Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:we moeten er toch iets van maken biebs als jij nie meer komt....
kekaro schreef:vreemde mensen zijn er niet nu hoor....
kekaro schreef:weet je tjels, ik snap heel goed wat jij bedoelt hoor!
als iemand hier komt binnenvliegen hallo zegt er graag bij wilt en dan na 1 of 2 berichten niet meer komt, wegwezen met die hap ! daar hebben we niks aan!
maar er zijn ook mensen die hier oprecht zich aan komen melden en graag mee willen kletsen en ook blijven terugkomen
net zoals ik begonnen ben en net zoals janice er ingerold is.
je moet mensen wel een kans geven...en dat is ook wat de modjes willen en anders mochten we besloten gaan maar als de "vaste" groep al niet eens meer in dit topic komt dan heeft het besloten gaan natuurlijk geen zin.
ik weet het ik ben oud en bijna 80 maar je hoeft het jezelf en anderen niet zo moeilijk te maken door zo bot te doen.
klets toch gezellig mee ! we missen je allemaal hoor !
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:weet je tjels, ik snap heel goed wat jij bedoelt hoor!
als iemand hier komt binnenvliegen hallo zegt er graag bij wilt en dan na 1 of 2 berichten niet meer komt, wegwezen met die hap ! daar hebben we niks aan!
maar er zijn ook mensen die hier oprecht zich aan komen melden en graag mee willen kletsen en ook blijven terugkomen
je moet mensen wel een kans geven...en dat is ook wat de modjes willen en anders mochten we besloten gaan maar als de "vaste" groep al niet eens meer in dit topic komt dan heeft het besloten gaan natuurlijk geen zin.
ik weet het ik ben oud en bijna 80 maar je hoeft het jezelf en anderen niet zo moeilijk te maken door zo bot te doen.
Ik weet niet waarom ik zo bot doe.
Het is ook omdat ik niet wou dat 'nieuwe' mensen onze groep uit elkaar zouden halen, zodat de groep partijen gaan kiezen.
& Kijk wat er nu is gebeurd?
Precies wat ik dacht.
En ik kan gewoon me smoel niet houden. nouja jammer dan!
Ik kan niet 1,2,3 verandere & me smoel dicht houden.
Als ik wat te zeggen heb, dan zeg ik dat.
VivaLaVida schreef:kekaro schreef:hey vievvv ik vroeg me al af waar je was gebleven
hihi ja blont he!!!
Zie nou pas de titel hahaha die van mij heeft geen wintervacht meer
pff word zo weer mishandeld door de fysio
kekaro schreef:denk d'r rustig over na, of niet....moet je zelf weten,
ik ga nu ff ergens kijken...dus laat jullie alleen
fijne avond allemaal !!!
lotteluvah schreef:SUUUS
ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypaankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypaankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypaankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypaankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypaankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad ankypad![]()
lotteluvah schreef:jaaaaaa![]()
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:weet je tjels, ik snap heel goed wat jij bedoelt hoor!
Ik weet niet waarom ik zo bot doe.
Het is ook omdat ik niet wou dat 'nieuwe' mensen onze groep uit elkaar zouden halen, zodat de groep partijen gaan kiezen.
& Kijk wat er nu is gebeurd?
Precies wat ik dacht.
En ik kan gewoon me smoel niet houden. nouja jammer dan!
Ik kan niet 1,2,3 verandere & me smoel dicht houden.
Als ik wat te zeggen heb, dan zeg ik dat.
Qmiss schreef:ehm wat moet ik hierop zeggen...
nou bijvoorbeeld janise (iSaBeLL)
die kwam eerst veel, maar daarna niet zo veel meer want ze was er ook niet vaak, en dat weet ik .
nu komt ze steeds vaker, alleen ik vind wel dat jullie niet zo dom hoeven te doen over dat ze niet vaak komt en al die dingen... er zijn meer mensen hier niet zo vaak en dn wel en dan word er toch ook niet geklaagt ?
ik vind dat mensen hier gewoon mogen blijven die hier toch nog komen..
sommige mensen uit het oude topic die kwamen eerst veel, en daarna nooit meer.. oké kan ik me iets bij voorstellen.. maar als ze dan nu veel komen, is t toch geen probleem ?
Het staat dan wel raar hor ! meer mensen mogen hier mee bepalen !
Sorry dat ik dit zeg niet boos worden en niet negatief bedoeld maar de mensen die hier het meest komen die hebben nu het woord...
Qmiss schreef:
ehm wat moet ik hierop zeggen...
nou bijvoorbeeld janise (iSaBeLL)
die kwam eerst veel, maar daarna niet zo veel meer want ze was er ook niet vaak, en dat weet ik .
nu komt ze steeds vaker, alleen ik vind wel dat jullie niet zo dom hoeven te doen over dat ze niet vaak komt en al die dingen... er zijn meer mensen hier niet zo vaak en dn wel en dan word er toch ook niet geklaagt ?
ik vind dat mensen hier gewoon mogen blijven die hier toch nog komen..
sommige mensen uit het oude topic die kwamen eerst veel, en daarna nooit meer.. oké kan ik me iets bij voorstellen.. maar als ze dan nu veel komen, is t toch geen probleem ?
Het staat dan wel raar hor ! meer mensen mogen hier mee bepalen !
Sorry dat ik dit zeg niet boos worden en niet negatief bedoeld maar de mensen die hier het meest komen die hebben nu het woord...