maar iik moet meer verschillende ideen heben en daarvoor heb ik plaatjes nodig

wat komt er nog meer bij jullie op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:Babsie_Flash schreef:Die is niet breed genoeg! Zelfs een Kentaur breedte 4 (het wijdst van Kentaur) is niet breed genoeg voor een brede Haflinger zoals die van mij bijvoorbeeld. Mijn Kentaur Penelopa moest nog véél breder gemaakt worden!!! kostte 170 euro
Deze is breedte 3. Maar Link is meer van het luxe type. Hij is dus niet zo heel breed. Ik zie morgen wel of hij past. En anders verkoop ik hem weer voor meer
dlientjuh schreef:iok heb al vechtende paarden in gedachte
maar iik moet meer verschillende ideen heben en daarvoor heb ik plaatjes nodig
wat komt er nog meer bij jullie op
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:cool
ik ben morgen hele dag vrij
Leuk dat je mams weer terug komt
ik ook
dlientjuh schreef:ehmm maar...
ik wil tussen die paarden een duidelijk gebied hebben dat de een het slechter heeft dan de ander...
waar zouden jullie aan denken in verschil?
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:oke dan ga ik er niet op in anders ga ik echt discuseren
haha kweet dat er mensen zijn die er anders over denken
mja ieder zijn mening![]()
dlientjuh schreef:ehmm maar...
ik wil tussen die paarden een duidelijk gebied hebben dat de een het slechter heeft dan de ander...
waar zouden jullie aan denken in verschil?
knabbelgirl schreef:Monica_86 schreef:haha kweet dat er mensen zijn die er anders over denken
mja ieder zijn mening![]()
ja prexies en die respecteer ik
lotteluvah schreef:Achter:
1.
2.
Wordt het 1 of 2?
Voor op de borst:
Trui wordt lichtgrijs of donkergrijs (foto) met witte opdruk.
Prijs trui: 15 euro
Prijs opdruk: rond de 5 euro
TjelleBieb schreef:Nou, tot in de pruimen tijd!
knabbelgirl schreef:ja prexies en die respecteer ik
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Nou, tot in de pruimen tijd!
hahhahahah dat zeggen we hier ook welles
TjelleBieb schreef:OMG!
Ik heb gewoon téveel energieblikjes opgedronken met Leon, en nu typ ik razendsnel over het toetsenbord, hele verhalen aan jullie die jullie volgens mij allemaal vervelen.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:OMG!
Ik heb gewoon téveel energieblikjes opgedronken met Leon, en nu typ ik razendsnel over het toetsenbord, hele verhalen aan jullie die jullie volgens mij allemaal vervelen.
nee joh
TjelleBieb schreef:knabbelgirl schreef:
ja prexies en die respecteer ik
Ik respecteer het ook, maar ben altijd wel in voor een discussie.
Gewoon omdat ik ook graag wil weten hoe ANDERE mensen erover willen denken, daar kan je toch weer wat van opnemen zodat je er weer anders over gaat denken of mee kan nemen naar de volgende discussie.
Ik banketstaaf weer eens teveel he?
HAFxGEK schreef:
TjelleBieb schreef:PFFWHAHAHA!
Dat kwam er echt 'ongemeend' uit, of hoe je dat ook zegt.
Ik houd me wel eventjes stil, peukie?
(Laat ik me wel even fascineren door de rook die er uit me mond komt, dan ben ik hier ff stil.)
knabbelgirl schreef:vind ik ook, maar ik ga mijn zin niet doordrijven, en als moon aangeeft het liever niet te willen doen doe ik het niet
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:
Nou nou... is wel een beetje overdreven! Rolf wil de zweep wel even over haar dikke reet halen
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:
Nou nou... is wel een beetje overdreven! Rolf wil de zweep wel even over haar dikke reet halen