Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
chipieke schreef:Hoi dames, jullie kletsen wel véél hoor
Heeft iemand een idee wat echt een goede deken is? Liefst niet te duur, of wie heeft er eentje te koop maat 175Die van Zyta past ECHT niet en ze krijgt er allemaal schilfertjes van
@Vie: zeker welkom hoor
@ de examenmakers: veel succes met de examens!
@ de mensen die net als ik meer moeten werken komende weken: sterkte
Madeira_ schreef:Weten jullie nog een leuke sjabrak + peesbeschermers (full!) die ik kan kopen voor Madeira? Wij hebben nu knalblauw.. Wil graag nog een ander fel kleurtje erbij hihi
chipieke schreef:Hoi dames, jullie kletsen wel véél hoor
Heeft iemand een idee wat echt een goede deken is? Liefst niet te duur, of wie heeft er eentje te koop maat 175Die van Zyta past ECHT niet en ze krijgt er allemaal schilfertjes van
@Vie: zeker welkom hoor
@ de examenmakers: veel succes met de examens!
@ de mensen die net als ik meer moeten werken komende weken: sterkte
muppetmayo schreef:Tuurlijk ben je nog welkom vie!
Welkom G_Forever!
Weet iemand waar ze de XXL bomen van de wintec standaard op voorraad hebben hier in de omgeving?
Hinke schreef:Madeira_ schreef:Weten jullie nog een leuke sjabrak + peesbeschermers (full!) die ik kan kopen voor Madeira? Wij hebben nu knalblauw.. Wil graag nog een ander fel kleurtje erbij hihi
Hinke schreef:lol ja ik had hem aan 1 kant vastgemaakt waardoor hij helemaal scheef ging hangen.
Hinke schreef:Tuurlijk ben je nog welkom vie!
Welkom G_Forever!
Weet iemand waar ze de XXL bomen van de wintec standaard op voorraad hebben hier in de omgeving?
Jij hebt ook een wintec XXL? Ik ben bij een zadelwinkel geweest, en die zei dat je de 3 bomen van de wintec XXL niet los kunt kopen, maar dat je ze erbij krijgt als je het zadel koopt..
edit: oh lekker blond, je bedoelt de brede bomen van de gewone wintec? Dus de witte boom? Tsja ik weet niet waar ze ze bij jouw verkopen, bij een willekeurige ruiterwinkel die wintecs verkoopt kun je ze meestal wel kopen. En anders kun je ze bestellen bij een internet winkel.
Madeira_ schreef:Hinke: hebben hebben hebbenwat een leuk setje!!
muppetmayo schreef:Volgens een zadelmaker zou de xxl boom ook in de gewone wintec moeten passen. Als ik m nie kan vinden dan laat ik mijn eigen boom verbreden denk ik. Hij is nu al verbreed maar niet genoeg helaas... Op een wintec wide zit ik zelf niet lekker namelijk.
Hinke schreef:muppetmayo schreef:Volgens een zadelmaker zou de xxl boom ook in de gewone wintec moeten passen. Als ik m nie kan vinden dan laat ik mijn eigen boom verbreden denk ik. Hij is nu al verbreed maar niet genoeg helaas... Op een wintec wide zit ik zelf niet lekker namelijk.
Je laat een witte boom verbreden? Als je dat laat doen ben je dan niet bang dat hij scheef wordt?
Ik kreeg zelf trouwens met moeite de witte boom in mijn isabelle werth wintec, dus een paarse zal wel heel lastig zijn. Maar als je zadelmaker zegt dat het kan moet het wel kunnen blijkbaar.