[HK] Haflingerklets

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:36

Tuurlijk ben je nog welkom vie!
Welkom G_Forever!
Weet iemand waar ze de XXL bomen van de wintec standaard op voorraad hebben hier in de omgeving?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:56

chipieke schreef:
Hoi dames, jullie kletsen wel véél hoor Clown

Heeft iemand een idee wat echt een goede deken is? Liefst niet te duur, of wie heeft er eentje te koop maat 175 Haha! Die van Zyta past ECHT niet en ze krijgt er allemaal schilfertjes van Verdrietig

@Vie: zeker welkom hoor Haha!
@ de examenmakers: veel succes met de examens!
@ de mensen die net als ik meer moeten werken komende weken: sterkte Ach gut

Ik heb nu een Bucas.. Levera is ook erg goed in dekens slopen maar deze is nogsteeds helemaal goed! Ze zijn wel duur maar ik heb de mijne voor €60 van een bokker overgenomen.. Is dus 2e hands maar is nog als nieuw.. Ik ga morgen ff een borstverbreder proberen want ze krijgt wel beetje schuurplekje bij de sluiting.. maar verder is het echt een super deken !

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:14

Madeira_ schreef:
Weten jullie nog een leuke sjabrak + peesbeschermers (full!) die ik kan kopen voor Madeira? Wij hebben nu knalblauw.. Wil graag nog een ander fel kleurtje erbij hihi Haha!

Een fuchsia scapa dekje!! Afbeelding En daar dan fuchsia peesbeschermers bij, en zo'n fuchsia bodywarmer van de harrys horse die ik hier aan heb:

Afbeelding

Dan ben je wel behoorlijk oogverblindend Haha! Ik vind roze/fuchsia leuk staan bij haflingers!

chipieke schreef:
Hoi dames, jullie kletsen wel véél hoor Clown

Heeft iemand een idee wat echt een goede deken is? Liefst niet te duur, of wie heeft er eentje te koop maat 175 Haha! Die van Zyta past ECHT niet en ze krijgt er allemaal schilfertjes van Verdrietig

@Vie: zeker welkom hoor Haha!
@ de examenmakers: veel succes met de examens!
@ de mensen die net als ik meer moeten werken komende weken: sterkte Ach gut

Ik heb nog een bucas bigneck maat 185, dus te groot jammer genoeg. Zijn wel hele goede dekens!

muppetmayo schreef:
Welkom G_Forever!
Weet iemand waar ze de XXL bomen van de wintec standaard op voorraad hebben hier in de omgeving?

Jij hebt ook een wintec XXL? Ik ben bij een zadelwinkel geweest, en die zei dat je de 3 bomen van de wintec XXL niet los kunt kopen, maar dat je ze erbij krijgt als je het zadel koopt..

edit: oh lekker blond, je bedoelt de brede bomen van de gewone wintec? Dus de witte boom? Tsja ik weet niet waar ze ze bij jouw verkopen, bij een willekeurige ruiterwinkel die wintecs verkoopt kun je ze meestal wel kopen. En anders kun je ze bestellen bij een internet winkel.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:03

Hinke schreef:
Madeira_ schreef:
Weten jullie nog een leuke sjabrak + peesbeschermers (full!) die ik kan kopen voor Madeira? Wij hebben nu knalblauw.. Wil graag nog een ander fel kleurtje erbij hihi Haha!

Een fuchsia scapa dekje!! Afbeelding En daar dan fuchsia peesbeschermers bij, en zo'n fuchsia bodywarmer van de harrys horse die ik hier aan heb:

Afbeelding

Dan ben je wel behoorlijk oogverblindend Haha! Ik vind roze/fuchsia leuk staan bij haflingers!

[quote="chipieke"]
is je chabrak te klein of is ie helemaal we gegleden het ziet er namelijk beetj vaag uit;p

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:04

bianca rijden gign goed ze scrok we een paar keer en gign ook ff bokken maar voor de rest niks aan de hand:p
dit gaat goed:P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:04

lol ja ik had hem aan 1 kant vastgemaakt waardoor hij helemaal scheef ging hangen.

bianca was toch dat paard wat je ging beleren? Gaat het goed?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:05

Hinke schreef:
lol ja ik had hem aan 1 kant vastgemaakt waardoor hij helemaal scheef ging hangen.

oke:P
dacht al:P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:14

Hinke schreef:
Welkom G_Forever!

Jij hebt ook een wintec XXL? Ik ben bij een zadelwinkel geweest, en die zei dat je de 3 bomen van de wintec XXL niet los kunt kopen, maar dat je ze erbij krijgt als je het zadel koopt..

edit: oh lekker blond, je bedoelt de brede bomen van de gewone wintec? Dus de witte boom? Tsja ik weet niet waar ze ze bij jouw verkopen, bij een willekeurige ruiterwinkel die wintecs verkoopt kun je ze meestal wel kopen. En anders kun je ze bestellen bij een internet winkel.

