mara is gewoon dik van het goede leven Tong uitsteken

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:59

wjaaa ja ze is wel dikker ja ..

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:03

paulien kijk ff op www.owfvenhuizen.nl
daar is 28 december wedstrijd voor mense met een handicap..
na daar bn eje m eschein nog niet aan toen ik zla de site in de gaten houde voor je;p

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:31

Peelie schreef:
ze is wel wat ronder geworden maar niet veel...

mara is gewoon dik van het goede leven Tong uitsteken

Nora heeft ook zeker wel een goed leven, maar ze staan nu weer op stal en overdag staan ze op zand.. ze krijgt ook nie meer eten dan vorig jaar (1e foto) Maargoed.. k zal t zien over 4mnd...