tandarts weer een kies getrokken bij sandra tje kreeg ze nog een verdoring ook en ze mocht niet op het land 2 uur lang dus in de stal steeds hinneke tong uitstekken en droop een beetje bloed zo uit der mond zo banketstaaf helemaal te slingeren ik dacht als ze maar niet omvalt ouwe taart van 34 :p maar nu is ze weer lekker op het land in de regen nu dus :p
En.. hebben jullie hier nog plaats voor een nieuw lid om gezellig mee te kletsen?
Stravero
Geplaatst: 03-07-09 22:26
Wig_love schreef:
hier ook droog ! .
evelien, wilde net zeggee anders kom k langs mr fijne avnd, als er wat is doe je belle he?!
Thnx, en ik bel als er wat is!
Hier is het ook droog gebleven, Co, we zij nog langs Dalem gekomen haha. Was te moe om nog iets te zeggen, ik ga dus snel naar bed en hoop morgen lekker uit te slapen!! Vriendin dr 1e wedstrijd, 3es met 197 punten. T was onderling maar netjes gereden maar puntjes wel beetje weggegeven van de jury vind ik.
Weltrusten kletsers
@ grietsjuh: Tuurlijk, welkom!
Laatst bijgewerkt door Stravero op 03-07-09 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Carosello, ik heb wel intresse maar zou dat dan ook voor een one ear kunnen of een menhoofdstel?
En moet je er voor betalen?
Peelie
Geplaatst: 03-07-09 22:34
misschien en stomme vraag hoor, maar er is er hier iemand in dit topic paranormaal begaaft?
grietsjuh
Geplaatst: 03-07-09 22:35
Zal ik mezelf en mn paardjes dan maar even voorstellen?!
Mijn naam is Grietje, 22 jaar en woonachtig in Friesland bij mijn papa en mama! Werk als secretaresse op een scheepswerf maar zit op dit moment in de ziektewet omdat ik vorige week geopereerd ben
Paardjes zijn een beetje uit de hand gelopen.. Het begon vorig jaar met de 11 jarige fjordenmerrie Tsjallien en haar hengsten beebie Ezra
Beebie Ezra met zn haflingervriendjes
Mn vriendje raakte ook besmet met het paardenvirus dus kocht de 2 jarige merrie Daymar
Helaas klikten Tsjallien en ik niet met rijden, dus heb ik besloten haar te laten dekken en zelf op zoek te gaan naar een andere pony! De keuze viel op de 5-jarige merrie Marloes van de Peeze (Notaris x Nestro)
@peelie: is voor een aantal gratis. (als kennismakings-actie) ehm, hebben die frontriemen dan? als die dat hebben is het mogelijk. maar graag wel de lengte en de dikte doorgeven.
uhm de one ear lijkt me het makkelijst, omdat een frondriem van een menhoofdstel heel dik is en daat moeten ook extra gaatjes in voor en oogkleppen enzo.
De one ear is de zelfde dikte als een normaale frondriem en hij zal zo'n 8 a 9 cm lang zijn.
misschien en stomme vraag hoor, maar er is er hier iemand in dit topic paranormaal begaaft?
ik niet, maar mag ik vragen waarom ?
Madeira_
Geplaatst: 03-07-09 22:46
Welkom aan de nieuwelingen
Gail, wouw 2 vakanties! Super joh
Pff ik had les.. moest even dus instappen.. instructrice hielp paarden van de wei halen omdat het begon te omweren.. en ja.. wat denk je.. ik ben alleen in de bak maar voel me opeens zó onwel worden.. had me maag vast, zo pijn in mijn buik, dacht bijna dat ik weer een aanval kreeg van galstenen zo voelde het.. (heb ik intussen niet meer). Meestal als ik mijn teugels in 1 hand houdt, gaat ze van de hoefslag af enzo, maar dat deed ze helemaal niet ze bleef gelukkig heel braaf doorstappen, schrok nergens van ofzo ze ging zelfs stil staan en om kijken, en daarna liep ze weer door. Ze was zo lief voor me
@ Madeira: Oehh dat is vervelend die galsteenaanvallen! Jij bent hem dus ook kwijt? Ik ben vorige week eraan geopereerd! Is me flink tegengevallen! Lief dat je pony zo braaf voor je bleef