Ik bedoel idd de paarse boom van de wintec Wide. De witte boom is nog echt veel te smal!
Wat raar dat je die niet los kunt kopen dan!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:17

ja, maar dat is denk ik omdat ze dus alleen in de wintec xxl passen. En bij de wintec XXL krijg je meteen alle drie bomen erbij als je dat zadel koopt. Wilde jij hem gebruiken voor een gewone wintec?

Bij ankie is de witte trouwens ook 1 maat te smal, daarom heb ik nu een wintec xxl tweedehands, geruild tegen mijn isabelle werth.

_ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:19

hoooi

sinds kort ben ik eigenaar van een leuke lieve haflingerruin, dusja dan wordt het toch ook wel tijd om mee te gaan doen aan het haflingerkletstopic he Knipoog!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:37

Strooo ingrid Knipoog Welkom Lachen
Ik heb ff je profiel gekeken Lachen Alleen doen je foto's 't niet...
Heb je foto van je mannetje??

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:57

Welkom G_Forever en _ingrid_!

Roze is helemaal geweldig op hafjes, alles is geweldig op hafjes. Ik heb al een hele collectie liggen en Tapioka is nu anderhalf. Bloos Bloos

Ik heb de raspberry elite én pad van HH. De peach elite én pad van HH, allebij met bandages én peesjes. Bloos Ben ik erg? Schijnheilig
Dan heb ik ook nog de violet pad + bandages.

Bruintinten doen het overigens toch ook goed, heb 5 bruine dekjes. Ook nog een gifgroene en ocean. Allemaal bijpassende beenbescherming.
Ik ben verder niet verslaafd.

ROFL

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:12

Volgens een zadelmaker zou de xxl boom ook in de gewone wintec moeten passen. Als ik m nie kan vinden dan laat ik mijn eigen boom verbreden denk ik. Hij is nu al verbreed maar niet genoeg helaas... Op een wintec wide zit ik zelf niet lekker namelijk.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:25

Ik ben helemaal van het blauwe Lachen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:33

Hinke: hebben hebben hebben Haha! wat een leuk setje!! Haha!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:46

zei iemand roze Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

hihi

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:07

Madeira_ schreef:
Hinke: hebben hebben hebben Haha! wat een leuk setje!! Haha!

Eigenlijk had ik er ook nog roze peesbeschermers of bandages bij moeten hebben Knipoog maar dat gaat voor mij weer net een stapje te ver. Ik rij nooit met die dingen!

Mooi hoor vivalavida, dat is wat meer lichtroze maar staat ook goed! Zijn dat nou roze peesbeschermers die je er bij hebt?

muppetmayo schreef:
Volgens een zadelmaker zou de xxl boom ook in de gewone wintec moeten passen. Als ik m nie kan vinden dan laat ik mijn eigen boom verbreden denk ik. Hij is nu al verbreed maar niet genoeg helaas... Op een wintec wide zit ik zelf niet lekker namelijk.

Je laat een witte boom verbreden? Als je dat laat doen ben je dan niet bang dat hij scheef wordt?
Ik kreeg zelf trouwens met moeite de witte boom in mijn isabelle werth wintec, dus een paarse zal wel heel lastig zijn. Maar als je zadelmaker zegt dat het kan moet het wel kunnen blijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:32

Ja die zijn (waren hah) roze, van die bont-dingen Haha!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:47

Ik heb voor Arlando al 5 complete setjes liggen en hij is nog niet eens ingereden ROFL

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:52

roza staat altijd leuk ja ! Lachen
Zlefst een hengsje staat het leuk ma die eigenaar vondt het niet zo leuk Tong uitsteken

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:55

Ik heb pas iemand gezien met knal-paars!
Geweldig stond dat, die komt ook op m'n lijstje Tong uitsteken

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:36

Hallo allemaal..!!

Nou zoveel verzameling heb ik nog niet voor boy..
Maar mijn verlanglijstje is wel heeeeeel groot Bloos

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:16

Hinke schreef:
muppetmayo schreef:

Je laat een witte boom verbreden? Als je dat laat doen ben je dan niet bang dat hij scheef wordt?
Ik kreeg zelf trouwens met moeite de witte boom in mijn isabelle werth wintec, dus een paarse zal wel heel lastig zijn. Maar als je zadelmaker zegt dat het kan moet het wel kunnen blijkbaar.

Ik heb hem laten verbreden door een zadelmaker die helaas niet in de buurt woont. Als je weet wat je doet, blijft hij mooi gelijk zegmaar Lachen

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:28

Nathalie is zo'n borstverbreder een stuk dat je ertussen kan zetten?
Ben erg benieuwd hoe dat werkt, want mijn deken is aan de voorkant iets te krap voor het mooie, maar een maat groter is het gelijk zo'n jurk zeg maar.